Skravletråd

Jeg fikk innkalling til OTUL nå og fikk ikke time før jeg er 14+0. Står i innkallingen at undersøkelsen skal gjøres mellom 11+0 og 13+6. Hvor langt er dere andre som har fått time på vei når dere skal ta ultralyd på sykehuset? Er det innafor å ringe og høre om en tidligere time?
Jeg ville ringt og spurt om noe tidligere :laughing002 Såklart vært høflig og sagt at «jeg kan være veldig fleksibel, så om det er på grunn av dårlig kapasitet, så kan dere bare ringe meg på kort varsel om dere får noen avlysninger» :)

Jeg ville ringt og spurt om noe tidligere :laughing002 Såklart vært høflig og sagt at «jeg kan være veldig fleksibel, så om det er på grunn av dårlig kapasitet, så kan dere bare ringe meg på kort varsel om dere får noen avlysninger» :)
Ringte nå og fikk svar at det er på grunn av lite timer i jula så enten kunne hun avlyse timen min og jeg kun fikk OUL eller så måtte jeg ta den timen. Spurte om å bli satt opp på ringeliste dersom det var noen avlyste timer, så det skulle hun ordne

Jeg fikk innkalling til OTUL nå og fikk ikke time før jeg er 14+0. Står i innkallingen at undersøkelsen skal gjøres mellom 11+0 og 13+6. Hvor langt er dere andre som har fått time på vei når dere skal ta ultralyd på sykehuset? Er det innafor å ringe og høre om en tidligere time?
Jeg er litt stresset for akkurat det samme. Er i uke 12 uken før jul, og neste mulighet på nyåret er vi i uke 14+4. Synes det er sent mtp. å kunne oppdage utviklingsavvik. Har fått henvisning så venter på å få time.

Jeg er litt stresset for akkurat det samme. Er i uke 12 uken før jul, og neste mulighet på nyåret er vi i uke 14+4. Synes det er sent mtp. å kunne oppdage utviklingsavvik. Har fått henvisning så venter på å få time.
Ja. Det ender nok opp med at vi tar en til privat, selv om vi egentlig ikke har så lyst til å ta den kostnaden...

Fikk ringt og bestilt time til jordmor!! ble litt trist for hun jeg hadde med datteren min var sykmeldt nå, så måtte ha ei annen denne gang.. men sånn erre bare!!

Vært hos jordmor i dag, ultralyd til mandag, gleder meg til å få sett et hjerte som slår:Heartpink

Nå er det bare å ta livet med ro og håpe dette blir et lenger svangerskap enn det forrige. Blitt kvalm denne gangen og, men foreløpig ikke like ille som sist, nå er jeg «bare» kvalm hele tiden, men får i meg greit med mat og drikke:) tar kvalmestillende Xonvea 4 piller i døgnet, tror det er med på å ta den verste kvalmen.

Mottatt melding fra forumansvarlig på at hun skulle prøve å få det skjulte forumet vårt oppe og gå før hun gikk for dagen i dag :love017
Det innebærer likevel at det sannsynligvis bare er tilgangsansvarlig som har tilgang til det skjulte forumet før helga, dessverre.

Back
Topp