***skravletråden for JUNI***

Mannen luftet ideen om å dra på middelanderfestival i helga, eldstemann har snakket om det før og hadde lyst sier han.

Da kom jeg til å tenke på knerthen og savner henne i skravletråden. Men det kan kanskje bli gøy det altså.

Alternativt skal vi kanskje på noe med speideren på søndag

Her ble minste hjemme gitt. Hu hadde nok sovet skjevt på nakken sin. Og kom hylende ned uten å bevege nakken. Nå har vi pleia den hele morgen med varmt vann og slikt. For jeg sendte hu ikke på skolen i en slik form. Fremdeles vond, men litt mer mobil nå da.
Godt det er litt bedre

Hurra, endelig er det juni og vi drar til Kroatia imorgen tidlig :) virker litt bortkastet å dra fra varmen til varmen, men kunne jo ikke vite at denne tida skulle bli så fin :D blir herlig å bare komme seg vekk, slippe å lage mat, bare bade og kose oss :) Gleder meg til å se frøkna kose seg med bading :D
God tur

Bichon havanaise. Tror det står mellom disse to søte da. [emoji7] De er 4.5 uke nå. Det er fra mammas kennel. Så jeg får ikke vite hvem helt før de har vært hos dyrlegen før uke 8. Men vi begge ser ut til å ha en ekstra for disse to da [emoji7]
2a090cb5fc40d1639b4a66c82f561731.jpg
a44f72e17e5273dd0d266e4b5ed5c196.jpg
Åh, så nydelige :Heartred

Og dagen bare fortsetter i samme stil.
Den andre bilen ble selvfølgelig ikke EU godkjent...

Er litt usikker på om telefonen har det helt topp siden jeg ha blitt brutt i et par viktige samtaler.

Og dagen bare fortsetter i samme stil.
Den andre bilen ble selvfølgelig ikke EU godkjent...

Er litt usikker på om telefonen har det helt topp siden jeg ha blitt brutt i et par viktige samtaler.

Virkelig ikke en god dag for deg!!

Bichon havanaise. Tror det står mellom disse to søte da. [emoji7] De er 4.5 uke nå. Det er fra mammas kennel. Så jeg får ikke vite hvem helt før de har vært hos dyrlegen før uke 8. Men vi begge ser ut til å ha en ekstra for disse to da [emoji7]
2a090cb5fc40d1639b4a66c82f561731.jpg
a44f72e17e5273dd0d266e4b5ed5c196.jpg
Så søte

Back
Topp