Vel. God morgen [emoji23][emoji23] Her ble jeg vekka nå av barn som ville ha is. Siden klokka er halv 12 så var det helt greit liksom [emoji23]
Hihi, du er god på å sove lenge!![emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vel. God morgen [emoji23][emoji23] Her ble jeg vekka nå av barn som ville ha is. Siden klokka er halv 12 så var det helt greit liksom [emoji23]
Har erfaring med
alt med mat ( for.ass.)
Barista/kafé drift
Dyr små og store
Lager
grafisk design
Men tar alt av fast jobb dag eller natt skift osv.
Utdannet som hippolog så ikke fult agronom.
Ah!Hvor gammelt barnet er, hvor fort han/hun sovner igjen, hvor trøtt jeg er osv[emoji38]
God morgen!God morgen alle sammen
God morgen alle sammen
God morgen!
Jeg skal pynte kaken til skolen i morgen, trene i kveld, ellers ingen planer.God morgen
Ungene har stått opp, vi voksne ligger enda. Rolig søndagsmorgen. Deilig.
Planer for dagen?
Frokost.Jeg skal pynte kaken til skolen i morgen, trene i kveld, ellers ingen planer.
Du da?
Ja men tar ikke deltid og ringehjelpDa er du jo ganske allsidig[emoji1] burde absolutt finne noe som frister da!
Fikk 80 minHåper du koste deg[emoji16]
Mulig det jaFryktelig varmt. Vil tro det er derfor hode krangler nå. Har nok fått for lite veske i meg
Det er detSå kjekt
SkjønnerVar faktisk det ja. Og jeg pleier være ganske treg uti.
Er ikke bare der de har detNå skjønner jeg ingenting. Bor du i Bergen?
JuppOg selvfølgelig, kommer det også her vil jeg respektere det (og muligens kjøpe en elektrisk reservegrill siden det ikke er omfattet.
Men inntil det, fortsetter jeg å grille når jeg ønsker, men er litt mer oppmerksom ved tanke på brannfaren
Gassgrill er også med i forbudet om det kommer herVi har heller ikke grillforbud sånn hjemme.
Vi riller på veranda i andre etasje som er laget av mur. den har trerekkverk men det skal sannelig brenne ned huset før det er fare for skogbrann av det, så det går bra. Hadde vi hatt bålpanne i hagen hadde jeg nok tenkt den omfattet av gillforbudet, men gassgrillen her oppe den klarer jeg ikke se skal antenne naturen. Selvsagt respekterer jeg det om det kommer, men inntil den tid griller vi gjerne. Men selvsagt tar vi ikke med engangsgrill på stranda, vi spiser hjemme
Grill er grill. Samma om det er kull eller gass ettersom jeg kan se fra brannvesenet sin side Så her er alt under ett også. Vi får ikke grille noe sted nå. Verken i vår hage eller andre steder.Gassgrill er også med i forbudet om det kommer her
Ligger den på NetFlix?Trolls på tv. Jeg setter på det jeg selv vil se. Og Trolls er gladfilm syns jeg. Ene ungen gikk opp på rommet og andre ser på nettbrettet. Glimter litt på tv innimellom. [emoji23]
Hovedsaklig er Trolls for meg [emoji7][emoji23]
Tror ikke det. Er på sumo hvertfallLigger den på NetFlix?