***skravletråden for JUNI***

Hva har du shoppet?

Hentet først pakken fra Ellos, og så kjøpte jeg mer klær og uv-telt, uv-gardin til vogna, elektrisk vifte +++ Veldig fornøyd med å komme meg ut og fikse de tingene der:P Og deilig å valse rundt og bare nyte varmen:)

Alt vel hos deg?

Nei merra har ikke føda ....... hun får til mandag tirsdag så må jeg innkalle vetrinær spørsmålet er om faktisk er tom!
Leter du etter ny jobb?[emoji4]
Og har ikke den hesten fødet ennå?![emoji33]

Hentet først pakken fra Ellos, og så kjøpte jeg mer klær og uv-telt, uv-gardin til vogna, elektrisk vifte +++ Veldig fornøyd med å komme meg ut og fikse de tingene der:p Og deilig å valse rundt og bare nyte varmen:)

Alt vel hos deg?
Mye shopping ja :)
Jupp, nå er vi i Gøteborg om 20 min

Rett etter jeg kjøpte grillmat, ble det totalforbud i egen hage også [emoji23] Jaja. Hive det i frysa da. Spare det til en annen fin dag [emoji111]
Oi.

Vi får grille hjemme
Men vi griller på verandaen i andre etasje da, tar ikke fyr i gresset da akkurat.

Tenkte på dårlig for deg ;)
Mem hvorfor konsekvens med måltid?

[emoji23]

Hun har mark i rompa noen dager. Og når hun gjentatte ganger ikke klarer å høre etter, pluss at hun snakker frekt. Da blir det konsekvenser[emoji6]

Den jenta kommer ikke til å bli «plukka» på når hun begynner på skolen. Hun er viljesterk[emoji18]

Nå ble det rolig i 2 etasje...Så på babycamen.... han har fått taki en bok og leser boka til bamsene sine

Minste er i vogna og sover.

Deilig. Da kan jeg begynne å jobbe på gården. Blir en lang natt

God kveld Sara[emoji1]
God kveld Ronja .

Jeg innledet likegodt juni med årets første bad. Bikinien min fant jeg ikke så jeg kjøpte ny. Da dukker den vel opp. Men jeg fikk i alle fall badet
Veldig varmt vann.

Hentet først pakken fra Ellos, og så kjøpte jeg mer klær og uv-telt, uv-gardin til vogna, elektrisk vifte +++ Veldig fornøyd med å komme meg ut og fikse de tingene der:P Og deilig å valse rundt og bare nyte varmen:)

Alt vel hos deg?

så mye du har fått gjort da. Jeg blir pudding i varmen jeg[emoji23]

Skulle liksom hente pakken med sko på posten. Men kom aldri så langt[emoji23]

God kveld Ronja .

Jeg innledet likegodt juni med årets første bad. Bikinien min fant jeg ikke så jeg kjøpte ny. Da dukker den vel opp. Men jeg fikk i alle fall badet
Veldig varmt vann.

Deilig med bading. Vi prøver til igjen vi. Da må det bli et bad på meg også[emoji6]

Har ungene sovnet, nei (og bare en i seng)
Har mannen sovnet, ja (han skulle bare ned og hente noe og sovnet på sengen)
Bare yngste i seng her også og hun sover ikke enda

Men mannen er i det minste oppe med de store, som skal legges

Nei merra har ikke føda ....... hun får til mandag tirsdag så må jeg innkalle vetrinær spørsmålet er om faktisk er tom!
Tom? Innbilt svangerskap?

Back
Topp