Skikkelig drittdag og blir ei lang uke. Ei lykke den ender bra lørdagskveld. .en det føles altfor lenge til nå det... [emoji17]
Hvorfor drittuke?[emoji20]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skikkelig drittdag og blir ei lang uke. Ei lykke den ender bra lørdagskveld. .en det føles altfor lenge til nå det... [emoji17]
Blir sprø av mannen kjenner jeg
Kroppen er skikkelig sliten. Full av pollen, hodepine, vekslende med migrene, har fått smerter i magen på høyre side jeg ikke vet hva er. Men blir det verre får jeg selvsagt kontakte legen da.Hva er galt?
Du leser det snart gitt. For langt tilå orke skrive igjen [emoji23][emoji17]Hvorfor drittuke?[emoji20]
Oj 26 000Dyreparken anbefales sterkt. Jeg storkoser meg der. Vi skal til lalandia/legoland igår. Aner ikke hva vi går til. Men håper det blir bra.
Vi tar båten fra Bergen. Bor i lalandia 9 netter. 26000.
Da er mat på båten med. Men ikke billetter til legoland.
Evner ikke til å planlegge ferieWhy?
Kan ikke planlegge ferieHvorfor det da?[emoji38]
Babysvømming idag, det var gøy
Spesielt koselig med pappen som var med. Siden han går glipp av resten pga USA tur.Hørtes morsomt ut[emoji2]
Du leser det snart gitt. For langt tilå orke skrive igjen [emoji23][emoji17]
Selvfølgelig er det detDeilig å være ferdig?[emoji2]
Takk [emoji169] Tror faktisk jeg kan ta en tidlig kveld i dag da. På sofaen vel og merke. For mannen snorker noe sykt masse for tiden igjen... Så dyna min har jeg allerede dratt ned jaSå det og sender deg en klem[emoji173]️
Guri, for en uke![emoji30]
Du vet det er lov å si nei til ting, sant? Ikke la folk rundt det kreve SÅ mye. Du KAN ikke fikse alt.Kroppen er skikkelig sliten. Full av pollen, hodepine, vekslende med migrene, har fått smerter i magen på høyre side jeg ikke vet hva er. Men blir det verre får jeg selvsagt kontakte legen da.
Må finne tid til å fornye resepter.
I dag måtte jeg hjelpe mamma med hunder og pappa med data, for så å lage middag jeg ikke orka, heldigvis så mannen jeg ikke var i form og ordna noe pizza. Så måtte jeg og minste på svømming i 1.5 time. Og siden jeg er svømmeinstruktør kan jeg ikke akkurat ditche det for å bli hjemme.. Og i dag var det test på de. Så jeg måtte fint svømme like mye med de jeg i dag, fordi han som egentlig pleier det, han nekta. Han er nå høy nok til å stå i bunn og kan gå. Jeg er lav og måtte konstant svømme. Kjempegøy i den formenjeg var i.
Når jeg endelig kom hjem ringte farmor, og jeg vet at alt hu vil er å ringe for å klage over jeg ikke er hos hu. Og jeg orka ikke det. Så nå har hu klaga til tlfsvareren min. Så får vel høre den senere og ringe hu i morgen.
I morgen MÅ jeg vaske ut huset. Det ser bomba ut. En unge har tydligvis sneket playmo ned i etapper... Hurra... Så det er playmo over hele stua nå. Så hele dagen går vel der. Også må eldste på speider. Og om mannen reiser til byen etter jobb, kan minste invitere ei venninne hit etter skolen tenker jeg. Egentlig vil jeg ikke. Men jo.
Onsdag trodde jeg jeg hadde fri. Men den gang ei. Da må jeg til mamma og bytte bil. Hente ene hunden. Kjøre til byen for dyrlegen og sjekk med den og hjem igjen. Veldig fristende ja. Må også klippe klør på alle 10 hundene til mamma. Og kun 2 av de samarbeider..
Torsdag må vi vel besøke svigermor. Da vi lovte henne og komme opp. Eller gjerne det går onsdag. Litt usikker. Gjerne jeg skal se ann formen litt også.
Fredag blir å forberede helga.
Lørdag må jeg stå dugnad for speider med eldste også få unger til sine forskjellige barnevakter før jeg og mann må gjøre oss klare til utedans og vorspiel med gode venner. Tror egentlig lørdags ettermiddag er eneste jeg ser frem til nå. Om jeg ikke slukner totalt før den tid da.. [emoji849]
Pollen, hodet og kroppen kjemper jævlig mot meg nå. Heldigvis kun en gang til neste uke på svømming og speider før sommerferie ! Så slipper jeg å tenke på det mer.
Jeg er på AAP pga fibromyalgi, migrene og tinnitus. Så ja. Jeg er allerede hjemme pga helsa mi som er på trynet.Du vet det er lov å si nei til ting, sant? Ikke la folk rundt det kreve SÅ mye. Du KAN ikke fikse alt.
Og en legetime for deg selv bør du kunne unne deg, helt ærlig noen negler på hundene kan vente om formen din ikke er god. Du sliter deg jo i stykker, og for hva ?
Nevnte jeg at du minner om meg ? Som endte fulltidsstilling som sykemeldt og neste helt ufør pga "alle"krav rundt meg, jeg ville bare hjelpe osv. Og helsa mi, ja den kom i 4 rekke. Sitter nå med migrene, revmatisme,leddgikt, og konstante smerter og hvem har takket med for det ?
Får vondt av å lese hvor mye du føler deg tvunget til å stille opp. Minner om meg selv der før jeg ble syk etter svangerskapet.Jeg er på AAP pga fibromyalgi, migrene og tinnitus. Så ja. Jeg er allerede hjemme pga helsa mi som er på trynet.
Trenger i utgangspunktet ikke legetime. Trenger fornyelser av resepter, men om de ikke vil gi meg de, så trenger jeg derimot legetime. Og da kan jeg like gjerne nevne min nyoppdaga plage i magen [emoji57] Men ellers venter jeg litt og ser den ann. Kan være det bare er noe krampe eller noe såpass enkelt også.
Jeg ser i morgen om jeg rydder huset eller ikke. Kjenner jeg at jeg er totalt ødelagt enda prioriterer jeg nok heller søvn enn ryddig hus tenker jeg.
Men ja. Jeg burde bli flinkere på å si nei. Derfor jeg ikke orka ta tlf når farmor ringte nå. Hu trenger sikkert noen som handler for hu. Men... Jeg bor 15 min unna. Min søster, begge hennes sønner, 4 av hennes andre barnebarn også bor alle under 5 minutter unna henne.. De kan handle for hu. De bor rett ved hu. Omvei for meg. Og jeg orker ikke nå.
Snart legge meg kjenner jeg da
Kroppen er skikkelig sliten. Full av pollen, hodepine, vekslende med migrene, har fått smerter i magen på høyre side jeg ikke vet hva er. Men blir det verre får jeg selvsagt kontakte legen da.
Må finne tid til å fornye resepter.
I dag måtte jeg hjelpe mamma med hunder og pappa med data, for så å lage middag jeg ikke orka, heldigvis så mannen jeg ikke var i form og ordna noe pizza. Så måtte jeg og minste på svømming i 1.5 time. Og siden jeg er svømmeinstruktør kan jeg ikke akkurat ditche det for å bli hjemme.. Og i dag var det test på de. Så jeg måtte fint svømme like mye med de jeg i dag, fordi han som egentlig pleier det, han nekta. Han er nå høy nok til å stå i bunn og kan gå. Jeg er lav og måtte konstant svømme. Kjempegøy i den formenjeg var i.
Når jeg endelig kom hjem ringte farmor, og jeg vet at alt hu vil er å ringe for å klage over jeg ikke er hos hu. Og jeg orka ikke det. Så nå har hu klaga til tlfsvareren min. Så får vel høre den senere og ringe hu i morgen.
I morgen MÅ jeg vaske ut huset. Det ser bomba ut. En unge har tydligvis sneket playmo ned i etapper... Hurra... Så det er playmo over hele stua nå. Så hele dagen går vel der. Også må eldste på speider. Og om mannen reiser til byen etter jobb, kan minste invitere ei venninne hit etter skolen tenker jeg. Egentlig vil jeg ikke. Men jo.
Onsdag trodde jeg jeg hadde fri. Men den gang ei. Da må jeg til mamma og bytte bil. Hente ene hunden. Kjøre til byen for dyrlegen og sjekk med den og hjem igjen. Veldig fristende ja. Må også klippe klør på alle 10 hundene til mamma. Og kun 2 av de samarbeider..
Torsdag må vi vel besøke svigermor. Da vi lovte henne og komme opp. Eller gjerne det går onsdag. Litt usikker. Gjerne jeg skal se ann formen litt også.
Fredag blir å forberede helga.
Lørdag må jeg stå dugnad for speider med eldste også få unger til sine forskjellige barnevakter før jeg og mann må gjøre oss klare til utedans og vorspiel med gode venner. Tror egentlig lørdags ettermiddag er eneste jeg ser frem til nå. Om jeg ikke slukner totalt før den tid da.. [emoji849]
Pollen, hodet og kroppen kjemper jævlig mot meg nå. Heldigvis kun en gang til neste uke på svømming og speider før sommerferie ! Så slipper jeg å tenke på det mer.
Evner ikke til å planlegge ferie
Jo. Kan vel tryggt kalle det en dum uvane jeg har. Sleit med det i arbeidslivet også. Sjefen syns vel heller det var en positiv ting da [emoji23]Får vondt av å lese hvor mye du føler deg tvunget til å stille opp. Minner om meg selv der før jeg ble syk etter svangerskapet.
Alle kravene man skal passe inn i, alle tingene man føler man må prestere på, alle man skal hjelpe. Og de merker man alltid sier ja, så da blir det mer. Spilles på samvittighet
Og med dine «diagnoser» burde du prøve å sette mer grenser. For det høres jo ut som dette sliter deg totalt ut (håper ikke dette høres for overtrampende ut).
Oj 26 000
Babysvømming idag, det var gøy