***skravletråden for JUNI***

Leser til øye er stort og vått her!![emoji30][emoji85]
Tenkte jeg skulle gjøre dagen komplett så jeg har satt meg på verandaen med en øl mens maten brenner seg :P

Ja, enig :) Har vært medlem i noen år, og har ofte vært innom. Men har ikke alltid vært så aktiv som nå :p

ikke jeg heller. Har ikke skjønt bæret av disse konkurransene og de ulike forumene og trådene før i det siste :rolleyes:

Må dele denne. For jeg lo så ekstremt høyt. Og ler bare jeg ser den [emoji23][emoji23][emoji23]
a49772641210df217aa07fcf72b6c5be.jpg

Ville dere vekket lille for å gi mat før dere sovnet ? Helt uvanlig at hun ikke skal ha mer mat.. sovet siden 19.05

Sushi klarer man seg da godt uten?![emoji23][emoji23]
Åh jeg måtte juble midt i legginga av eldste når jeg leste at det kommer sushi på nærmeste kjøpesenter! Digg.no! Nam! Sushi er så godt. Eneste problemet er at det blir dyrt. Kan glatt spise 3x8 biter maki liksom :D namnamnam

Hun er en 5-6 måneder nå ikke sant, ikke helt uvanlig at de begynner å sove lengre perioder i den alderen.
Har du begynt å gi grøt på kvelden?
Ja, vi begynte med det når hun var 4 mnd. Men igår og idag har hun begynt å ville kravle skikkelig og vært klar for hvil en halvtime før normal tid gjennom hele dagen så noe er på gang. Utviklingstrinn også, KUN fanget som teller, og IKKE gå ifra meg.:confused:

Back
Topp