***skravletråden for JUNI***

Her er vi akkurat ferdig med taco. Så nå leker minste på gulvet her. Om ikke annet har hu hvertfall fantasien i orden hører jeg i leken [emoji1][emoji1]

Joda. Men 15 år med små små barn var kanskje ikke det mest gjennomtenkte[emoji23]

Nei nå er det stopp[emoji6]
Litt lenge ja.

Men vi har en del år vi også. Pr nå har vi en spm snart blir ti. Ei som er sju og ei som er 2,5 så småbarn synes jeg vi mer eller mindre har hatt i ti år.

Vi kommer til å ha barn i barneskolen (med tilhørende oppdrag til 17. Mai) 14 år i strekk, det året eldste begynner på ungdomsskolen begynner yngste i første klasse

Nok til at det letter på grillforbud?

Her regnet litt natt til i går. Mwen langtfra nok.
Er ikke grillforbud her, det er i Bergen

Litt lenge ja.

Men vi har en del år vi også. Pr nå har vi en spm snart blir ti. Ei som er sju og ei som er 2,5 så småbarn synes jeg vi mer eller mindre har hatt i ti år.

Vi kommer til å ha barn i barneskolen (med tilhørende oppdrag til 17. Mai) 14 år i strekk, det året eldste begynner på ungdomsskolen begynner yngste i første klasse

Ikke si det på den måten da[emoji85][emoji85][emoji85] det året F begynner på videregående. Begynner L i 1klassen[emoji23][emoji23]

Men men. Jeg er fortsatt fornøyd med valget om å ikke ha så tette barn[emoji6]

Ikke si det på den måten da[emoji85][emoji85][emoji85] det året F begynner på videregående. Begynner L i 1klassen[emoji23][emoji23]

Men men. Jeg er fortsatt fornøyd med valget om å ikke ha så tette barn[emoji6]
Våre kom så tett som vi klarte...

Det er under meste av sørnorge. Sånn ute i naturen. I Bergen også hjemme ja
Vi griller bare hjemme, så det påvirker ikke oss at det ikke er lov ute i naturen.
Vet det er flere som til vanlig bruker grillplassene oppe i skogen her, men etter hva jeg kan se når jeg har vært det ser det ikke ut som om de er blitt brukt på en stund, så forbudet respekteres.

Vi griller bare hjemme, så det påvirker ikke oss at det ikke er lov ute i naturen.
Vet det er flere som til vanlig bruker grillplassene oppe i skogen her, men etter hva jeg kan se når jeg har vært det ser det ikke ut som om de er blitt brukt på en stund, så forbudet respekteres.
Griller bare hjemme vi også så vi heller påvirkes ikke nevneverdig

Brukbart.

Litt lite. Litt avbrutt. Men egentlig helt greit.

Hvordan gikk det med dere da,
Sånn du overlever dagen ?
Sov godt frem til 23.30 ellers var det samsoving og amming hele forbaska natten

Ja, da var vi hjemme ifra fest. Lille sine rutiner ble helt feil, trodde det skulle gå fint å sove i vogna vi.

Sånn du overlever dagen ?
Sov godt frem til 23.30 ellers var det samsoving og amming hele forbaska natten

Jada. Klarer meg helt fint

Samsover gjør vi .Men det var mest eldstemann som vekket meg et par ganger ang noe greier med trusa som var blitt våt når han var på do og fant ikke ny og noe styr ;-) husker ikke. ;-)

Så, jeg huska feil. Middelanderfestivalen er ikke før fra 12. Så da sikter vi på kake hos min mor først :-)

Back
Topp