***skravletråden for JUNI***

Vi ble invitert på konsert den 22/9 skal klare å skaffe barnevakt til gutta på fredag og lørdag flrste gangen jeg å gubben skal ut siden vi begynne reisa med å få barn [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
Hvem skal dere høre da? [emoji1] Så gøy å ha det å se frem til da [emoji847]

Vi skal høre Stavangerkameratene på lørdag vi. Så det blir liv [emoji4][emoji4]

El-grill vet jeg ikke gitt. Vet at gass og kull er ikke lov hvertfall. Har selv kull, så mer enn at det er forbudt nå i egne hager har jeg strengt talt ikke lest så mye mer om.

Vet også de kjører rundt og bøtelegger om de ser noen griller på terrassen. Så de tar dette alvorlig. En øy ikke langt i fra her er i fyr og vært i flammer snart ei uke faktisk [emoji17]
5000 i bot så jeg

Leste de kan gi opptil 6000 kr faktisk. Men så en som fikk 5000 kr ja :) Så mye verdt er ikke grillmaten for min del.

Dyr middag blir det i alle fall! Her er det foreløpig lov å grille i egen hage om det er tatt en ordentlig sikkerhetsvurdering!

Dyr middag blir det i alle fall! Her er det foreløpig lov å grille i egen hage om det er tatt en ordentlig sikkerhetsvurdering!
Heldige [emoji4]
Jeg kjøpte grillmat jeg. Og 30 mimutter etter var forbudet komplett [emoji23][emoji23] Kasta flintsteka i frysa da. For stekt flintstek er virkelig ikke like godt gitt.

Vi har betongterrasse. Så skal godt gjøres å brenne der da, menmen. Følger reglene som er gitt ut da. De kan ikke vare evig heller.

Hvem skal dere høre da? [emoji1] Så gøy å ha det å se frem til da [emoji847]

Vi skal høre Stavangerkameratene på lørdag vi. Så det blir liv [emoji4][emoji4]
SATYRIEN [emoji173] BLIR DIGG FØRSTE konserten med gubben siden første året vi ble sammen

Da er forstykkene strikka. Sånn jeg drømte de skulle være, eller innbiller meg er riktig. Siden ingen kunne fortelle meg [emoji23]

Så gå i gang på bakstykket da før jeg masker sammen disse og begynner på stolper. Jeg ser jeg nærmer meg faktisk en ende på min første kofte.

Jeg er faktisk veldig stolt over meg selv [emoji56][emoji56]

Back
Topp