Det er det i grunnKjekk nettside det
Ligger en del under i pris fra andre steder også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det i grunnKjekk nettside det
He he neiMen nå ligger jeg jo ikke langt bak![emoji6]
Ja. Men nå, når hun er så stor så protesterer hun jo veldig (!) Når det ikke passer henne. Hun sovnet i bilen sånn 6 minutt før vi var fremme og var trett og survete så skjønner det jo.Litt verre når de er 3 uker ja[emoji38]
Ja,stemmer. Har handlet (for) mye der opp gjennom årene. Ser de har kjekke barnehagepakker og.Det er det i grunn
Ligger en del under i pris fra andre steder også
Det har jeg gjort. Sjøluft gjør meg trett.Vurderer å finne senga jeg
Flott å la henne få lese alene ja[emoji1]
Prinsesser og riddere[emoji7]
Akkuray de er jeg ikke så glad i men bestilt mye annet derfraJa,stemmer. Har handlet (for) mye der opp gjennom årene. Ser de har kjekke barnehagepakker og.
Tror jeg påDet har jeg gjort. Sjøluft gjør meg trett.
Har du prøvd de ut? Har bare alltid tenkt at det ser lurt ut.Akkuray de er jeg ikke så glad i men bestilt mye annet derfra
Pante flasker, vanne på gravene og babysvømming for første gang. Duda?Hva skal dere i morgen da folkens?
Nei, da er jeg 34 uker og de stopper ikke fødselen hvis den setter i gang. Er innlagt med premature rier i uke 30 nå.Er du over 12 uker da?[emoji4]
Prlvd og flere jeg kjenner har prøvdHar du prøvd de ut? Har bare alltid tenkt at det ser lurt ut.
Jobb til 17Pante flasker, vanne på gravene og babysvømming for første gang. Duda?
Akkuratt. Men det er jo viktig da.Prlvd og flere jeg kjenner har prøvd
Jeg er nok over gjennomsnittet opptatt av gode uteklær da
Skumle 30 tallet...Bare 19 daga igjen til æ blir 30!! [emoji44][emoji24]
Ja synes i grunn detAkkuratt. Men det er jo viktig da.