Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også har det, men vet ikke hvordan man får det bort.Jeg har merket «himmelbarn» under nicket. Hvordan får jeg det bort?
Har dere mista? Jeg tenkte dere hadde vært aktive i et slikt forum og det var derfor. Kan sikkert spørre admin om å fjerne?Jeg også har det, men vet ikke hvordan man får det bort.
Ja, det er derfor. Men prøvde å melde meg ut av den skjulte gruppa, men fant ikke ut av det. Sendte melding til forumansvarlig og håper på hjelp derHar dere mista? Jeg tenkte dere hadde vært aktive i et slikt forum og det var derfor. Kan sikkert spørre admin om å fjerne?
Ja mistet i uke 19 i april. Så jeg vil ha den stående. Men ja kan sikkert spørre admin tenker jeg.Har dere mista? Jeg tenkte dere hadde vært aktive i et slikt forum og det var derfor. Kan sikkert spørre admin om å fjerne?
Symptomer går heldigvis veldig opp og ned Jeg har også veldig ryggsmerter, rettere sagt korsrygg og ser på det som veldig godt tegnBekymret i dag. Har kjent det sånn i ryggen i hele dag, og jeg synes jeg er litt mindre kvalm. Føles som jeg jinxet det i går med å klage på kvalmen
Ååå, samme her! Er så spent! Onsdag var hcg på 311 (15 DPO). Og håper håper håper det stigerKjenner jeg grugleder meg til i morgen.
Vil få resultatet fra hcg prøve tatt fredagen og basert på den vite hva veien videre blir. Legen jeg snakket med skal ringe meg opp etter resultatet er kommet pg hun har fått diskutert det med sitt team/kolleger.
Håper så inderlig resultatet er lovende og at alt går bra med lille spiren
Var også 15 dpo fredag når prøven ble tatt. Håper håper håper så inderlig. Vet ikke egentlig hva «innenfor målområdet/normalen» er på det stadiet, men fant en tabell der det stod at snittet da var på 140… så ditt på 311 lover jo hvertfall godt. Men er selvfølgelig stigningen som er viktigst.Ååå, samme her! Er så spent! Onsdag var hcg på 311 (15 DPO). Og håper håper håper det stiger
Tok på fredag jeg også! Så venter spent på svaret i morgen. Hvis det er god stigning så tror jeg ikke jeg tar flere enn detVar også 15 dpo fredag når prøven ble tatt. Håper håper håper så inderlig. Vet ikke egentlig hva «innenfor målområdet/normalen» er på det stadiet, men fant en tabell der det stod at snittet da var på 140… så ditt på 311 lover jo hvertfall godt. Men er selvfølgelig stigningen som er viktigst.
Skal du ta ny prøve snart?
Åh, da skjønner jeg… krysser fingrene for god stigning på prøvene dine og at lille mageboeren har det fint og godt i magehula siTok på fredag jeg også! Så venter spent på svaret i morgen. Hvis det er god stigning så tror jeg ikke jeg tar flere enn det
Har vert ganske kvalm i dag, så krysser fingrene for at det lover bra
Tar du en ny mandag?
Jeg så en kjole på Byoung på lørdag som jeg syntes var fin og den var litt sånn vid så det ikke være innlysende at man er gravid selv om man har fått en liten baby bump. Skal se om jeg finner link.Skjønner ikke hvor jeg skal klare å finne en pen kjole til julaften hvor jeg ikke ser gravid ut siden jeg da er 14+0 og vi skal fortelle det på julaften
Jeg dro ned på min lokale helsestasjon dagen jeg fant ut av det og har time til Jordmor nå på Onsdag.Når tar dere kontakt med jordmor? Gidder ikke å snakke med fastlegen denne gangen da jeg bare ble sendt videre til jordmor forrige gang