Fordi jeg gleder meg til å gi gavenHvorfor det?[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fordi jeg gleder meg til å gi gavenHvorfor det?[emoji1]
Hurra for lillegull på 5 mndHurra for verdens fineste måned[emoji6] og idag er lillegull 5 mnder.
1 nyttårsdag kl 11 stekte jeg pannekaker. 14 var hun født[emoji23]
Jippi endelig sommerHerlig! Endelig juni!
Dårlig start på juniF*****!!!!!!!!!!!!!!!!
Batteriet på bilen er flatt
Max uheldig start på sommeren! Nå må det gå din vei fremover!F*** F''' meg denne dag.
Dette er virkelig ikke min dag i dag.
Først flatt batteri på bilen.
Og nå skulle jeg bare en liten tur på do, hadde mobilen i baklommen som jeg hadde glemt så når jeg dro ned buksen sa den plask i skålen...
God morgenGod morgen
Kos dere! !Vekket mannen med krone, sang og gaver. Nå skaø vi snart spise så bade i bassenget flr vi sjekker ut av dette hotellet
Takk! Det gikk braSove godt da Går nok så fint atte [emoji169]
Kloke ord. Det hjelper uansett å vite at det kan snu så fort og.Selvfølgelig er du litt redd, det er datteren din.
Vi kan fortelle deg opp og ned i mente at dette er normalt, men for deg er det ikke som det pleier og du er redd for datteren din.
Slik er det bare, ok du kommer til å være trøtt i morgen, men etterrhvert vil du få mer søvn
Jeg var litt frem og tilbake, og endte opp med å la være. Hun våknet ca.23.30 og sprengen var ikke så ille.Ja, jeg hadde sikkert prøvd[emoji6]
God morgen sovet godt?God morgen
Heh, som hva da ?Kommer ann på så mye[emoji12]
Det skal viKos dere! !
Brukbart.God morgen sovet godt?
Trøsten er at de er mammas. Så jeg kan kose når jeg vil da [emoji14] De er 10 min unna [emoji23][emoji23]Kunne gjerne ha kosa litt på de der jeg også ja [emoji7] Får håpe tida går fort [emoji85]