Fått handlet litt på grensen, nu skal vi hjem til myggen
Hilse myggen da[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fått handlet litt på grensen, nu skal vi hjem til myggen
Gått tur på stranden med bæreselen. Lille likte det sånn passe. Var veldig mye enklere å ha henne i den nå, når hun er såpass stor og sterk. Kommer nok til å bruke den mer, på tur eller på kjøpesenter osv.
En ekte ridder og to ekte prinsesser er status etter middelalderfestivalen. Vi har sett og hørt og prøvd og kost oss og likevel bare fått med oss ca halvparten tror jeg.
Sendte den tiø deg jegHilse myggen da[emoji28]
Hjemne igjen til 10 000 mygg
Trir jeg skal hoppe i bassenget
JaaaaaaaMygg er kjipt[emoji13]
Den sommeren synes jeg kan komme nordover snart
Ja, iallefall nå når hun "klarer" seg selv. Verre når hun var 3 uker gammel og vi skulle til Oslo.Bæresele er lettvint[emoji1]
Så morsomt[emoji1]
Gleder meg til juli. Håper jeg fortsatt er gravid da! DA kan jeg begynne å senke skuldrene.
Krysser fingrene for detGleder meg til juli. Håper jeg fortsatt er gravid da! DA kan jeg begynne å senke skuldrene.
Nytt bad sammen med Kengubarnet, digg altså.
Fortsatt varmt ute ja
25 g i bassenget nå
Ha ha såpassHerlig temperatur[emoji1] har 26 grader i bassenget her, gutta nekter å komme opp[emoji28]
God kveld, skjedd noe spennende i dag?
Blir ofte sånn. Hvor bestilte du ifra ?Bestilt litt mer klær til kengubarnet, skulle bare ha shorts men
Sendte den tiø deg jeg
Sportmann denne gangenBlir ofte sånn. Hvor bestilte du ifra ?
Er på vei sikkrrtTror den har flydd seg vill....ingen mygg her![emoji28]
Jaaaaaaa
Men tok frem myggmaskin så da forsvant de