Første svangerskap kjøpte jeg gravid bukse i allerede uke åtte, så kan hende det blir noe av det samme nåknappene er åpne på alle bukser jeg bruker nå og føler de er trange rundt rompa /hoftene også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første svangerskap kjøpte jeg gravid bukse i allerede uke åtte, så kan hende det blir noe av det samme nåknappene er åpne på alle bukser jeg bruker nå og føler de er trange rundt rompa /hoftene også
Ja jeg har begynt å finne frem gravidbuksene igjenFlere som snart må begynne bruke gravid bukser? Mine vanlige begynner og bli farlig trange og ubehagelige nå
Bare å spamme i vei idagKanskje vi klarer 5k innlegg i dag
Har ingen planer, så kan godt ta i et tak på lekene! Bare å telle i veiBare å spamme i vei idag
Er spent på det samme! Mange tvillinger i familien. Tror også bare det er én, men en av grunnene til at vi tar TUL privat neste uke er for å sjekke..!Spent på om noen i denne gruppa får tvillinger Selv har jeg tvilling i familien, gått på medisiner som øker sjansen for tvillinger pluss at jeg er gammel! Men tror bare det er en hos meg
Også en av grunnene til at jeg har fått ul, fordi de vil sjekke pga medisinene Tør ikke tenke tanken på hvis det er to stykker!Er spent på det samme! Mange tvillinger i familien. Tror også bare det er én, men en av grunnene til at vi tar TUL privat neste uke er for å sjekke..!
Haha det skjønner jeg godt! Forrige forum jeg var med i var det ingen som fikk tvillinger, men ei som var måneden før meg fikk trillinger!Husker i mai 23 forumet var det faktisk en god del som skulle ha tvillinger, man vet jo aldri. Jeg for min del var veldig glad det vare var ett bankende hjerte da vi var på ultralyd her om dagen
Da jeg var privat forrige svangerskap ble det ikke journalført slik at sykehuset så det. Men han kunne henvise videre hvis han så noe unormalt. Men dette var i -13 så litt usikker på hvordan det er nå.Hei!
Om man drar på tul hos privat gynekolog, blir det "loggført" noen plass? Vil off sykehus se det f.eks? Eller blir den informasjonen lun mellom meg og akuratt den private klinikken?
Tror det var slik for oss også sist.Da jeg var privat forrige svangerskap ble det ikke journalført slik at sykehuset så det. Men han kunne henvise videre hvis han så noe unormalt. Men dette var i -13 så litt usikker på hvordan det er nå.
Samboer har trillinger i familien og gode gud for et liv det erHaha det skjønner jeg godt! Forrige forum jeg var med i var det ingen som fikk tvillinger, men ei som var måneden før meg fikk trillinger!
Da jeg var privat forrige svangerskap ble det ikke journalført slik at sykehuset så det. Men han kunne henvise videre hvis han så noe unormalt. Men dette var i -13 så litt usikker på hvordan det er nå.
Okei,takk for svarTror det var slik for oss også sist.
Wow! Jeg med kronisk migrene hadde nok ikke blitt friskere med tre unger på samme alderSamboer har trillinger i familien og gode gud for et liv det er
Det sykeste er jo at de har valgt å få flere barn i ettertidWow! Jeg med kronisk migrene hadde nok ikke blitt friskere med tre unger på samme alder
Noen folk er altså superhelter! Fikk de tre normalt eller var det innsett?Det sykeste er jo at de har valgt å få flere barn i ettertid
Det var helt naturligNoen folk er altså superhelter! Fikk de tre normalt eller var det innsett?