T
Turid-Laila
Guest
Absolutt ingen tvil om det [emoji847] Du er så god [emoji4]Det pleier å bli det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt ingen tvil om det [emoji847] Du er så god [emoji4]Det pleier å bli det
Det vet du egentilg ingen ting om, kan henne jeg har rare smaksløker og suger på å sette sammen smakskombinasjonerAbsolutt ingen tvil om det [emoji847] Du er så god [emoji4]
TakkKos dere glugg ihjel på ferie![emoji1]
Herlig!Vi har fellesferien[emoji1]
Drar to uker til Mallorca!
Ble ingen Pokémon jakt på meg likevel.
Skjedd for mye i dag.
Vel sum å summarum.
Telefonen lever, den ene feilen med den store bilen kan vil klage et annet sted og få fikset gratis, fått ny time til å rette opp den andre feilen før bilen skal være EU godkjent og den kan kjøres frem til det.
Når det kommer til den lille bilen, vel, vi har startkabler.
Telefonen har gått i ett etter den var oppe å gå igjen.
Nå skal jeg slappe litt av i solen før jeg henter i barnehagen.
Når jeg kommer hjem må jeg jobbe litt.
Det jeg mest har lyst på er en kald øl med venner
Idag har vi 9 års jubileum
Han Hvile kjenner jeg ikkeHektisk dag for deg[emoji28]
Håper du får litt hvile i kveld!
Hvor sykt er ikke det at vi nå er i Juni? [emoji33] herregud som tiden flyr
3 t fra oss pg igjennom Oslo "
Kø ja!
En strekning som normalt tar 1 t
Rett etter jeg kjøpte grillmat, ble det totalforbud i egen hage også [emoji23] Jaja. Hive det i frysa da. Spare det til en annen fin dag [emoji111]
Kan hende [emoji14] Men de høres veldig fortreffelige ut da [emoji13]Det vet du egentilg ingen ting om, kan henne jeg har rare smaksløker og suger på å sette sammen smakskombinasjoner
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji111] Ja?Det fins er uttrykk som sier "like mye vin i kokken som i sausen", men dersom man bruker M&M's til å søte sausen, blir det da "like sjokolade i kokken som i sausen"
Takk i likeså! Den har vært både bra og dårlig men mest bra. Ble dessverre ikke sushi da det hastet sånn med malingen at sushisjappa ikke var åpna
Dersom du sier Blæææææ til det kan du glede deg til fortsettelsen
Med andre ord jeg skal kjøpe en restaurant, finne en kokk som lager maten og jeg skriver beskrivelsenKan hende [emoji14] Men de høres veldig fortreffelige ut da [emoji13]
Jepp. Totalforbud her nå gitt. Overalt. Menmen. Klarer oss jo uten grill hele vinteren, så skal vel gå nå også [emoji23] Men håper det går over om ikke lenge da. En del klasseavslutninger som er lagt opp til grilling også gittForbud mot å grille??[emoji15]
Er ikke mulig at det ikke går noe i kokken når kommen ELSKER M&M's[emoji23][emoji23][emoji23][emoji111] Ja?
Mhm [emoji1] Jeg hadde prøvd maten hvertfall [emoji7][emoji847]Med andre ord jeg skal kjøpe en restaurant, finne en kokk som lager maten og jeg skriver beskrivelsen
Haha [emoji13] Har smash i kjøleskapet [emoji56][emoji56]Er ikke mulig at det ikke går noe i kokken når kommen ELSKER M&M's