Tenkte jeg skulle gjøre dagen komplett så jeg har satt meg på verandaen med en øl mens maten brenner segLeser til øye er stort og vått her!![emoji30][emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte jeg skulle gjøre dagen komplett så jeg har satt meg på verandaen med en øl mens maten brenner segLeser til øye er stort og vått her!![emoji30][emoji85]
Tror ikke den hadde vært like god å bruke i saus siden den har "mais-potetgull" under sjokoladenHaha [emoji13] Har smash i kjøleskapet [emoji56][emoji56]
Ja, enig Har vært medlem i noen år, og har ofte vært innom. Men har ikke alltid vært så aktiv som nå
ikke jeg heller. Har ikke skjønt bæret av disse konkurransene og de ulike forumene og trådene før i det siste
Neiiida. Men den er god i magen min [emoji56][emoji23]Tror ikke den hadde vært like god å bruke i saus siden den har "mais-potetgull" under sjokoladen
Ja, samme her
TakkGratulerer [emoji169]
Oj det er bra synes det går fort!Gratulerer
Vi hadde 18 i jan
TakkGratulerer [emoji1]
Takk! Hehe, nei ble lite av det i år. Blir nok mer neste år.Gratulerer Skal dere markere dagen?
Åh jeg måtte juble midt i legginga av eldste når jeg leste at det kommer sushi på nærmeste kjøpesenter! Digg.no! Nam! Sushi er så godt. Eneste problemet er at det blir dyrt. Kan glatt spise 3x8 biter maki liksom namnamnamSushi klarer man seg da godt uten?![emoji23][emoji23]
I motsetning til meg som ikke klarer detÅh jeg måtte juble midt i legginga av eldste når jeg leste at det kommer sushi på nærmeste kjøpesenter! Digg.no! Nam! Sushi er så godt. Eneste problemet er at det blir dyrt. Kan glatt spise 3x8 biter maki liksom namnamnam
Hun er en 5-6 måneder nå ikke sant, ikke helt uvanlig at de begynner å sove lengre perioder i den alderen.Ville dere vekket lille for å gi mat før dere sovnet ? Helt uvanlig at hun ikke skal ha mer mat.. sovet siden 19.05
Hvor gammel er hun?Ville dere vekket lille for å gi mat før dere sovnet ? Helt uvanlig at hun ikke skal ha mer mat.. sovet siden 19.05
Ja, vi begynte med det når hun var 4 mnd. Men igår og idag har hun begynt å ville kravle skikkelig og vært klar for hvil en halvtime før normal tid gjennom hele dagen så noe er på gang. Utviklingstrinn også, KUN fanget som teller, og IKKE gå ifra meg.Hun er en 5-6 måneder nå ikke sant, ikke helt uvanlig at de begynner å sove lengre perioder i den alderen.
Har du begynt å gi grøt på kvelden?
5.5 mndHvor gammel er hun?
Ja hestespråk tom for se over helga hva veterinæren sierTom? Innbilt svangerskap?
JaHæ? Tom? Innbilt svangerskap?