Ikke i dagJaja 4 timer kan gå fort det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke i dagJaja 4 timer kan gå fort det![]()
Ja og sjekke hvor i syklusen hun er og gå DNA prøve på skøyern s0 jeg for registrert hanFor å se om hesten er tom?
Velkommen I klubbenSkikkelig drittdag og blir ei lang uke. Ei lykke den ender bra lørdagskveld. .en det føles altfor lenge til nå det... [emoji17]
[emoji169]Velkommen I klubben
2[emoji173][emoji169]
Ergobaby original (tror jeg, er på lån fra en venninne)
Når man egentlig skal jobbe effektivt.
Og ender med å Google og beregne kostnader for en tur til dyreparken eller Legoland i juli....
Skrev jeg like etter.Hva kom du frem til?
Da kommer veterinæren på lørdag heldig vis uten helgetilegg siden hun ikke kunne på ukedagen * jippy*
Oh yesSkikkelig drittdag og blir ei lang uke. Ei lykke den ender bra lørdagskveld. .en det føles altfor lenge til nå det... [emoji17]
Skikkelig drittdag og blir ei lang uke. Ei lykke den ender bra lørdagskveld. .en det føles altfor lenge til nå det... [emoji17]
Virker bra det lille jeg har brukt den. Men er ikke helt trygg på å ta den på selv enda, men det kommer nok med mer trening. Tenkte å bruke den imorgen , skal kjapt innom å vanne på gravene og da er det enklere å ta på den enn å ha en liten hylende i vogna (om ikke det passer frøkna der og da..)Den har jeg også. Ikke testa den ut på lille enda![]()
Skrev jeg like etter.
Blir sprø av mannen kjenner jeg
..... vel får gjort mer når hun ikke er her....
Når man egentlig skal jobbe effektivt.
Og ender med å Google og beregne kostnader for en tur til dyreparken eller Legoland i juli....
Da er jeg endelig ferdig med jobb for i dag![]()