Nei merra har ikke føda ....... hun får til mandag tirsdag så må jeg innkalle vetrinær spørsmålet er om faktisk er tom!
Altså ikke gravid?![emoji38]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei merra har ikke føda ....... hun får til mandag tirsdag så må jeg innkalle vetrinær spørsmålet er om faktisk er tom!
God kveld Ronja .
Jeg innledet likegodt juni med årets første bad. Bikinien min fant jeg ikke så jeg kjøpte ny. Da dukker den vel opp. Men jeg fikk i alle fall badet
Veldig varmt vann.
Tenkte jeg skulle hive meg på skravletråden for juni, men det spørst om jeg ikke greier å følge med 16 sider allerede er jo ikke verst Håper alle får en fin kveld
Tusen takk. Hu er i bedre form nå heldigvis. Litt stiv. Men bedre [emoji169]
Er det Fine premier!
Masse lykke til i jakten[emoji2]
Gutta elsker det men å sove er ikke kultVarmen er nok ikke lett for småfolk nei[emoji13]
Ordna seg
Ikke sant ? Du vil jo bare legge deg ned og koooose [emoji7]
Ble reinsdyr.
Skal serveres med en gulrot- og rødbetepure, stekt sopp med litt urter, asparges og fløresaus
Da må du spiseMmmm....sulten!![emoji7]
Det var jobbtelefon jeg måtte svare
Det har jeg da ikke tid til, må lage mat nå
Han Hvile kjenner jeg ikke
Tenkte jeg skulle hive meg på skravletråden for juni, men det spørst om jeg ikke greier å følge med 16 sider allerede er jo ikke verst Håper alle får en fin kveld
Joa, men når du har planer om å avspasere halve dagen og telefonen ringer i ett er det ikke like greitGreit å være tilgjengelig[emoji6]
FantastiskSmakte det godt??[emoji1]
Altså, jeg har ikke prøvd å bevege meg mye i dag, planen var ikke helt det, men likevel er jeg på over 20.000 skrittNei, du gjørvel ikke det[emoji23]