Ja. Synes det var braHøres ut som et stilig opplegg[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Synes det var braHøres ut som et stilig opplegg[emoji1]
For morgen jenter. Huset sover..utenom svigermor som smyger seg rundt.. Hun har plutselig flyttet inn * sukk* vel jeg å gubben prøvde å forhindre det men hun tok ikke hintet så plutselig var det krise og hun hadde ikke et sted å bo .........
Men.....konstant barnevakt :/
Sender all regnet dere vil ha har bøttevisDu kan lån den litt dersom du ha noe regn vi kan låne igjen
Høres... slitsomt ut altså :/ vet dere om det blir langvarig?For morgen jenter. Huset sover..utenom svigermor som smyger seg rundt.. Hun har plutselig flyttet inn * sukk* vel jeg å gubben prøvde å forhindre det men hun tok ikke hintet så plutselig var det krise og hun hadde ikke et sted å bo .........
3 mnd ventetid på kommunal bolig. Og depositum har hun ikke. * sukk*Høres... slitsomt ut altså :/ vet dere om det blir langvarig?
Ååh. Shit3 mnd ventetid på kommunal bolig. Og depositum har hun ikke. * sukk*
Hørtes tungt ut3 mnd ventetid på kommunal bolig. Og depositum har hun ikke. * sukk*
For morgen jenter. Huset sover..utenom svigermor som smyger seg rundt.. Hun har plutselig flyttet inn * sukk* vel jeg å gubben prøvde å forhindre det men hun tok ikke hintet så plutselig var det krise og hun hadde ikke et sted å bo .........
Snakka med søstra til gubben akkurat. Hun så at jeg burde sende henne opp til henne løpet av neste uke så kan hun komme tilbake når hun må ting på kontorer og slikt. Spørsmålet Er om farmor syns det er en god idé 1Ååh. Shit
Frustrerende samt at vi skal pleie min mor som skal opereres i morgen. Så blir mye fremover. Samt hester og barn *ler* kommer til å trenge ferie når denne sommern er overUff, det hørtes ut som en slitsom løsning. Føler veldig med dere!
Hun har trygd men tror ikke vinner en sånn dame som vil spare penger heller satse på å få kommunalt om de ikke godtar navgarantiHørtes tungt ut
Men har hun ikke en eller annen form for inntekt/trygd? Og bor hos dere må vel bety lite utgifter (desverre for dere) og da må hun vel kunne samle sammen depositum?
[emoji24]Ååh. Shit
Såpass.... Misunner dere ikke denne situasjonenHun har trygd men tror ikke vinner en sånn dame som vil spare penger heller satse på å få kommunalt om de ikke godtar navgaranti
Det tror jeg du gjør jaFrustrerende samt at vi skal pleie min mor som skal opereres i morgen. Så blir mye fremover. Samt hester og barn *ler* kommer til å trenge ferie når denne sommern er over
Ergobaby original (tror jeg, er på lån fra en venninne)Hvilken bæresele har du?[emoji4]
Mmm dette må være karmaSåpass.... Misunner dere ikke denne situasjonen