***skravletråden for JUNI***

God morgen alle sammen
Hjemmedag på meg etter smerter siden 18.30 i går, håper de gir seg snart

Hei på du![emoji1] det var lenge siden!!
Alt bra?[emoji2]
Ja, det er alt for lenge siden!! Hatt et lite avbrekk fra sosiale medier etter nr 2 kom, tiden strakk ikke til da vi fikk litt å jobbe med eldste etter lillebror kom:sorry: Men blirr bedre nå så da prøver jeg meg sakte men sikkert tilbake på banen :) Ellers er alt bare bra :) Enn med deg?

Tusen takk[emoji4] 8 års bryllupsdag, og 13 år sammen[emoji4]

Bakt potet med kryddersmør, indrefilet, og rot i hop grønnsaker som jeg kaller det[emoji23] (består av squash, asparges topper, mais, paprika og løk som freses i stekepanna. Toppes med litt stekt bacon.

Var veldig godt. Men ble litt ødelagt av lillemor som ikke er helt i form
Oi gratulerer :)

Da er jeg på vei til byen gitt med hunden til mamma [emoji23]

Mamma skal til dyrlegen med alle valper 25. Da sa jeg at jeg skal til tannlegen med meg. Null stress sa hun og ringte dyrlegen og fikk bytta timen til en annen dag [emoji849][emoji23] Bare så jeg kunne være med å hjelpe. Så vel ja. 21. ble det da på valpene heller [emoji23][emoji13]

Har vært sammen med mannen min i 17 år

I fjor feiret vi ti år som gift hver for oss, han pp korpstur med eldstemann. I år feirer vi 11 år hver for oss. Jeg på korpstur med eldstemann...

Men vi holder sammen videre også ja. Heldigvis

[emoji173]️ godt er det

Puh...pust med magen[emoji38]
Alt ble lettere etter at jeg droppet den sommeravslutningen min. Skulle vært gøy. Men, det blir stress og går ikke opp.

Dagene henger i en sytråd føles det. Men det går.
(jmf tråden min om foreldremøte i første klasse, som faktisk traff en ledig dag !)

Idag har jeg en pyton dag[emoji31] både jeg og lillemor er syk. Blærk! Jaja. Hun ble 5 mnder før hun fikk sin første sykdom.

Snart ferdig på jobb [emoji4]
I morgen skal jeg være hjemme med sykt barn

Jeg slukna visst på sofaen som ett slakt gitt. Kunne høre i det fjerne mannen som sa til minste at mamma måtte få sove og ordna mat.

Men har hvertfall fått gjort det jeg skulle for mamma, det jeg skulle for mannen i byen, kjørte også til en strikkebutikk for min del for jeg trenger en rundpinne 3.5 mm på 120 cm. Men de hadde ikke det. Så må nok ty til ebay. Da min favorittselger fra UK. Så da satser jeg på ferdig kofte neste uke da.

Hodet var sprengt egentlig. Så da hjalp det svært at minste ikke kom rett hjem etter skolen. Så måtte gå å lete etter hun... 1 time og 15 min etter skolen slutta, fant jeg hu da. Hu hadde blitt med en klassevenninne hjem og de begge sa fint til moren at de hadde sagt ifra hu var der... Neiiiida. Jeg gikk rundt livredd for ungen min og ringte nedover en hel liste med folk med tårer i øya.

Menmen. Da gikk jeg imot hu heller den vei da. Hu fikk verken se tv eller nettbrett i dag som straff. Og det var vel helst det som svei mest også.

Satser på en bedre dag i morgen gitt.

Back
Topp