JaEr det lagt ut nå?[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaEr det lagt ut nå?[emoji1]
Usikkerer de ikke aktive her på babyverden lengre?
Bichon havanaise. Tror det står mellom disse to søte da. [emoji7] De er 4.5 uke nå. Det er fra mammas kennel. Så jeg får ikke vite hvem helt før de har vært hos dyrlegen før uke 8. Men vi begge ser ut til å ha en ekstra for disse to da [emoji7]
Kos deg
Takk det samme
Er det Fine premier!
Hurra for helg.
Bare få pakket ut resten og få hjem mann og barn så drar vi
Slenger inn et innlegg så Kengu kan fortsette
De bør det da ja syns jegSå med mindre noen bor under en stein bør de ha fått det med seg ja
Mannen luftet ideen om å dra på middelanderfestival i helga, eldstemann har snakket om det før og hadde lyst sier han.
Da kom jeg til å tenke på knerthen og savner henne i skravletråden. Men det kan kanskje bli gøy det altså.
Alternativt skal vi kanskje på noe med speideren på søndag
Ordna segHåper noen vil bytte med deg[emoji4]
Og dagen bare fortsetter i samme stil.
Den andre bilen ble selvfølgelig ikke EU godkjent...
Er litt usikker på om telefonen har det helt topp siden jeg ha blitt brutt i et par viktige samtaler.
Ikke sant ? Du vil jo bare legge deg ned og koooose [emoji7]Hællemåne, så nusselige![emoji7]
Savner ogaå knerthen og mirell da
Ble reinsdyr.Elg er snadder[emoji1] hva skal du ha til?
Fytti det hørtes så godt ut [emoji7]Ble reinsdyr.
Skal serveres med en gulrot- og rødbetepure, stekt sopp med litt urter, asparges og fløresaus
Det var jobbtelefon jeg måtte svareDet er bare meg som terroriserer deg[emoji23] mohaha!
Det har jeg da ikke tid til, må lage mat nåHuff da[emoji13] du burde jo snart legge deg![emoji30]
Dette har jeg hatt lyst til i over en uke, men med varm og hylende baby og lite søvn har jeg ikke orket. Frustrerende. Er så lettet og glad nå
Det pleier å bli detFytti det hørtes så godt ut [emoji7]