Nei men rogaland, hordaland, Trøndelag harJo, men jeg tenkte på dette grillforbudet på egen terrasse og veranda.
Det har vi ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei men rogaland, hordaland, Trøndelag harJo, men jeg tenkte på dette grillforbudet på egen terrasse og veranda.
Det har vi ikke
Men dette om grillforbud på privat terrasse etter dette gjelder fremdeles bare Bergen og området rundt...
Hatt det gøy i dag?På hotellrommet, sliten nå kjenner jeg
Hordaland og trøndelag ogsåMen dette om grillforbud på privat terrasse etter dette gjelder fremdeles bare Bergen og området rundt...
Det har viHatt det gøy i dag?
Og selvfølgelig, kommer det også her vil jeg respektere det (og muligens kjøpe en elektrisk reservegrill siden det ikke er omfattet.Hordaland og trøndelag også
Brannvesenet i vår lommune har skrevet at de vurderer forbud
Vært på Liseberg i dag?Det har vi
Det har viVært på Liseberg i dag?
Er det slik der som på Tusenfryd og Legoland nå at man betaler inngangen og så er alle attraksjonene gratis, eller slik som i gamledager hvor man måtte kjøpe slike hefter med billetter som man brukte for å kjøreDet har vi
Kan kjøpe sånne bånd så er alt gratisEr det slik der som på Tusenfryd og Legoland nå at man betaler inngangen og så er alle attraksjonene gratis, eller slik som i gamledager hvor man måtte kjøpe slike hefter med billetter som man brukte for å kjøre
Så kjektKan kjøpe sånne bånd så er alt gratis
Ja, da var vi hjemme ifra fest. Lille sine rutiner ble helt feil, trodde det skulle gå fint å sove i vogna vi.
Var faktisk det ja. Og jeg pleier være ganske treg uti.Var det varmt?
Varmt vil jeg tro
Jo, men jeg tenkte på dette grillforbudet på egen terrasse og veranda.
Det har vi ikke
Og selvfølgelig, kommer det også her vil jeg respektere det (og muligens kjøpe en elektrisk reservegrill siden det ikke er omfattet.
Men inntil det, fortsetter jeg å grille når jeg ønsker, men er litt mer oppmerksom ved tanke på brannfaren
Det er det jeg ikke gjør.Nå skjønner jeg ingenting. Bor du i Bergen?
Nei, derfor vi ikke har grillforbud på terrassenOg nå henger jeg med igjen. Du bor ikke i Bergen[emoji23]