Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan få litt varme av ossDen sommeren synes jeg kan komme nordover snart
Jeg har kommet til dit at jeg plukker masker til stolper [emoji13] Ikke sånn superspennende, men det betyr at jeg har strikka forstykke, bakstykket og maska de sammen og sydd sammen skuldre. Og nå har jeg kommet godt over halvveis i maskeplukking og måtte bare få bekrefta at det var riktig det jeg trodde. For mattekunnskaper er null eksisterende tydligvis [emoji23]God kveld, skjedd noe spennende i dag?
Tror ikke detGod kveld, skjedd noe spennende i dag?
Jeg har så dårlig samvittighet ovenfor strikketøyet mitt, her ikke fått gjort noe med det på flere uker.Jeg har kommet til dit at jeg plukker masker til stolper [emoji13] Ikke sånn superspennende, men det betyr at jeg har strikka forstykke, bakstykket og maska de sammen og sydd sammen skuldre. Og nå har jeg kommet godt over halvveis i maskeplukking og måtte bare få bekrefta at det var riktig det jeg trodde. For mattekunnskaper er null eksisterende tydligvis [emoji23]
Og jeg lå riktig ann. Så da er det bare å plukke resten gitt. Så jeg får starte med vrangborden på kofta. Jeg kan faktisk se en ende nå [emoji56] Og må innrømme at jeg syns dette er skikkelig spennende !
Dere har kommet der vel hjem?Tror ikke det
Det har vi å badetDere har kommet der vel hjem?
Høres deilig utDet har vi å badet
Var det ogsåHøres deilig ut
Denne har ligget siden oktober [emoji57] Så... Jeg har også kjent på den for å si det slik. Man tar det når man orker. Strikketøyet stikker ikke av.Jeg har så dårlig samvittighet ovenfor strikketøyet mitt, her ikke fått gjort noe med det på flere uker.
Har rett og slett ikke hatt mulighet.
Er et mønster med mye tellinger som kan liksom ikke sitte å strikke men barn som maser på meg hele tiden, eller når jeg er for sliten..
Fikk 80 min
Umenskelig varmt ...
På vei hjem
Skulle gjerne vært her lenger!
Da har jeg fått start på bilen igjen [emoji4]
Takk for detVelkommen hjem igjen[emoji2]
Da er forstykkene strikka. Sånn jeg drømte de skulle være, eller innbiller meg er riktig. Siden ingen kunne fortelle meg [emoji23]
Så gå i gang på bakstykket da før jeg masker sammen disse og begynner på stolper. Jeg ser jeg nærmer meg faktisk en ende på min første kofte.
Jeg er faktisk veldig stolt over meg selv [emoji56][emoji56]
Jo, alene i bilen. Alle dørene var åpne, bilen sto i garasjen i skyggen med temperaturmåler på, og vi sjekket kontinuerlig.Ikke alene i bilen vel??? Er det varmt der??