***skravletråden for JUNI***

Mi er også var på rutinene sine[emoji6] er ikke enkelt å være baby[emoji23] eller mamma for den slags skyld[emoji6]
Litt frustrerende men og helt ok. Siste duppen ble klokka 18idag,da var hun klar for senga så sikkert varmen som slår henne ut, sammen med utviklingstrinn

Greit de er vare på rutinene, men noen ganger gøy å møte folk og.

Vi har heller ikke grillforbud sånn hjemme.

Vi riller på veranda i andre etasje som er laget av mur. den har trerekkverk men det skal sannelig brenne ned huset før det er fare for skogbrann av det, så det går bra. Hadde vi hatt bålpanne i hagen hadde jeg nok tenkt den omfattet av gillforbudet, men gassgrillen her oppe den klarer jeg ikke se skal antenne naturen. Selvsagt respekterer jeg det om det kommer, men inntil den tid griller vi gjerne. Men selvsagt tar vi ikke med engangsgrill på stranda, vi spiser hjemme
Men du kan vel like greit få bot for å grille ?

Natta jenter. 9 timer barnepass for to jenter på 8 og 11 + mine egne...Da var mamma/Tante sliten når de minste hadde sovnet og tantebarna dratt hjem.... og ja badet tre ganger i dag * ler* ny rekord for min del!

Natta jenter. 9 timer barnepass for to jenter på 8 og 11 + mine egne...Da var mamma/Tante sliten når de minste hadde sovnet og tantebarna dratt hjem.... og ja badet tre ganger i dag * ler* ny rekord for min del!
Det er bra jobba. Gonatt :happy: #tantepoeng:D

Koser meg med noen cidere i kveld.siste cider nå før sovetid gitt. Er sliten. Er vond i hodet. Akkurat som om en tang presser på hver sin side av hodet i kveld.

Menmen. Satser på god søvn ...

Litt frustrerende men og helt ok. Siste duppen ble klokka 18idag,da var hun klar for senga så sikkert varmen som slår henne ut, sammen med utviklingstrinn

Greit de er vare på rutinene, men noen ganger gøy å møte folk og.

Har 2 eldre barn også jeg. Så noe kvelds rangling blir det dårlig med[emoji6]

Koser meg med noen cidere i kveld.siste cider nå før sovetid gitt. Er sliten. Er vond i hodet. Akkurat som om en tang presser på hver sin side av hodet i kveld.

Kjekt med cider. Ikke fullt så kjekt med tang rundt hode. Varmen som slår deg også ut?

Men du kan vel like greit få bot for å grille ?

Nei, jeg får ikke bot for å grille hjemme, for her er ikke forbufdt å grille hjemme, bare ute i skog og mark. Jeg hadde likevel ansett bålpanne i hagen som "ute i naturen" og på egenhånd inkludert den, men det er altså lov å grille på verandaen min, derfor får jeg kke bot for det. Jeg retter meg etter det dersom det innføres selvsagt.

Kjekt med cider. Ikke fullt så kjekt med tang rundt hode. Varmen som slår deg også ut?
Ja veldig. [emoji57] Ble helt jævlig torsdag. Da tordna og lynte det. Og regna. Herlig på en måte. Men migrenen slo helt ut da.

Men alle gårdene rundet her samler allerede sammen høyet sitt virker det som. Og jeg er allergisk mot det også. Så alt i sammen blir helt på trynet og verken allergimedisin eller hodepine/migrene tar det særlig da.

Nå bare satser jeg på god søvn [emoji14]

Håper du får sove da. God bedring :happy:

Nei, jeg får ikke bot for å grille hjemme, for her er ikke forbufdt å grille hjemme, bare ute i skog og mark. Jeg hadde likevel ansett bålpanne i hagen som "ute i naturen" og på egenhånd inkludert den, men det er altså lov å grille på verandaen min, derfor får jeg kke bot for det. Jeg retter meg etter det dersom det innføres selvsagt.
Ah, skjønner.:happy:

Beviset på at jeg er for trøtt

For noe tid siden ba mannen meg om å legge meg. Han kommer om stund men har en klesvask som må i trommelen. Og det er det klær

Ikke noe problem, sier jeg. Det kan da jeg ordne.
Så slipper han bruke tid på det.

Nå somler jeg meg i seng.

Og innser at jada. Han sparte de to minuttene på vaskerommet. Men hallo...
Den trommelen er jo ikke ferdig nå da. Jeg bare startet den....

Beviset på at jeg er for trøtt

For noe tid siden ba mannen meg om å legge meg. Han kommer om stund men har en klesvask som må i trommelen. Og det er det klær

Ikke noe problem, sier jeg. Det kan da jeg ordne.
Så slipper han bruke tid på det.

Nå somler jeg meg i seng.

Og innser at jada. Han sparte de to minuttene på vaskerommet. Men hallo...
Den trommelen er jo ikke ferdig nå da. Jeg bare startet den....
Hehe, gå å legg deg ;)

Back
Topp