Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor gammel er første?Førstefødte min er så gammel at det føles ut som jeg gjør alt på nytt
Gleder meg mest, men klart det vil være dager da det virker uoverkommelig å skulle klare å følge opp alle tre på den måten/så tett som man ønsker.Ja, det ser jeg jo vi gjør! Så gøy
Og så fint at du fikk ønsket om en til oppfylt Vi har alltid ønsket oss 2-3,og jeg følte meg ikke ferdig - så en til er veldig velkommen i familien.
Det blir akkurat samme aldersforskjell nå som sist, så vet jo litt hvordan det er men samtidig blir det nok et herlig kaos siden det da plutselig er 3 stk og eldste ikke er eldre enn 4 år hadde nok kunne tenkt meg å vente til sommeren sånn egentlig for litt større aldersforskjell, men nå som jeg er gravid håper jeg de blir en god gjeng som kan dele masse sammen i årene som kommer - er jo fint at minste og eldste ikke er så langt i fra hverandre i alder!
Hva med deg?
Helt enig med degHvor gammel er første?
Det er jo mange fordeler med det også da. Man får ro og tid til å nyte og være tilstede for hvert barn i småbarnsårene, og større søsken er jo mer selvstendige og behøver mindre hjelp. Tror alt har sine positive og negative sider
Født i 2013!Hvor gammel er første?
Det er jo mange fordeler med det også da. Man får ro og tid til å nyte og være tilstede for hvert barn i småbarnsårene, og større søsken er jo mer selvstendige og behøver mindre hjelp. Tror alt har sine positive og negative sider
Jeg har en 10-åring fra før. Er veldig spent på åssen det blir for han.Født i 2013!
Ja, ser bare fordeler med en stor og en liten unge (annet enn at jeg er 11 år eldre da )
Veldig spent på reaksjonen hans!
Samme her! Var ung alenemor i tillegg, så dette blir nok helt annerledes uansettJeg har en 10-åring fra før. Er veldig spent på åssen det blir for han.
Starter jo helt på nytt, kan ikke si jeg husker så godt hvordan det var å ha baby
Med første torte ikke kjøpe noe som helst før etter ordinær ultralydVar innom et kjøpesenter her en dag og tenkte at jeg kunne kjøpe en liten babyting når jeg først var her. Men det var ikke så gøy å se på babyting den gangen her, siden førstemann fortsatt er baby (6mnd) Så han må nok bli litt større, og ting må bli mer virkelig før det blir gjort noen innkjøp her i gården. Var myye mer ivrig forrige gang
Jeg turte å kjøpe, men gjemte alt i et skap. Ville ikke ha det synlig bare sånn i tilfelleMed første torte ikke kjøpe noe som helst før etter ordinær ultralyd
Samme!! Første i 2020, andre i 2023 og forhåpentligvis tredje i 2025@Førstegangsmamma2020 så gøy at du også skal ha nummer 3! Fikk også min første i 2020, og nummer 2 i 2023 - og begge er født på Unn Blir gøy å følge med alle her inne
Ja, jeg ble gravid med ivf og vi følger ikke menstermin for terminen, for du vet jo nøyaktig når det var eggløsning og innsett. Måten å regne på er 2 uker + antall dager embryo er på innsettsdagen. Så hvis du satt inn en blastocyste så var du 2+5 på dagen for innsett.Noen som har vært gjennom IVF? Jeg sitter nå her og ble plutselig usikker. Jeg har satt inn ett embryo og ifølge mens termin er jeg 5+1, men er jeg lengre på vei når embryoet de satt inn var 5 eller 6 dager gammelt?
Skal inn om 2 uker til UL på klinikken, og tenker det ikke er krise om jeg er 5 eller 6 uker på vei, så tenkte jeg venter til da med å spørre dem. Men tar gjerne erfaringer fra dere her
Takk for oppklaring!Ja, jeg ble gravid med ivf og vi følger ikke menstermin for terminen, for du vet jo nøyaktig når det var eggløsning og innsett. Måten å regne på er 2 uker + antall dager embryo er på innsettsdagen. Så hvis du satt inn en blastocyste så var du 2+5 på dagen for innsett.
Da blir det forskjell ja. Jeg var 24, men gift med barnefar. Han var mye borte på jobb den tiden. At svigermor bodde 5 min unna var det som berga megSamme her! Var ung alenemor i tillegg, så dette blir nok helt annerledes uansett
Da blir det annerledes ja. Jeg var 24, og gressenke den gangen. Mannen var mye borte på jobb.Samme her! Var ung alenemor i tillegg, så dette blir nok helt annerledes uansett
Hvor langt ble du på vei med denne regnemåten da? Ble det ulikt fra menstermin?Takk for oppklaring!
5+0 , så en dag tilbake i følge den måten. Tror uansett jeg bare venter til UL før jeg endrer noe i appen herHvor langt ble du på vei med denne regnemåten da? Ble det ulikt fra menstermin?
Blir spennende å følge deg også da! Sele erfaringer med fler i veldig lik situasjonSamme!! Første i 2020, andre i 2023 og forhåpentligvis tredje i 2025