Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper sånn på at jeg kan få samme jordmor som jeg hadde sist. Hun var bare helt fantastiskBestilt time hos jordmor - gleder meg for ho er verdens koseligste Er ca i uke 11 da
Så herlig! Fikk du se hjerte slå? Jeg har også time hos Medicus bergen når jeg er 6+4. Hvem var du hos? Fornøyd?Mitt lille blåbær 6+0
Hos Alexander på medicus bergen. Har time med han igjen 7+3 da det er han som har fulgt meg hele ivf reisen. Veldig fornøydSå herlig! Fikk du se hjerte slå? Jeg har også time hos Medicus bergen når jeg er 6+4. Hvem var du hos? Fornøyd?
Hos Alexander på medicus bergen. Har time med han igjen 7+3 da det er han som har fulgt meg hele ivf reisen. Veldig fornøyd
Og ja, hjertet slo. Kunne såvidt høre det, men er vel en grunn til at de satt den egentlige ultralyden 7+3.Så herlig! Fikk du se hjerte slå? Jeg har også time hos Medicus bergen når jeg er 6+4. Hvem var du hos? Fornøyd?
Ja, mener det skal ta en blodprøve en gang i tidsrommet du er 7-12 fullgåtte uker på vei. Husker ikke helt, men er hvertfall relativt tidlig i svangerskapet.Tenk at jeg glemmer så fort - men når er det det tas blodprøver hos legen som gravid ? Er det noen før den glukosebelastning testen?
Er 50 % sykemeldt.Er det noen her inne som er sykemeldt? Er så ufattelig kvalm, uvel og sliten hele dagen. Har tatt egenmelding i dag, men kan ikke ta ut så mange dager før man må ha sykemelding. Vurderer sterkt å sykemelde meg ut uken. Samtidig tenker jeg at "graviditet er ingen sykdom". Men det går virkelig ikke an å tenke når man er såååå uggen
Jeg har ikke målt hcg. Tenker vel i utgangspunktet at det ikke er noe man må gjøre nei. Men tror mange gjør det fordi man av ulike grunner er bekymret.Hei, alt dette er ganske nytt for meg. Jeg hadde en MA i sommer, og er nå gravid igjen og håper virkelig det går rett vei. Jeg ser flere av dere har vært hos lege og målt hcg nokså tidlig? Bør jeg også gjøre det allerede nå? Jeg har tatt kontakt med helsestasjonen for å få time til kontroll. Men føler meg litt blank her
Jeg ble sykemeldt i dag. Og nei, det er ingen sykdom, men det kan jo slå kroppen rett ut på mye verre måter enn en enkel forkjølelse! Som ei venninne da til meg sist: Du hadde jo ikke gått på jobb med omgangssyke.Er det noen her inne som er sykemeldt? Er så ufattelig kvalm, uvel og sliten hele dagen. Har tatt egenmelding i dag, men kan ikke ta ut så mange dager før man må ha sykemelding. Vurderer sterkt å sykemelde meg ut uken. Samtidig tenker jeg at "graviditet er ingen sykdom". Men det går virkelig ikke an å tenke når man er såååå uggen
Heller ikke målt hcg er vel egentlig ikke noe man trenger eller pleier med mindre man er innmari bekymra eller har gjentatte mislykkede svangerskap bak seg.Hei, alt dette er ganske nytt for meg. Jeg hadde en MA i sommer, og er nå gravid igjen og håper virkelig det går rett vei. Jeg ser flere av dere har vært hos lege og målt hcg nokså tidlig? Bør jeg også gjøre det allerede nå? Jeg har tatt kontakt med helsestasjonen for å få time til kontroll. Men føler meg litt blank her
Jeg ble sykemeldt i dag. Og nei, det er ingen sykdom, men det kan jo slå kroppen rett ut på mye verre måter enn en enkel forkjølelse! Som ei venninne da til meg sist: Du hadde jo ikke gått på jobb med omgangssyke.
Man skal orke livet først, så jobb. Og så må man ta vare på seg selv og lille kroppen sier fra!
Takk for gode ord! Tok 100 % sykemelding ut denne uken. Fikk også noe kvalmestillende, så håper kvalmen gir seg snartEr 50 % sykemeldt.
Tenkte akkurat som deg første gang jeg gikk gravid.
Endte med å gå på en skikkelig smell og måtte da ha full sykemelding ei stund før jeg gikk over på gradert sykemelding.
Anbefaler deg å ta kontakt med fastlegge og forklare situasjonen.
Greit at svangerskap ikke er en sykdom, men det er ingen som er tjent med at du sliter deg fullstendig ut.
Ta det fra ei som presset seg og presset seg og endte opp med å være totalt utslitt når ungen var født
Jeg er såå oppblåst, så bruker ikke trange bukser i alle fallFlere som snart må begynne bruke gravid bukser? Mine vanlige begynner og bli farlig trange og ubehagelige nå
knappene er åpne på alle bukser jeg bruker nå og føler de er trange rundt rompa /hoftene ogsåJeg er såå oppblåst, så bruker ikke trange bukser i alle fall