Ikke i dagJaja 4 timer kan gå fort det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke i dagJaja 4 timer kan gå fort det
Ja og sjekke hvor i syklusen hun er og gå DNA prøve på skøyern s0 jeg for registrert hanFor å se om hesten er tom?
Velkommen I klubbenSkikkelig drittdag og blir ei lang uke. Ei lykke den ender bra lørdagskveld. .en det føles altfor lenge til nå det... [emoji17]
[emoji169]Velkommen I klubben
2[emoji173][emoji169]
Ergobaby original (tror jeg, er på lån fra en venninne)
Når man egentlig skal jobbe effektivt.
Og ender med å Google og beregne kostnader for en tur til dyreparken eller Legoland i juli....
Skrev jeg like etter.Hva kom du frem til?
Da kommer veterinæren på lørdag heldig vis uten helgetilegg siden hun ikke kunne på ukedagen * jippy*
Oh yesSkikkelig drittdag og blir ei lang uke. Ei lykke den ender bra lørdagskveld. .en det føles altfor lenge til nå det... [emoji17]
Skikkelig drittdag og blir ei lang uke. Ei lykke den ender bra lørdagskveld. .en det føles altfor lenge til nå det... [emoji17]
Virker bra det lille jeg har brukt den. Men er ikke helt trygg på å ta den på selv enda, men det kommer nok med mer trening. Tenkte å bruke den imorgen , skal kjapt innom å vanne på gravene og da er det enklere å ta på den enn å ha en liten hylende i vogna (om ikke det passer frøkna der og da..)Den har jeg også. Ikke testa den ut på lille enda
Skrev jeg like etter.
Blir sprø av mannen kjenner jeg
..... vel får gjort mer når hun ikke er her....
Når man egentlig skal jobbe effektivt.
Og ender med å Google og beregne kostnader for en tur til dyreparken eller Legoland i juli....
Da er jeg endelig ferdig med jobb for i dag