Skravletråd

Bestilt time hos jordmor - gleder meg for ho er verdens koseligste :Heartred Er ca i uke 11 da :)
Håper sånn på at jeg kan få samme jordmor som jeg hadde sist. Hun var bare helt fantastisk :love017
Hun sa hun trodde vi ville få en til… og såfremst jeg ikke mister, får hun også rett :Heartred
Ser allerede frem mot å møte henne selv om det fortsatt er mange uker til.

Hos Alexander på medicus bergen. Har time med han igjen 7+3 da det er han som har fulgt meg hele ivf reisen. Veldig fornøyd

Så herlig! Fikk du se hjerte slå? Jeg har også time hos Medicus bergen når jeg er 6+4. Hvem var du hos? Fornøyd? :)
Og ja, hjertet slo. Kunne såvidt høre det, men er vel en grunn til at de satt den egentlige ultralyden 7+3.

Tenk at jeg glemmer så fort - men når er det det tas blodprøver hos legen som gravid ? Er det noen før den glukosebelastning testen?

Tenk at jeg glemmer så fort - men når er det det tas blodprøver hos legen som gravid ? Er det noen før den glukosebelastning testen?
Ja, mener det skal ta en blodprøve en gang i tidsrommet du er 7-12 fullgåtte uker på vei. Husker ikke helt, men er hvertfall relativt tidlig i svangerskapet.

Back
Topp