God morgen
God ettermiddag Sara[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen
Juni [emoji169] mannen har bursdag, mini blir 10 måneder (hjelp! Hvordan skjedde det) og vi drar en uke til Bulgaria! [emoji41]
Og slik går helgene for meg [emoji56][emoji23] Er en fordel når unga blir store [emoji23][emoji33][emoji33]halv 12[emoji33][emoji33][emoji33] Lucky you. Da hadde jeg allerede hatt 2 timer på idrettsanlegget[emoji23]
Og slik går helgene for meg [emoji56][emoji23] Er en fordel når unga blir store [emoji23]
På ett tidspunkt kommer du jo dit da, om du ikke har planer om å fortsette i evigheten da [emoji23]Ser den[emoji23] småbarnsperioden blir liksom aldri ferdig hos meg når jeg har så langt spenn mellom alle[emoji23]
Oj halv 12 faktiskVel. God morgen [emoji23][emoji23] Her ble jeg vekka nå av barn som ville ha is. Siden klokka er halv 12 så var det helt greit liksom [emoji23]
Kos dereTil nå har den vært ganske bra.
På vei til Tusenfryd nå
Helt supertDeilig sommerdag med bading og is!!!
Hvordan har dere det idag?
He he takkDrister meg til si gratulerer med dagen til mannen(uten å ha lest ferdig tråden[emoji6])
Jupp det stemmerSe der ja. Hipp hipp hurra. Rund dag han har?
Min påstår han er med for gøy.Ja det er faktisk veldig viktig å opprettholde lesing i ferien[emoji1]
Dette er første året min eldste har hatt lyst til å være med, er nok premier som lokker[emoji38]
På ett tidspunkt kommer du jo dit da, om du ikke har planer om å fortsette i evigheten da [emoji23]
Såpass hopp ja [emoji14]Joda. Men 15 år med små små barn var kanskje ikke det mest gjennomtenkte[emoji23]
Nei nå er det stopp[emoji6]
Nok til at det letter på grillforbud?Jippi, det regner [emoji4]
Å nei [emoji17] Håper medisinen virker ! God bedring [emoji169]Innom i leggingen av minsta. Migrene på gang igjen[emoji53] håpte at et kaldt bad i sjøen ville hjelpe. Men det holdt ikke lenge.
Får legge ferdig minsta. Også finne meg migrene medisin.
Ooh. Hørtes forfriskende ut gitt [emoji4]Jippi, det regner [emoji4]