***skravletråden for JUNI***

Sløver i sofa med pc[emoji1] betaler regninger, svarer på mailer og prater med gubbe[emoji2]
Og la meg tippe, gubben sitter rett ved siden av med sin PC slik at dere kan prate sammen :P

Lol, blir vanskeligere å få eldste til å sove med Asma medisiner.. :/ tredje natten han sitter langt utover kvelden og ikke vil sove..kanskje varmen også...

Varmen er nok ikke lett for småfolk nei[emoji13]

1. juni har vært en fin dag her

Vi spiste bare litt lett mat når vi kom hjem, så dro vi og bada og jeg fikk altså faktisk bada, ikke lange svømmeturen, en det var deilig. Ynsgtemor likte et ikke så jeg satt sammen med henne og lekte i vannkanten i stedet. Ungene traff venner, og fikk kjøle seg, ingen av dem vil svømme ute men de lekte nå i vannet. Eldstemann ble rett nok ikke så veldig våt da.

Så dro vi hjem og grillet middag før vi la ungene, dvs, jeg la yngste og sovnet, og de eldste kom ikke i seng før 21.30 men det er fredag og i morgen har de fri. Mellomste skal i en bursdag klokken 12 og eldste KREVER at jeg tar ham med på handlesenteret så han får kjøpe en mew-bamse (pokemon) som han så for noen uker siden og er bestemt på at helt sikket er utsolgt så det er ikke vits, men venter vi lenger enn i morgen er den i alle fall helt sikkert utsolgt! Jg hadde nå glemt hele bamsen jeg, men han ville vi skulle dra i dag. Jeg ga beskjed om at det var uaktuelt, men dersom han sluttet å være sint og å mase så kunne vi dra når eldste var levert i bursdag i morgen. Helt hvor mange av oss som drar vet jeg ikke, men minimum ham og meg, trolig derved også yngste og gjerne da og så mannen men det får vi se. Ideelt sett kunne vi da gått på bblioteket også, ikke "vårt" bibliotek, men det er bibliotk rett ved handesenteret. Men mellomste vil jo også være med og velge bøker selv. Det er jo sommerles så lesing er i fokus.

Back
Topp