***skravletråden for JUNI***

Vært på stranda en tur med min søster og niese. Tom jeg gikk uti sjøen [emoji39]

Ja det er faktisk veldig viktig å opprettholde lesing i ferien[emoji1]
Dette er første året min eldste har hatt lyst til å være med, er nok premier som lokker[emoji38]
Min påstår han er med for gøy.
Veldig viktig med lesing i ferien. Mellomste er igang med ny bok. Han også forsåvidt, vi lånte en pingles dagbok. Den første. Han hsr lest den sjuende pg likte den så da tenkte jeg kan kunne ta det fra starten. Men hun er ivrigst på å lese. Hun leser lettlest hvit lesehest-bok

Last edited:
Hittil bare elsker jeg juni.

I går .årets første bad, og en deilig middag grillet etterpå. Ungene litt sent i seng men helg.

I dag. Mannen fikk klippet gresset mens mellomste var i en bursdag deretter dro vi på biblioteket og fant kodeordet (som de har gjemt vekk på bakrommet så man må spørre etter det og en av de to på jobb visste ikke j ordna sommerles fungerer...) og lånt bøker til ungene. Vi har huset fullt av bøker. Men motiverende å finne noe nytt selvsagt

Yngstemor fikk seg sandaler. Og et sett med t-skjorte og halvlang tights, mellomste en shorts og eldste en t-skjorte (og jeg også)
Minipizzaer til middag.

Et lite skår i gleden at min mor ringte for å si at hun kunne ha minifeiring av bursdagen sin i morgen likevel, på formiddagen siden hun ikke drar i kirka på konfirmasjon orker ikke sitte både der og i selskap pga helsa. Eller etter seks. Også har vi lovet ungene middelanderfestival 10-17.

Men juni har så langt vært helt flott!

Innom i leggingen av minsta. Migrene på gang igjen[emoji53] håpte at et kaldt bad i sjøen ville hjelpe. Men det holdt ikke lenge.
Får legge ferdig minsta. Også finne meg migrene medisin.

Jippi, det regner [emoji4]

Innom i leggingen av minsta. Migrene på gang igjen[emoji53] håpte at et kaldt bad i sjøen ville hjelpe. Men det holdt ikke lenge.
Får legge ferdig minsta. Også finne meg migrene medisin.
Å nei [emoji17] Håper medisinen virker ! God bedring [emoji169]

Back
Topp