T
Turid-Laila
Guest
Får håpe det ja. Ser det er delt på både fb og nyheter og alt da. Så skulle tro de fleste får med seg håper jeg [emoji5]Tenk det! Håper folk får det med seg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe det ja. Ser det er delt på både fb og nyheter og alt da. Så skulle tro de fleste får med seg håper jeg [emoji5]Tenk det! Håper folk får det med seg!
Min terrasse er av betong. Så ikke særlig brannfarlig der heller men [emoji14] Forbud er forbud så. Jeg så en som fikk 5000 kr i bot liksom. Så mye er ikke flintsteika verdt [emoji56][emoji23]Oi.
Vi får grille hjemme
Men vi griller på verandaen i andre etasje da, tar ikke fyr i gresset da akkurat.
Her ble minste hjemme gitt. Hu hadde nok sovet skjevt på nakken sin. Og kom hylende ned uten å bevege nakken. Nå har vi pleia den hele morgen med varmt vann og slikt. For jeg sendte hu ikke på skolen i en slik form. Fremdeles vond, men litt mer mobil nå da.
It's alive
så mye du har fått gjort da. Jeg blir pudding i varmen jeg[emoji23]
Skulle liksom hente pakken med sko på posten. Men kom aldri så langt[emoji23]
Tusen takk. Hu er i bedre form nå heldigvis. Litt stiv. Men bedre [emoji169]God bedring til jenta di[emoji8]
Hurra, endelig er det juni og vi drar til Kroatia imorgen tidlig virker litt bortkastet å dra fra varmen til varmen, men kunne jo ikke vite at denne tida skulle bli så fin blir herlig å bare komme seg vekk, slippe å lage mat, bare bade og kose oss Gleder meg til å se frøkna kose seg med bading
Man hopper bare inn [emoji14]Tenkte jeg skulle hive meg på skravletråden for juni, men det spørst om jeg ikke greier å følge med 16 sider allerede er jo ikke verst Håper alle får en fin kveld
Tenkte jeg skulle hive meg på skravletråden for juni, men det spørst om jeg ikke greier å følge med 16 sider allerede er jo ikke verst Håper alle får en fin kveld
Hei og god Juni dere
Eldstejenta på 3 år er hjemme med vannkopper på fjerde dagen.. full av prikker! Heldigvis er pappaen også hjemme fra Nordsjøen. Hadde blitt travelt å være alene med begge [emoji28]
Får håpe det ja. Ser det er delt på både fb og nyheter og alt da. Så skulle tro de fleste får med seg håper jeg [emoji5]
Gleder meg til å se premiene for juni nå! Motivasjon for å skravle
Hvorfor ringer alltid telefonen når jeg er ved å logge av for å løpe?
Ja. Begge to er savnet.
Når har dere ferie i år da? Fellesferien? Jeg er i permisjon og samboer har fellesferien, lurer på hva vi skal finne på for noe da
Så begynner jakta da. Fikk mail at jeg er satt opp på dugnad for speider fra 13 til 16. Noe som ikke passer. Men jeg driver nå å sender mld til de som fikk 10 til 13 for å høre om noen kan bytte. For da kan jeg heller [emoji4] Ikke i dag da. Den 9.juni det er snakk om [emoji56] Så får jeg håpe noen kan bytte da så jeg får vært med å hjulpet til i det minste. Om ikke må de ta inn noen andre. For verken jeg eller mannen kan det tidspunktet vi er satt på så.
Vår er også det. Så lite brannfare.Min terrasse er av betong. Så ikke særlig brannfarlig der heller men [emoji14] Forbud er forbud så. Jeg så en som fikk 5000 kr i bot liksom. Så mye er ikke flintsteika verdt [emoji56][emoji23]
Er det lagt ut nå?[emoji1]