God morgen![]()
God ettermiddag Sara[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen![]()
Juni [emoji169] mannen har bursdag, mini blir 10 måneder (hjelp! Hvordan skjedde det) og vi drar en uke til Bulgaria! [emoji41]
Og slik går helgene for meg [emoji56][emoji23] Er en fordel når unga blir store [emoji23][emoji33][emoji33]halv 12[emoji33][emoji33][emoji33] Lucky you. Da hadde jeg allerede hatt 2 timer på idrettsanlegget[emoji23]
Og slik går helgene for meg [emoji56][emoji23] Er en fordel når unga blir store [emoji23]
På ett tidspunkt kommer du jo dit da, om du ikke har planer om å fortsette i evigheten da [emoji23]Ser den[emoji23] småbarnsperioden blir liksom aldri ferdig hos meg når jeg har så langt spenn mellom alle[emoji23]
Oj halv 12 faktiskVel. God morgen [emoji23][emoji23] Her ble jeg vekka nå av barn som ville ha is. Siden klokka er halv 12 så var det helt greit liksom [emoji23]
Kos dereTil nå har den vært ganske bra.
På vei til Tusenfryd nå
Helt supertDeilig sommerdag med bading og is!!!
Hvordan har dere det idag?![]()
He he takkDrister meg til si gratulerer med dagen til mannen(uten å ha lest ferdig tråden[emoji6])
Jupp det stemmerSe der ja. Hipp hipp hurra. Rund dag han har?
Min påstår han er med for gøy.Ja det er faktisk veldig viktig å opprettholde lesing i ferien[emoji1]
Dette er første året min eldste har hatt lyst til å være med, er nok premier som lokker[emoji38]
På ett tidspunkt kommer du jo dit da, om du ikke har planer om å fortsette i evigheten da [emoji23]
Såpass hopp ja [emoji14]Joda. Men 15 år med små små barn var kanskje ikke det mest gjennomtenkte[emoji23]
Nei nå er det stopp[emoji6]
Nok til at det letter på grillforbud?Jippi, det regner [emoji4]
Å nei [emoji17] Håper medisinen virker ! God bedring [emoji169]Innom i leggingen av minsta. Migrene på gang igjen[emoji53] håpte at et kaldt bad i sjøen ville hjelpe. Men det holdt ikke lenge.
Får legge ferdig minsta. Også finne meg migrene medisin.
Ooh. Hørtes forfriskende ut gitt [emoji4]Jippi, det regner [emoji4]