Nei, da er jeg 34 uker og de stopper ikke fødselen hvis den setter i gang. Er innlagt med premature rier i uke 30 nå.
Håper de holder seg inne en stund til
Stemmer det[emoji173]️ krysser alt jeg har for deg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, da er jeg 34 uker og de stopper ikke fødselen hvis den setter i gang. Er innlagt med premature rier i uke 30 nå.
Håper de holder seg inne en stund til
Bare 19 daga igjen til æ blir 30!! [emoji44][emoji24]
Da var hestene på natt beite. Endene inne. Alle andre sover. Sitter ute og slapper av før jeg skal legge meg.
Planene blebforndret så i morgen skal jeg faktisk ingenting ....
For morgen jenter. Huset sover..utenom svigermor som smyger seg rundt.. Hun har plutselig flyttet inn * sukk* vel jeg å gubben prøvde å forhindre det men hun tok ikke hintet så plutselig var det krise og hun hadde ikke et sted å bo .........
Men.....konstant barnevakt :/
God morgen
Lite søvn i natt, men klar for en ny dag er jeg
Så herlig med en dag uten planer[emoji2]
..... vel får gjort mer når hun ikke er her....Snille dere er som hjelper svigermor[emoji1] alltid kjekt med barnevakt!
Hva kan du ha gjort for å fortjene dette??? ?Mmm dette må være karma
God fag ronjaGod dag Kengu[emoji1]
Ikke billig antar jegNår man egentlig skal jobbe effektivt.
Og ender med å Google og beregne kostnader for en tur til dyreparken eller Legoland i juli....
Det var en ny måte å se det på takk [emoji14]Hva kan du ha gjort for å fortjene dette??? ?
Nei. Å ta deg av dette opptjener god karma til senere
Halve dagen gått ,4 t igjen
Jupp stemmerJobb?
Jaja 4 timer kan gå fort detJupp stemmer
Nei. Det er det nok ikke.Ikke billig antar jeg
For å se om hesten er tom?Da kommer veterinæren på lørdag heldig vis uten helgetilegg siden hun ikke kunne på ukedagen * jippy*