***skravletråden for JUNI***

Oi.

Vi får grille hjemme
Men vi griller på verandaen i andre etasje da, tar ikke fyr i gresset da akkurat.
Min terrasse er av betong. Så ikke særlig brannfarlig der heller men [emoji14] Forbud er forbud så. Jeg så en som fikk 5000 kr i bot liksom. Så mye er ikke flintsteika verdt [emoji56][emoji23]

Her ble minste hjemme gitt. Hu hadde nok sovet skjevt på nakken sin. Og kom hylende ned uten å bevege nakken. Nå har vi pleia den hele morgen med varmt vann og slikt. For jeg sendte hu ikke på skolen i en slik form. Fremdeles vond, men litt mer mobil nå da.

God bedring til jenta di[emoji8]

Tenkte jeg skulle hive meg på skravletråden for juni, men det spørst om jeg ikke greier å følge med :D 16 sider allerede er jo ikke verst :) Håper alle får en fin kveld :)

så mye du har fått gjort da. Jeg blir pudding i varmen jeg[emoji23]

Skulle liksom hente pakken med sko på posten. Men kom aldri så langt[emoji23]

Dette har jeg hatt lyst til i over en uke, men med varm og hylende baby og lite søvn har jeg ikke orket. Frustrerende. Er så lettet og glad nå :) :)

Hurra, endelig er det juni og vi drar til Kroatia imorgen tidlig :) virker litt bortkastet å dra fra varmen til varmen, men kunne jo ikke vite at denne tida skulle bli så fin :D blir herlig å bare komme seg vekk, slippe å lage mat, bare bade og kose oss :) Gleder meg til å se frøkna kose seg med bading :D

Kos dere glugg ihjel på ferie![emoji1]

Tenkte jeg skulle hive meg på skravletråden for juni, men det spørst om jeg ikke greier å følge med :D 16 sider allerede er jo ikke verst :) Håper alle får en fin kveld :)

er bare å bli med og det er lov å hoppe litt inn og ut, tenker jeg da;)

Får håpe det ja. Ser det er delt på både fb og nyheter og alt da. Så skulle tro de fleste får med seg håper jeg [emoji5]

Så med mindre noen bor under en stein bør de ha fått det med seg ja:D

Så begynner jakta da. Fikk mail at jeg er satt opp på dugnad for speider fra 13 til 16. Noe som ikke passer. Men jeg driver nå å sender mld til de som fikk 10 til 13 for å høre om noen kan bytte. For da kan jeg heller [emoji4] Ikke i dag da. Den 9.juni det er snakk om [emoji56] Så får jeg håpe noen kan bytte da så jeg får vært med å hjulpet til i det minste. Om ikke må de ta inn noen andre. For verken jeg eller mannen kan det tidspunktet vi er satt på så.

Håper noen vil bytte med deg[emoji4]

Min terrasse er av betong. Så ikke særlig brannfarlig der heller men [emoji14] Forbud er forbud så. Jeg så en som fikk 5000 kr i bot liksom. Så mye er ikke flintsteika verdt [emoji56][emoji23]
Vår er også det. Så lite brannfare.

Men så mye er den ikke verd nei

Back
Topp