Skravletråd

Har dere mista? Jeg tenkte dere hadde vært aktive i et slikt forum og det var derfor. Kan sikkert spørre admin om å fjerne?
Ja, det er derfor. Men prøvde å melde meg ut av den skjulte gruppa, men fant ikke ut av det. Sendte melding til forumansvarlig og håper på hjelp der :)

Må si jeg faktisk er litt stolt over at jeg ikke har delt graviditeten med noen andre enn mannen (og dere her inne selvfølgelig).
Holdt på å fortelle til en kollega på fredag. Kom tilbake på jobb etter å ha vært på sykehuset hvor de fortalte at jeg kunne ha graviditet utenfor livmor. Var selvfølgelig da bekymret og lei meg og valgte derfor å spise lunsjen min alene på kontoret mitt. Virker som denne kollegaen merket at det bar noe som «ikke helt stemte», så hun kom og snakket litt med meg senere.
Klarte heldigvis å motstå fristelsen for har lyst til å vente til vi hvertfall får bekreftet liv før jeg deler.

Bekymret i dag. Har kjent det sånn i ryggen i hele dag, og jeg synes jeg er litt mindre kvalm. Føles som jeg jinxet det i går med å klage på kvalmen:nailbiting:

Bekymret i dag. Har kjent det sånn i ryggen i hele dag, og jeg synes jeg er litt mindre kvalm. Føles som jeg jinxet det i går med å klage på kvalmen:nailbiting:
Symptomer går heldigvis veldig opp og ned :happy: Jeg har også veldig ryggsmerter, rettere sagt korsrygg og ser på det som veldig godt tegn :Heartpink

Jeg går i fra å føle meg gravid til å ikke føle noen ting.. blir tullete. Spotter brunt ennå også, men det er lite og jeg gjorde det også med storebror. Jeg håper jeg finner en ledig time til privat tul til uka

Kjenner jeg grugleder meg til i morgen.
Vil få resultatet fra hcg prøve tatt fredagen og basert på den vite hva veien videre blir. Legen jeg snakket med skal ringe meg opp etter resultatet er kommet pg hun har fått diskutert det med sitt team/kolleger.
Håper så inderlig resultatet er lovende og at alt går bra med lille spiren :smiley-angelic001

Kjenner jeg grugleder meg til i morgen.
Vil få resultatet fra hcg prøve tatt fredagen og basert på den vite hva veien videre blir. Legen jeg snakket med skal ringe meg opp etter resultatet er kommet pg hun har fått diskutert det med sitt team/kolleger.
Håper så inderlig resultatet er lovende og at alt går bra med lille spiren :smiley-angelic001
Ååå, samme her! Er så spent! Onsdag var hcg på 311 (15 DPO). Og håper håper håper det stiger :nailbiting:

Ååå, samme her! Er så spent! Onsdag var hcg på 311 (15 DPO). Og håper håper håper det stiger :nailbiting:
Var også 15 dpo fredag når prøven ble tatt. Håper håper håper så inderlig. Vet ikke egentlig hva «innenfor målområdet/normalen» er på det stadiet, men fant en tabell der det stod at snittet da var på 140… så ditt på 311 lover jo hvertfall godt. Men er selvfølgelig stigningen som er viktigst.
Skal du ta ny prøve snart?

Var også 15 dpo fredag når prøven ble tatt. Håper håper håper så inderlig. Vet ikke egentlig hva «innenfor målområdet/normalen» er på det stadiet, men fant en tabell der det stod at snittet da var på 140… så ditt på 311 lover jo hvertfall godt. Men er selvfølgelig stigningen som er viktigst.
Skal du ta ny prøve snart?
Tok på fredag jeg også! Så venter spent på svaret i morgen. Hvis det er god stigning så tror jeg ikke jeg tar flere enn det :D
Har vert ganske kvalm i dag, så krysser fingrene for at det lover bra :angel12
Tar du en ny mandag?

Tok på fredag jeg også! Så venter spent på svaret i morgen. Hvis det er god stigning så tror jeg ikke jeg tar flere enn det :D
Har vert ganske kvalm i dag, så krysser fingrene for at det lover bra :angel12
Tar du en ny mandag?
Åh, da skjønner jeg… krysser fingrene for god stigning på prøvene dine og at lille mageboeren har det fint og godt i magehula si :binkybaby

De snakket om at jeg ikke skulle ta ny før sånn torsdag… skjønner ikke helt hvorfor vi skal vente så lenge, men mulig de ville ha meg inn på ny ultralyd da også for å se om de finner tegn til plommesekk og sånn.
Som sagt var de redd jeg har svangerskap utenfor livmor, men så langt er det kun basert på at de ikke fant noe tegn til svangerskap i livmor, men var tross alt bare 4+1 da UL ble tatt. Har ingen andre tegn på det og testene mine øker i styrke.
Får vel bare vente og se hva de sier… kommer til å være nokså nervevrak frem til jeg får resultatet :nailbiting:

I dag kom virkelig kvalmen for fullt. Var så sliten i natt at jeg sov i 10 timer (uvanlig til meg å være). Har vært så uggen i hele dag, at jeg på et tidspunkt måtte google "kvalmestillende". Håper ikke det blir sånn her hver dag til uke 12 :wtf:

Skjønner ikke hvor jeg skal klare å finne en pen kjole til julaften hvor jeg ikke ser gravid ut siden jeg da er 14+0 og vi skal fortelle det på julaften :dead:

Skjønner ikke hvor jeg skal klare å finne en pen kjole til julaften hvor jeg ikke ser gravid ut siden jeg da er 14+0 og vi skal fortelle det på julaften :dead:
Jeg så en kjole på Byoung på lørdag som jeg syntes var fin og den var litt sånn vid så det ikke være innlysende at man er gravid selv om man har fått en liten baby bump. Skal se om jeg finner link.
Har ikke prøvd kjolen selv da det kun er meg, mannen og barna våre på julaften og jeg ikke trenger å tenke på å skjule en eventuell baby mage :)

Når tar dere kontakt med jordmor? Gidder ikke å snakke med fastlegen denne gangen da jeg bare ble sendt videre til jordmor forrige gang :hilarious:

Når tar dere kontakt med jordmor? Gidder ikke å snakke med fastlegen denne gangen da jeg bare ble sendt videre til jordmor forrige gang :hilarious:
Jeg dro ned på min lokale helsestasjon dagen jeg fant ut av det og har time til Jordmor nå på Onsdag.

Er litt små-nervøs, fordi jeg ble innlagt sist uke med store magesmerter. Var da 5+3, og fikk innvendig ultralyd, der så de ingen sekk, ingenting. Så jeg skal inn igjen i morgen før ny innvendig UL på 6+4. Tok HCG sist uke på sykehuset Mandag og Torsdag, men har ikke fått noe svar enda. Første barn, så jeg vet ikke helt hva vi skal forvente her.

Back
Topp