***skravletråden for JUNI***

Sofaen din må jo bli utslitt[emoji28]
Den var ett veldig godt kjøp mener jeg [emoji23] Tatt ned for i natt også. Forkjøla mann = Snorking for fullt. Altså. Hvem blir forkjøla i 30 grader da[emoji23]

Musemor gjør ting hun ikke kan.
I kveld mekker hun bil [emoji14]

Pust. Ta en ting om gangen. Noe annet klarer du ikke uansett
Vet det.

Men jeg henger i en sytråd sånn ca på privaten. Så skal jeg liksom helst jobbe også.

Denne sommer-avslitnings-sesongen er den tøffeste hittil. Og læringskurven som.korpsleder er bratt. Det skjer ikke pizzalotteri 5-7.juni neste år. Det hsr en ukes tid på seg og skjer i april eller noe sånn!

Hva stresser du med??[emoji30]
Der og da. Å få til de loddarkene til pizzalotteriet til korpset. Som bare skulle ta noen minutter. Pg tok litt mer. Og jobb. Og innså at jeg måtte stryke jobben sommeravslutning fra kalenderen min. Det går bare ikke.

Fordelen med kaldere vær er at jeg endelig får gjort noe inne. Hello flere ukers klesvask som ingen har orket å gjøre noe med i varmen [emoji85][emoji23]

Mamma har fibromyalgi selv og migrene, så er vel derfor jeg sliter med å si nei der hvertfall. Menmen. Jeg fikk så å si 12 timer søvn nå gitt. Sto opp 7 og fikk unger på skolen og sovna. Klokka på 10. Våkna da og setta den på 11. Så nå er jeg da våken. Innså at jeg kunne sende reseptfornying på minhelse. Så jeg slapp ut for det.

Spiser litt før jeg begynner i stua nå. For jeg må ta litt før unger kommer hjem. Og de skal få ta alle lekene sine opp. For nå er jeg dritlei alle lekene nede.
Høres ut som en god plan.
Da bør kanskje mammen din og, forstå hvordan du har det ? Migrene er noe dritt :(

Leker overalt, hører vel med til unger i hus... hehe, hvor mange har dere ?

SÅ godt du fikk sove! Trengte nok det.;)

Back
Topp