***skravletråden for JUNI***

Ja, vi begynte med det når hun var 4 mnd. Men igår og idag har hun begynt å ville kravle skikkelig og vært klar for hvil en halvtime før normal tid gjennom hele dagen så noe er på gang. Utviklingstrinn også, KUN fanget som teller, og IKKE gå ifra meg.:confused:
Tror faktisk jeg hadde latt henne sove.
De blir trøtte av disse utviklingstrinnene, og ordentlig mat varer lenger enn pupp

Hadde latt hu sovet da.

Mine sov fra 1830 i den alderen og rundt natta [emoji4] Tenker de våkner om de er sultne [emoji1]
Men skjer det bare sånn plutselig?? Jeg blir jo redd for om noe er galt. Har og litt brystspreng og det er skikkelig tiltak å gå ned å pumpe!

Men skjer det bare sånn plutselig?? Jeg blir jo redd for om noe er galt. Har og litt brystspreng og det er skikkelig tiltak å gå ned å pumpe!
Jo. Altså. Lenge siden jeg hadde små. Men prøvde jo få rutiner på det. Men plutselig brøt det jo utav rutiner og slikt innimellom med den sovinga, enten ene eller andre veien.

Jeg hadde nok pumpa litt jeg da. Selv om det er litt tiltak. Men spreng er jo så vondt også [emoji17]

Noen ganger skjer det gradvis, andre ganger over natten
Helt sykt rart. Igår bare skrek hun i to timer (var sinnsykt varmt da) og idag har hun vært veldig krevende men tydelig trett og jeg har latt være å se på klokken (ifht innføring av faste leggetider/dupper ish) og bare lest henne og da har det ikke vært noe skriking. Dupp/legging ca en halvtime før vi har pleid. Blir overrasket om hun sover kjempelenge nå. Men eget rom og stor seng var kanskje det som skulle til. Rart at det kan skje over natten. Litt rart at jeg er redd for å sovne ?

Jo. Altså. Lenge siden jeg hadde små. Men prøvde jo få rutiner på det. Men plutselig brøt det jo utav rutiner og slikt innimellom med den sovinga, enten ene eller andre veien.

Jeg hadde nok pumpa litt jeg da. Selv om det er litt tiltak. Men spreng er jo så vondt også [emoji17]
Riktig.. Ja det går nok litt opp og ned. Jeg venter litt til, liker best når hun regulerer selv. Regner med hun våkner innen en time eller to maks.

Riktig.. Ja det går nok litt opp og ned. Jeg venter litt til, liker best når hun regulerer selv. Regner med hun våkner innen en time eller to maks.
Gjør det du :) Enklest når de regulerer det selv ja :) Men ja. Når man ikke er vant med det og de skifter plutselig om, så blir man litt overnervøs [emoji14] Og sjekker. Kjekkest når man føler man selv har full kontroll [emoji4]

Gjør det du :) Enklest når de regulerer det selv ja :) Men ja. Når man ikke er vant med det og de skifter plutselig om, så blir man litt overnervøs [emoji14] Og sjekker. Kjekkest når man føler man selv har full kontroll [emoji4]
Ja. Så tenker jeg det er sikkert bedre å være overnervøs enn å bare ... drite (") i det. Eller, jeg vet ikke hva som er verst. Jeg burde jo sove nå. Men det er litt rart å ikke ha klistermerket på puppen. Og litt godt.

Ja. Så tenker jeg det er sikkert bedre å være overnervøs enn å bare ... drite (") i det. Eller, jeg vet ikke hva som er verst. Jeg burde jo sove nå. Men det er litt rart å ikke ha klistermerket på puppen. Og litt godt.
Haha joda, men. Man kommer før eller senere inn i en ny rytme også [emoji4] Du må bare bli mer vant med den selv også [emoji8]

Haha joda, men. Man kommer før eller senere inn i en ny rytme også [emoji4] Du må bare bli mer vant med den selv også [emoji8]
Stemmer det.. tar bare litt tid. Skal prøve å sove litt nå, nyte mens jeg kan. Selv om jeg er litt redd.

Stemmer det.. tar bare litt tid. Skal prøve å sove litt nå, nyte mens jeg kan. Selv om jeg er litt redd.
Selvfølgelig er du litt redd, det er datteren din.
Vi kan fortelle deg opp og ned i mente at dette er normalt, men for deg er det ikke som det pleier og du er redd for datteren din.
Slik er det bare, ok du kommer til å være trøtt i morgen, men etterrhvert vil du få mer søvn

Selvfølgelig er du litt redd, det er datteren din.
Vi kan fortelle deg opp og ned i mente at dette er normalt, men for deg er det ikke som det pleier og du er redd for datteren din.
Slik er det bare, ok du kommer til å være trøtt i morgen, men etterrhvert vil du få mer søvn

Akkurat, akkurat sånn er det å være mamma

Havna i feil skravletråd jeg[emoji23][emoji23]

Baaah. Ikke enkelt å følge opp når en sier til 5 åringen at dersom hun ikke sitter fint med bordet å spiser middag. Da får hun ikke være med å bade i elven....

Vell. Blir ikke noe bad på meg[emoji53]

Flink du er til å følge opp[emoji1]

Back
Topp