Så deilig[emoji1] i sjøen regner jeg med?
Nei, absurd nok, vi bor på ei øy, og bader i vann.
Jeg kunne nok heller tenkt meg å bade i sjøen, jeg er ikke helt venn med gress og sånne ting i vannet, jeg er vant til å bade i sjø
Antar det er kaldere da
Nei, vi badet i vannet vi har rett nedenfor huset. På andre siden av det vel og merke, så v kan se huset vårt derfra da. det er fin badevik der. To små viker, en som er grunn og fin for de små og en som blir fortere dypt og en flytebrygge noen meter fra land. Liten plass, men det er satt opp 3-4 rasteplassbord der og veldig hyggelig. Og altså skikkelig varmt vann, det var ikke kaldt å svømme i det hele tatt!
Smålyst å ta med ungene til sjøen, de har vel knapt noen gang faktisk badet i sjøen. Bortsett fra eldtemann, i Bergen når han vr et par år gammel. Vi kunne kjørt til der vi pleide å gå og bade når jeg var lita. Antatt kaldere.
Men nå er hetebølgen over for denne gang her på våre kanter. Dvs, muligens skal det være 22-23 i morgen også, deretter er det 15 neste uke. Vi får se hva vi får tid til. Det er jo for absurd at ungene vokser opp på kysten og ikke bade i sjø. Faktisk alle de badeplassene jeg vet om her i området, er vann. Jeg vet ikke helt hvor jeg kunne gått. Altså, joda, fri ferdel og allemannsrett og sånn der, men kommunen er liberal på bygging strandsonen kan man jo si, og en offentlig tilgjengelig badeplass i fjorden vet jeg faktisk rett og slett ikke hvor jeg finner. Derav at jeg vurderer i kjøre dem til de jeg er vokst opp. Det er ikke så langt. Vi får se hvordan sommeren blir.