T
Turid-Laila
Guest
Her er vi akkurat ferdig med taco. Så nå leker minste på gulvet her. Om ikke annet har hu hvertfall fantasien i orden hører jeg i leken [emoji1][emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt lenge ja.Joda. Men 15 år med små små barn var kanskje ikke det mest gjennomtenkte[emoji23]
Nei nå er det stopp[emoji6]
Er ikke grillforbud her, det er i BergenNok til at det letter på grillforbud?
Her regnet litt natt til i går. Mwen langtfra nok.
Jippi, det regner [emoji4]
Å nei [emoji17] Håper medisinen virker ! God bedring [emoji169]
Har akkurat kommet hjem viHer er vi akkurat ferdig med taco. Så nå leker minste på gulvet her. Om ikke annet har hu hvertfall fantasien i orden hører jeg i leken [emoji1][emoji1]
Nei har trenger vi alt vi kan få, og dessuten har det sluttet nå.Send over litt til Bergen også daq
Litt lenge ja.
Men vi har en del år vi også. Pr nå har vi en spm snart blir ti. Ei som er sju og ei som er 2,5 så småbarn synes jeg vi mer eller mindre har hatt i ti år.
Vi kommer til å ha barn i barneskolen (med tilhørende oppdrag til 17. Mai) 14 år i strekk, det året eldste begynner på ungdomsskolen begynner yngste i første klasse
Det er under meste av sørnorge. Sånn ute i naturen. I Bergen også hjemme jaEr ikke grillforbud her, det er i Bergen
Våre kom så tett som vi klarte...Ikke si det på den måten da[emoji85][emoji85][emoji85] det året F begynner på videregående. Begynner L i 1klassen[emoji23][emoji23]
Men men. Jeg er fortsatt fornøyd med valget om å ikke ha så tette barn[emoji6]
Rogaland også er der i egen hage fra i går av.Det er under meste av sørnorge. Sånn ute i naturen. I Bergen også hjemme ja
Vi griller bare hjemme, så det påvirker ikke oss at det ikke er lov ute i naturen.Det er under meste av sørnorge. Sånn ute i naturen. I Bergen også hjemme ja
Griller bare hjemme vi også så vi heller påvirkes ikke nevneverdigVi griller bare hjemme, så det påvirker ikke oss at det ikke er lov ute i naturen.
Vet det er flere som til vanlig bruker grillplassene oppe i skogen her, men etter hva jeg kan se når jeg har vært det ser det ikke ut som om de er blitt brukt på en stund, så forbudet respekteres.
Sånn du overlever dagen ?Brukbart.
Litt lite. Litt avbrutt. Men egentlig helt greit.
Hvordan gikk det med dere da,
Sånn du overlever dagen ?
Sov godt frem til 23.30 ellers var det samsoving og amming hele forbaska natten
Det rettes opp fort.Ja, da var vi hjemme ifra fest. Lille sine rutiner ble helt feil, trodde det skulle gå fint å sove i vogna vi.
Det blir det virkelig [emoji16]Flott måned[emoji1]
Mener du middalalderfestival?Så, jeg huska feil. Middelanderfestivalen er ikke før fra 12. Så da sikter vi på kake hos min mor først