***skravletråden for JUNI***

Gleder meg til juli. Håper jeg fortsatt er gravid da! DA kan jeg begynne å senke skuldrene.

Nytt bad sammen med Kengubarnet, digg altså.
Fortsatt varmt ute ja
25 g i bassenget nå

God kveld, skjedd noe spennende i dag?
Jeg har kommet til dit at jeg plukker masker til stolper [emoji13] Ikke sånn superspennende, men det betyr at jeg har strikka forstykke, bakstykket og maska de sammen og sydd sammen skuldre. Og nå har jeg kommet godt over halvveis i maskeplukking og måtte bare få bekrefta at det var riktig det jeg trodde. For mattekunnskaper er null eksisterende tydligvis [emoji23]

Og jeg lå riktig ann. Så da er det bare å plukke resten gitt. Så jeg får starte med vrangborden på kofta. Jeg kan faktisk se en ende nå [emoji56] Og må innrømme at jeg syns dette er skikkelig spennende !

Jeg har kommet til dit at jeg plukker masker til stolper [emoji13] Ikke sånn superspennende, men det betyr at jeg har strikka forstykke, bakstykket og maska de sammen og sydd sammen skuldre. Og nå har jeg kommet godt over halvveis i maskeplukking og måtte bare få bekrefta at det var riktig det jeg trodde. For mattekunnskaper er null eksisterende tydligvis [emoji23]

Og jeg lå riktig ann. Så da er det bare å plukke resten gitt. Så jeg får starte med vrangborden på kofta. Jeg kan faktisk se en ende nå [emoji56] Og må innrømme at jeg syns dette er skikkelig spennende !
Jeg har så dårlig samvittighet ovenfor strikketøyet mitt, her ikke fått gjort noe med det på flere uker.
Har rett og slett ikke hatt mulighet.
Er et mønster med mye tellinger som kan liksom ikke sitte å strikke men barn som maser på meg hele tiden, eller når jeg er for sliten..

Jeg har så dårlig samvittighet ovenfor strikketøyet mitt, her ikke fått gjort noe med det på flere uker.
Har rett og slett ikke hatt mulighet.
Er et mønster med mye tellinger som kan liksom ikke sitte å strikke men barn som maser på meg hele tiden, eller når jeg er for sliten..
Denne har ligget siden oktober [emoji57] Så... Jeg har også kjent på den for å si det slik. Man tar det når man orker. Strikketøyet stikker ikke av.

Jeg tenker dahliakjole etterpå. Og der gjelder det virkelig å holde tunga beint i munnen. For mønsteret er jommen noe å følge med på syns jeg. Veldig gøy da, men ikke noe å holde på med om man risikerer at noen prater til en da [emoji317] Noe som skjer ofte med unger i hus gitt.

Da er forstykkene strikka. Sånn jeg drømte de skulle være, eller innbiller meg er riktig. Siden ingen kunne fortelle meg [emoji23]

Så gå i gang på bakstykket da før jeg masker sammen disse og begynner på stolper. Jeg ser jeg nærmer meg faktisk en ende på min første kofte.

Jeg er faktisk veldig stolt over meg selv [emoji56][emoji56]

Flink du er til å strikke![emoji847]

Back
Topp