Trodde el-grill var lov siden det ikke er flammeGrill er grill. Samma om det er kull eller gass ettersom jeg kan se fra brannvesenet sin side Så her er alt under ett også. Vi får ikke grille noe sted nå. Verken i vår hage eller andre steder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trodde el-grill var lov siden det ikke er flammeGrill er grill. Samma om det er kull eller gass ettersom jeg kan se fra brannvesenet sin side Så her er alt under ett også. Vi får ikke grille noe sted nå. Verken i vår hage eller andre steder.
Sumo har vi ikkeTror ikke det. Er på sumo hvertfall
El-grill vet jeg ikke gitt. Vet at gass og kull er ikke lov hvertfall. Har selv kull, så mer enn at det er forbudt nå i egne hager har jeg strengt talt ikke lest så mye mer om.Trodde el-grill var lov siden det ikke er flamme
Ikke vi heller sånn egentlig, er pappas. Men han er så snill og deler med seg [emoji14]Sumo har vi ikke
Nå har jeg lest gjennom facebooksiden til brannvesenet hvor de svarer på spm etter de la ut forbudet. Og der står det ALLE typper grill er forbudt. Og nedover står også el-grill blant de da. Så da var det avklart gitt [emoji4]Trodde el-grill var lov siden det ikke er flamme
Mener det sto i den artikkelen Kengu delte for et par sider sidenEl-grill vet jeg ikke gitt. Vet at gass og kull er ikke lov hvertfall. Har selv kull, så mer enn at det er forbudt nå i egne hager har jeg strengt talt ikke lest så mye mer om.
Vet også de kjører rundt og bøtelegger om de ser noen griller på terrassen. Så de tar dette alvorlig. En øy ikke langt i fra her er i fyr og vært i flammer snart ei uke faktisk [emoji17]
Ah. Bor ikke i Bergen eller området der og ser ut som de sier noe annet derimot. Der står det som sagt alle typer grill. Og flere skriver da også el-grill.Mener det sto i den artikkelen Kengu delte for et par sider siden
Tror det var denne:
https://www.bergen.kommune.no/omkommunen/avdelinger/bergen-brannvesen/9505/article-155099
Her står følgende:
"Forbudet gjelder kull, engangsgrill og gassgrill. Elgrill og andre elektriske innretninger, som ikke avgir gnist eller flamme, omfattes ikke av forbudet."
Takk for detGrattis til mannen din[emoji1]
Joho. Stål som f i dag men det var virkelig gøy å være tanteDet er bra jobba. Gonatt #tantepoeng
Åååååå så deilig. Har en Corona i kjøleskapet den blir kos i kveld [emoji14]Koser meg med noen cidere i kveld.siste cider nå før sovetid gitt. Er sliten. Er vond i hodet. Akkurat som om en tang presser på hver sin side av hodet i kveld.
Menmen. Satser på god søvn ...
* ler* ikke bare små som har lakensykeBeviset på at jeg er for trøtt
For noe tid siden ba mannen meg om å legge meg. Han kommer om stund men har en klesvask som må i trommelen. Og det er det klær
Ikke noe problem, sier jeg. Det kan da jeg ordne.
Så slipper han bruke tid på det.
Nå somler jeg meg i seng.
Og innser at jada. Han sparte de to minuttene på vaskerommet. Men hallo...
Den trommelen er jo ikke ferdig nå da. Jeg bare startet den....
God morgen. Hjelpes så varmt det er i dagGod morgen alle sammen
Så gøy vi måtte hoppe over den i Tønsberg i år også :/Frokost.
Besøke mamma som har bursdag
Så den middelalderfestivalen. http://sunnmoremuseum.no/musea/sunnmoere-museum/2018-middelalderfestival/
Digg da [emoji1] Godt med noe kald kos når unger sover [emoji111]Åååååå så deilig. Har en Corona i kjøleskapet den blir kos i kveld [emoji14]
Det er umenskelig godt også i denne varmenDigg da [emoji1] Godt med noe kald kos når unger sover [emoji111]
Veldig. I går syns jeg helst den kalde granateplecideren smakte extra granateple [emoji23][emoji7] Ekstremt god gitt. Gleder meg allerede til neste helg med barnefri og utedans. Og mer cider og drinker gitt og gode venner. Meldt fint vær da også [emoji111][emoji111]Det er umenskelig godt også i denne varmen
Overskya her, men 20 grader likevel gitt. [emoji4]Umenskelig varmt ...
30 i skyggen her ingen skyer sånn ut det vært siden 29 aprilOverskya her, men 20 grader likevel gitt. [emoji4]
Vi ble invitert på konsert den 22/9 skal klare å skaffe barnevakt til gutta på fredag og lørdag flrste gangen jeg å gubben skal ut siden vi begynne reisa med å få barn [emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]Veldig. I går syns jeg helst den kalde granateplecideren smakte extra granateple [emoji23][emoji7] Ekstremt god gitt. Gleder meg allerede til neste helg med barnefri og utedans. Og mer cider og drinker gitt og gode venner. Meldt fint vær da også [emoji111][emoji111]