***skravletråden for JUNI***

Min påstår han er med for gøy.
Veldig viktig med lesing i ferien. Mellomste er igang med ny bok. Han også forsåvidt, vi lånte en pingles dagbok. Den første. Han hsr lest den sjuende pg likte den så da tenkte jeg kan kunne ta det fra starten. Men hun er ivrigst på å lese. Hun leser lettlest hvit lesehest-bok

Flinke de er da[emoji1]

God morgen

Ungene har stått opp, vi voksne ligger enda. Rolig søndagsmorgen. Deilig.

Planer for dagen?
Det er deilig. Vi har gått tur i bæreselen på stranda med er vennepar. De andre bader. Barnet deres på 3 år var helt i hundre! (Mim firbeinte var og det...) :angelic: så har vi spist og nå slapper vi av mens lille sover i bilen. Hadde ikke hjerte til å flytte henne i frykt for at hun våknet hun var så sliten stakkar.

Natta jenter. 9 timer barnepass for to jenter på 8 og 11 + mine egne...Da var mamma/Tante sliten når de minste hadde sovnet og tantebarna dratt hjem.... og ja badet tre ganger i dag * ler* ny rekord for min del!

Da skjønner jeg du er sliten[emoji28] godt jobbet!

Gått tur på stranden med bæreselen. Lille likte det sånn passe. Var veldig mye enklere å ha henne i den nå, når hun er såpass stor og sterk. Kommer nok til å bruke den mer, på tur eller på kjøpesenter osv.

Koser meg med noen cidere i kveld.siste cider nå før sovetid gitt. Er sliten. Er vond i hodet. Akkurat som om en tang presser på hver sin side av hodet i kveld.

Menmen. Satser på god søvn ...

Håper du sov godt og at hodet er bedre idag[emoji8]

Det er deilig. Vi har gått tur i bæreselen på stranda med er vennepar. De andre bader. Barnet deres på 3 år var helt i hundre! (Mim firbeinte var og det...) :angelic: så har vi spist og nå slapper vi av mens lille sover i bilen. Hadde ikke hjerte til å flytte henne i frykt for at hun våknet hun var så sliten stakkar.
Ikke alene i bilen vel??? Er det varmt der??

En ekte ridder og to ekte prinsesser er status etter middelalderfestivalen. Vi har sett og hørt og prøvd og kost oss og likevel bare fått med oss ca halvparten tror jeg.

Den sommeren synes jeg kan komme nordover snart

Back
Topp