***skravletråden for JUNI***

For morgen jenter. Huset sover..utenom svigermor som smyger seg rundt.. Hun har plutselig flyttet inn * sukk* vel jeg å gubben prøvde å forhindre det men hun tok ikke hintet så plutselig var det krise og hun hadde ikke et sted å bo .........

Men.....konstant barnevakt :/

For morgen jenter. Huset sover..utenom svigermor som smyger seg rundt.. Hun har plutselig flyttet inn * sukk* vel jeg å gubben prøvde å forhindre det men hun tok ikke hintet så plutselig var det krise og hun hadde ikke et sted å bo .........

Det hørtes slitsomt ut!

Høres... slitsomt ut altså :/ vet dere om det blir langvarig?

3 mnd ventetid på kommunal bolig. Og depositum har hun ikke. * sukk*
Hørtes tungt ut

Men har hun ikke en eller annen form for inntekt/trygd? Og bor hos dere må vel bety lite utgifter (desverre for dere) og da må hun vel kunne samle sammen depositum?

Uff, det hørtes ut som en slitsom løsning. Føler veldig med dere!

Snakka med søstra til gubben akkurat. Hun så at jeg burde sende henne opp til henne løpet av neste uke så kan hun komme tilbake når hun må ting på kontorer og slikt. Spørsmålet Er om farmor syns det er en god idé 1

Uff, det hørtes ut som en slitsom løsning. Føler veldig med dere!
Frustrerende samt at vi skal pleie min mor som skal opereres i morgen. Så blir mye fremover. Samt hester og barn *ler* kommer til å trenge ferie når denne sommern er over

Hørtes tungt ut

Men har hun ikke en eller annen form for inntekt/trygd? Og bor hos dere må vel bety lite utgifter (desverre for dere) og da må hun vel kunne samle sammen depositum?
Hun har trygd men tror ikke vinner en sånn dame som vil spare penger heller satse på å få kommunalt om de ikke godtar navgaranti

Hun har trygd men tror ikke vinner en sånn dame som vil spare penger heller satse på å få kommunalt om de ikke godtar navgaranti
Såpass.... Misunner dere ikke denne situasjonen

Frustrerende samt at vi skal pleie min mor som skal opereres i morgen. Så blir mye fremover. Samt hester og barn *ler* kommer til å trenge ferie når denne sommern er over
Det tror jeg du gjør ja

I dag er sikkelig tiltaksdag. Ingen veterinærer som kan noe som helst.

Begge bikkjene jeg sitter barnevakt for modern har vekket I 3 ganger unner samme periode ( veldig trøtt bebis)

Ikke for jeg gjort no arbeid på beite. Ikke får jeg svar på en jobbsøknader jeg har sendt selv om det er to uker siden fristen gikk ut.

Ikke for jeg jobba med noe som helst siden jeg går å triller hele tiden.

Bikkjene griner hele tiden eller uler.

Blir sprø. .. lønner seg absolutt ikke å være kul mot andre familie medlemmer.

Ut å trille igjen......!!! Synd synd på minste også som ikke kan få sove i fred
3dd1b20707292e58d506bd70522bdc3f.jpg

Back
Topp