Hva har du shoppet?
Hentet først pakken fra Ellos, og så kjøpte jeg mer klær og uv-telt, uv-gardin til vogna, elektrisk vifte +++ Veldig fornøyd med å komme meg ut og fikse de tingene der Og deilig å valse rundt og bare nyte varmen
Alt vel hos deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva har du shoppet?
God kveld[emoji4]
Hvordan går det med dere?
Leter du etter ny jobb?[emoji4]
Og har ikke den hesten fødet ennå?![emoji33]
Haha ja :åHurra Typisk det!
Mye shopping jaHentet først pakken fra Ellos, og så kjøpte jeg mer klær og uv-telt, uv-gardin til vogna, elektrisk vifte +++ Veldig fornøyd med å komme meg ut og fikse de tingene der Og deilig å valse rundt og bare nyte varmen
Alt vel hos deg?
Ja. Begge to er savnet.Savner ogaå knerthen og mirell da
Oi.Rett etter jeg kjøpte grillmat, ble det totalforbud i egen hage også [emoji23] Jaja. Hive det i frysa da. Spare det til en annen fin dag [emoji111]
Da her jeg "fri" frem til jeg skal lage mat.
Hva skjer hos dere?
Tenkte på dårlig for deg
Mem hvorfor konsekvens med måltid?
God kveld Ronja .God kveld Sara[emoji1]
Nei merra har ikke føda ....... hun får til mandag tirsdag så må jeg innkalle vetrinær spørsmålet er om faktisk er tom!
Hentet først pakken fra Ellos, og så kjøpte jeg mer klær og uv-telt, uv-gardin til vogna, elektrisk vifte +++ Veldig fornøyd med å komme meg ut og fikse de tingene der Og deilig å valse rundt og bare nyte varmen
Alt vel hos deg?
Bare bra her og. Jeg og minste er hjemme alene, og nå virker det som hu endelig sovnet skikkelig[emoji4] da kan jeg kose meg med SOA[emoji2]Her går d bra Storebror sovnet nettopp! Og hos deg?
God kveld Ronja .
Jeg innledet likegodt juni med årets første bad. Bikinien min fant jeg ikke så jeg kjøpte ny. Da dukker den vel opp. Men jeg fikk i alle fall badet
Veldig varmt vann.
Bare yngste i seng her også og hun sover ikke endaHar ungene sovnet, nei (og bare en i seng)
Har mannen sovnet, ja (han skulle bare ned og hente noe og sovnet på sengen)
Tom? Innbilt svangerskap?Nei merra har ikke føda ....... hun får til mandag tirsdag så må jeg innkalle vetrinær spørsmålet er om faktisk er tom!
Men over på noe annet.
Hvilke type kjøtt skal jeg ta opp av frysen som mannen og jeg kan kose oss med i kveld?
Har elg-, rein- og dådyrkjøtt/biff.
Vanlig biff av storfe har vi ikke
Ja heldigvis ![emoji847]Hurra Kjekt det ordnet seg!
Mye shopping ja
Jupp, nå er vi i Gøteborg om 20 min