***skravletråden for JUNI***

Ja men ikke akkurat ukomplisert. Nå er merra ganske sikkert tom i år. Så skal se hvor hun er i syklusen forhold til en ny insiminering

Keisersnitt skjer for det meste i de situasjonene der de prøver å redde hoppa fra å dø med føllet. Utfallet er ikke like bra som hos mennesker..:/

Huff. Nei da skjønner jeg at det ikke er noe å trakte etter.
Men har hun mage?

God morgen.... og god «natt» igjen. Forkjøla mor og baby. Vi legger oss igjen[emoji99][emoji99][emoji99]

Jeg er på AAP pga fibromyalgi, migrene og tinnitus. Så ja. Jeg er allerede hjemme pga helsa mi som er på trynet.

Trenger i utgangspunktet ikke legetime. Trenger fornyelser av resepter, men om de ikke vil gi meg de, så trenger jeg derimot legetime. Og da kan jeg like gjerne nevne min nyoppdaga plage i magen [emoji57] Men ellers venter jeg litt og ser den ann. Kan være det bare er noe krampe eller noe såpass enkelt også.

Jeg ser i morgen om jeg rydder huset eller ikke. Kjenner jeg at jeg er totalt ødelagt enda prioriterer jeg nok heller søvn enn ryddig hus tenker jeg.

Men ja. Jeg burde bli flinkere på å si nei. Derfor jeg ikke orka ta tlf når farmor ringte nå. Hu trenger sikkert noen som handler for hu. Men... Jeg bor 15 min unna. Min søster, begge hennes sønner, 4 av hennes andre barnebarn også bor alle under 5 minutter unna henne.. De kan handle for hu. De bor rett ved hu. Omvei for meg. Og jeg orker ikke nå.

Snart legge meg kjenner jeg da :)
Fibromyalgi er noe dritt..... føler med deg. Jeg unner ingen den sykdommen. Ja,da kam andre trå til alså!
Håper du fikk sove godt.

Lille sover enda. Skriker hver gang hun vil endre stilling. Sånn type: flytt deg mamma. Jeg vil ha andre puppen[emoji28]
Liten forkjølt diva[emoji23]

Fibromyalgi er noe dritt..... føler med deg. Jeg unner ingen den sykdommen. Ja,da kam andre trå til alså!
Håper du fikk sove godt.
Mamma har fibromyalgi selv og migrene, så er vel derfor jeg sliter med å si nei der hvertfall. Menmen. Jeg fikk så å si 12 timer søvn nå gitt. Sto opp 7 og fikk unger på skolen og sovna. Klokka på 10. Våkna da og setta den på 11. Så nå er jeg da våken. Innså at jeg kunne sende reseptfornying på minhelse. Så jeg slapp ut for det.

Spiser litt før jeg begynner i stua nå. For jeg må ta litt før unger kommer hjem. Og de skal få ta alle lekene sine opp. For nå er jeg dritlei alle lekene nede.

Flere enn meg som syns det ble veldig kaldt nå som gradestokken krøp ned mot 15-18 grader? Ble altfor bortskjemt med finværet i mai [emoji23]

Back
Topp