Brukt kvelden på å bytte forsikringsselskap og å gå gjennom månedlige utgifter. Kjedeligste jeg vet [emoji849]
Kjedelig men veldig nødvendig innimellom[emoji38]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Brukt kvelden på å bytte forsikringsselskap og å gå gjennom månedlige utgifter. Kjedeligste jeg vet [emoji849]
Har brukt kvelden til å lage til forundringspakke til en venninne som har termin i disse dager[emoji4] gleder meg til den kommer frem i posten. Håper hun blir glad
Vwt ikke jegHvorfor kan han ikke det?[emoji2]
Den var ett veldig godt kjøp mener jeg [emoji23] Tatt ned for i natt også. Forkjøla mann = Snorking for fullt. Altså. Hvem blir forkjøla i 30 grader da[emoji23]Sofaen din må jo bli utslitt[emoji28]
God bedringFant senga mi jeg
Møkka smerter som ødela kvelsen min
God morgen
Sliten kropp som kunne tenkt seg å være hjemme
God morgen.... og god «natt» igjen. Forkjøla mor og baby. Vi legger oss igjen[emoji99][emoji99][emoji99]
Etter tråden om [emoji6] kjenner jeg at jeg stusser før jeg skal bruke det[emoji23]
Hello people Hvordan er det med folket? Har dere hatt en fin Mai? og klar for en like bra JUNI
Flere enn meg som syns det ble veldig kaldt nå som gradestokken krøp ned mot 15-18 grader? Ble altfor bortskjemt med finværet i mai [emoji23]
Åhh. Så stressa i hodet at jeg ikke klarer konsentre meg.
Må puste. Må senke skuldrene.
Vet det.Pust. Ta en ting om gangen. Noe annet klarer du ikke uansett
TakkGod bedring
Grei til i kveldGod kveld[emoji2] håper dagen har vært grei!
Der og da. Å få til de loddarkene til pizzalotteriet til korpset. Som bare skulle ta noen minutter. Pg tok litt mer. Og jobb. Og innså at jeg måtte stryke jobben sommeravslutning fra kalenderen min. Det går bare ikke.Hva stresser du med??[emoji30]
Høres ut som en god plan.Mamma har fibromyalgi selv og migrene, så er vel derfor jeg sliter med å si nei der hvertfall. Menmen. Jeg fikk så å si 12 timer søvn nå gitt. Sto opp 7 og fikk unger på skolen og sovna. Klokka på 10. Våkna da og setta den på 11. Så nå er jeg da våken. Innså at jeg kunne sende reseptfornying på minhelse. Så jeg slapp ut for det.
Spiser litt før jeg begynner i stua nå. For jeg må ta litt før unger kommer hjem. Og de skal få ta alle lekene sine opp. For nå er jeg dritlei alle lekene nede.