Nei merra har ikke føda ....... hun får til mandag tirsdag så må jeg innkalle vetrinær spørsmålet er om faktisk er tom!
Altså ikke gravid?![emoji38]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei merra har ikke føda ....... hun får til mandag tirsdag så må jeg innkalle vetrinær spørsmålet er om faktisk er tom!
God kveld Ronja .
Jeg innledet likegodt juni med årets første bad. Bikinien min fant jeg ikke så jeg kjøpte ny. Da dukker den vel opp. Men jeg fikk i alle fall badet
Veldig varmt vann.
Tenkte jeg skulle hive meg på skravletråden for juni, men det spørst om jeg ikke greier å følge med16 sider allerede er jo ikke verst
Håper alle får en fin kveld
![]()
Tusen takk. Hu er i bedre form nå heldigvis. Litt stiv. Men bedre [emoji169]
Er detFine premier!
Masse lykke til i jakten[emoji2]
Gutta elsker det men å sove er ikke kultVarmen er nok ikke lett for småfolk nei[emoji13]
Ordna seg![]()
Ikke sant ? Du vil jo bare legge deg ned og koooose [emoji7]
Ble reinsdyr.
Skal serveres med en gulrot- og rødbetepure, stekt sopp med litt urter, asparges og fløresaus
Da må du spiseMmmm....sulten!![emoji7]
Det var jobbtelefon jeg måtte svare
Det har jeg da ikke tid til, må lage mat nå![]()
Han Hvile kjenner jeg ikke![]()
Tenkte jeg skulle hive meg på skravletråden for juni, men det spørst om jeg ikke greier å følge med16 sider allerede er jo ikke verst
Håper alle får en fin kveld
![]()
Joa, men når du har planer om å avspasere halve dagen og telefonen ringer i ett er det ikke like greitGreit å være tilgjengelig[emoji6]
FantastiskSmakte det godt??[emoji1]
Altså, jeg har ikke prøvd å bevege meg mye i dag, planen var ikke helt det, men likevel er jeg på over 20.000 skrittNei, du gjørvel ikke det[emoji23]