***skravletråden for JUNI***

Ja. Men nå, når hun er så stor så protesterer hun jo veldig (!) Når det ikke passer henne. Hun sovnet i bilen sånn 6 minutt før vi var fremme og var trett og survete så skjønner det jo.

Flott når de får egne meninger og kan si ifra[emoji38] var det 10 måneder hun var?

Og katapult og hærslag og diverse vi ikke rakk, som ølbrygging og noe annet for mannen sn del, skriveskole (kalligrafi) og mye annet greier

De fikk velge seg en hver sånn "lag og kjøp" ting så gutta malte seg skjold og jenten fikk "prnsessekrans" til å ha på hodet.

Generelt var klokkene deres 5 min lenger kommet enn våre, så ting begynte før vi har helt klar, men gøy hadde vi det. Ser ikke bort fra at vi kan dra på noe slikt en annen gang også, det gjentas trolig om to år, det var i alle fall også for to år siden, så får v se hvordan det passer med timeplanen da. Men vi har i alle fall hatt en fin dag. Ikke for varm, men passe varm og sol så det var fint å gå ute, vi satte oss inne i et åpent telt så det ble skygge når vi spiste litt.

Høres ut som et stilig opplegg[emoji1]

Trøtt jeg også, noe med å vandre rundt i middelanderen i noen timer som gjør meg trøtt kanskje, kombinert med for sene kvelder (for morgenene er jo like tidlig likevel. At niåringen står opp trenger ikke bry meg, men at toåringen våkner gjør at mamma også må våkne)

Blir godt å legge seg da[emoji1]

Back
Topp