Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper sånn på at jeg kan få samme jordmor som jeg hadde sist. Hun var bare helt fantastiskBestilt time hos jordmor - gleder meg for ho er verdens koseligste Er ca i uke 11 da
Så herlig! Fikk du se hjerte slå? Jeg har også time hos Medicus bergen når jeg er 6+4. Hvem var du hos? Fornøyd?Mitt lille blåbær 6+0
Hos Alexander på medicus bergen. Har time med han igjen 7+3 da det er han som har fulgt meg hele ivf reisen. Veldig fornøydSå herlig! Fikk du se hjerte slå? Jeg har også time hos Medicus bergen når jeg er 6+4. Hvem var du hos? Fornøyd?
Hos Alexander på medicus bergen. Har time med han igjen 7+3 da det er han som har fulgt meg hele ivf reisen. Veldig fornøyd
Og ja, hjertet slo. Kunne såvidt høre det, men er vel en grunn til at de satt den egentlige ultralyden 7+3.Så herlig! Fikk du se hjerte slå? Jeg har også time hos Medicus bergen når jeg er 6+4. Hvem var du hos? Fornøyd?
Ja, mener det skal ta en blodprøve en gang i tidsrommet du er 7-12 fullgåtte uker på vei. Husker ikke helt, men er hvertfall relativt tidlig i svangerskapet.Tenk at jeg glemmer så fort - men når er det det tas blodprøver hos legen som gravid ? Er det noen før den glukosebelastning testen?