Det er deJa. Begge to er savnet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er deJa. Begge to er savnet.
Og la meg tippe, gubben sitter rett ved siden av med sin PC slik at dere kan prate sammenSløver i sofa med pc[emoji1] betaler regninger, svarer på mailer og prater med gubbe[emoji2]
Og verre blir det
God kveld[emoji4]
Hvordan går det med dere?
1 t igjen
Har ungene sovnet, nei (og bare en i seng)
Har mannen sovnet, ja (han skulle bare ned og hente noe og sovnet på sengen)
Lol, blir vanskeligere å få eldste til å sove med Asma medisiner.. :/ tredje natten han sitter langt utover kvelden og ikke vil sove..kanskje varmen også...
Det er detHadde hopet seg opp Så gøy
Det fins er uttrykk som sier "like mye vin i kokken som i sausen", men dersom man bruker M&M's til å søte sausen, blir det da "like sjokolade i kokken som i sausen"
Velkommen hitTenkte jeg skulle hive meg på skravletråden for juni, men det spørst om jeg ikke greier å følge med 16 sider allerede er jo ikke verst Håper alle får en fin kveld
Takk for detMasse god tur![emoji1][emoji173]️
Jupp de ogsåOg LadyZ....[emoji20] og Syn....
Ja var detUtrolig kjipt[emoji13]
Ville dere vekket lille for å gi mat før dere sovnet ? Helt uvanlig at hun ikke skal ha mer mat.. sovet siden 19.05
Men jeg gjorde EN ( -1- ) feil.Definitivt[emoji23]
Det gjør detOj det er bra synes det går fort!
God jobbhelg![emoji4]God kveld[emoji1] alt bra her! Har jobbehelg da[emoji38]
Du?
Ja vikariatet på jobben har blitt vanskelig siden folk konkurrer og jeg ikke bør i Sandefjord. Så blir ny jobb på meg. Må bare finne enn:/
Lemge sidenDa er dere forhåpentligvis fremme nå[emoji1]