Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk søtaGod bedring[emoji173]️
God morgenGod morgen![]()
Sovet godt?God morgen
Vil du ha klær til kB?God morgen
Ja, det er alt for lenge siden!! Hatt et lite avbrekk fra sosiale medier etter nr 2 kom, tiden strakk ikke til da vi fikk litt å jobbe med eldste etter lillebror komHei på du![emoji1] det var lenge siden!!
Alt bra?[emoji2]
Men blirr bedre nå så da prøver jeg meg sakte men sikkert tilbake på banen Den ser jeg, har jo vært helt umulig å gjøre noe som helst husarbeid i denne varmenFordelen med kaldere vær er at jeg endelig får gjort noe inne. Hello flere ukers klesvask som ingen har orket å gjøre noe med i varmen [emoji85][emoji23]
Oi gratulererTusen takk[emoji4] 8 års bryllupsdag, og 13 år sammen[emoji4]
Bakt potet med kryddersmør, indrefilet, og rot i hop grønnsaker som jeg kaller det[emoji23] (består av squash, asparges topper, mais, paprika og løk som freses i stekepanna. Toppes med litt stekt bacon.
Var veldig godt. Men ble litt ødelagt av lillemor som ikke er helt i form
God morgenGod morgen![]()
Har vært sammen med mannen min i 17 år
I fjor feiret vi ti år som gift hver for oss, han pp korpstur med eldstemann. I år feirer vi 11 år hver for oss. Jeg på korpstur med eldstemann...
Men vi holder sammen videre også ja. Heldigvis
Lang natt med baby, lang dag med gjøremål ifht visning og ærenderLang dag på jobb, eller lang dag generelt?
Alt ble lettere etter at jeg droppet den sommeravslutningen min. Skulle vært gøy. Men, det blir stress og går ikke opp.Puh...pust med magen[emoji38]
Takk til Sara som minte meg på det er juni hahada var jeg i rett tråd
Hvordan går det nå? Masse god bedringGod morgen alle sammen
Hjemmedag på meg etter smerter siden 18.30 i går, håper de gir seg snart
God morgen alle sammen
Hjemmedag på meg etter smerter siden 18.30 i går, håper de gir seg snart
Hatt en del ærend i dag og jobb . Snart ferdigGod morgenHva står på planen?