***skravletråden for JUNI***

Nei, da er jeg 34 uker og de stopper ikke fødselen hvis den setter i gang. Er innlagt med premature rier i uke 30 nå. :)
Håper de holder seg inne en stund til :Heartred

Stemmer det[emoji173]️ krysser alt jeg har for deg!

Da var hestene på natt beite. Endene inne. Alle andre sover. Sitter ute og slapper av før jeg skal legge meg.

Planene blebforndret så i morgen skal jeg faktisk ingenting ....

Så herlig med en dag uten planer[emoji2]

For morgen jenter. Huset sover..utenom svigermor som smyger seg rundt.. Hun har plutselig flyttet inn * sukk* vel jeg å gubben prøvde å forhindre det men hun tok ikke hintet så plutselig var det krise og hun hadde ikke et sted å bo .........

Men.....konstant barnevakt :/

Snille dere er som hjelper svigermor[emoji1] alltid kjekt med barnevakt!

Ganske frustrerende

Jeg skulle gjøre inn 45 dekar med beite innen onsdag. Og strøm og alt skal på plass innen den tid....
Så herlig med en dag uten planer[emoji2]

Når man egentlig skal jobbe effektivt.

Og ender med å Google og beregne kostnader for en tur til dyreparken eller Legoland i juli....

Ikke billig antar jeg
Nei. Det er det nok ikke.

Altså. Helt ettersom hva og hvor lenge.

Jeg noterer meg tre netter, tilgang til dyreparken med badeland. Sabeltann og sirkus Jesper og overnatting på hotellet rett på parkeringen for sånn 16k eller noe sånn.
Eller Legoland med var det fire netter i lalandia med to dager i Legoland og en i givsund zoo til sånn 13k inkl båten. (bestilling via colorline for hele greia)
For to store og tre små hvor den yngste er relativt gratis da hun er 2 år

En del mer mat var vel med i den dyreparken-"bestillingen" min kanskje.

Om det blir noe sånt er vel vagt usikkert, mildt sagt.

Omstendigheter vi vet er
Jeg har fri 22.6-22.7
Mannen har mer eller mindre fri (har nok med pc) fra jeg kommer fra Danmark og ut juli (til sfo og bhg overtar pass av jentene på dagtid)
Jeg og eldste på korpstur 22-27.6
Naboens gjester kommer 25.6 og blir halvannen uke.
Jeg ser for meg at vi kanskje blir hjemme til/over helgen/månedsskiftet. Før vi altså drar til svigers.
Svigermor starter ferie den helga.
De siste dagene vil jeg ha hjemme men siden ungene skal være hjemme med faren en uke til tenger jeg ikke like lenge hjemme som vanlig.

Svigermor har sikkert lyst oppover en tur og kan komme til å følge etter oss om vi drar "tidlig" hjem.

Hmm, men en tur til dyreparken eller Danmark i løpet av de to første ukene i juli bør være logostikkmessig gjennomførbart, kombinert med tid hos svigers før og/eller etter? Vi har ikke hunden som må passes nå, gjør alt lettere.

Back
Topp