Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo, så nettopp det samme!Er det ikke litt sykt at folk begynner å få positive tester og har termin i august neste år
Da er vi et stykke på vei vi altsåJoo, så nettopp det samme!
Er et godt tegn detDa er vi et stykke på vei vi altså
Jeg ville ringt og spurt om noe tidligere Såklart vært høflig og sagt at «jeg kan være veldig fleksibel, så om det er på grunn av dårlig kapasitet, så kan dere bare ringe meg på kort varsel om dere får noen avlysninger»Jeg fikk innkalling til OTUL nå og fikk ikke time før jeg er 14+0. Står i innkallingen at undersøkelsen skal gjøres mellom 11+0 og 13+6. Hvor langt er dere andre som har fått time på vei når dere skal ta ultralyd på sykehuset? Er det innafor å ringe og høre om en tidligere time?
Jeg tok kontakt etter tidlig ul i uke 7. Ringte på en fredag og fikk time hos jordmor mandagen etter veldig sentralt i OsloHar enda ikke kontaktet jordmor - når bør man egentlig det? Er 5+4 nå.
Ringte nå og fikk svar at det er på grunn av lite timer i jula så enten kunne hun avlyse timen min og jeg kun fikk OUL eller så måtte jeg ta den timen. Spurte om å bli satt opp på ringeliste dersom det var noen avlyste timer, så det skulle hun ordneJeg ville ringt og spurt om noe tidligere Såklart vært høflig og sagt at «jeg kan være veldig fleksibel, så om det er på grunn av dårlig kapasitet, så kan dere bare ringe meg på kort varsel om dere får noen avlysninger»
Jeg er litt stresset for akkurat det samme. Er i uke 12 uken før jul, og neste mulighet på nyåret er vi i uke 14+4. Synes det er sent mtp. å kunne oppdage utviklingsavvik. Har fått henvisning så venter på å få time.Jeg fikk innkalling til OTUL nå og fikk ikke time før jeg er 14+0. Står i innkallingen at undersøkelsen skal gjøres mellom 11+0 og 13+6. Hvor langt er dere andre som har fått time på vei når dere skal ta ultralyd på sykehuset? Er det innafor å ringe og høre om en tidligere time?
Jeg ble så utålmodig, så ringte nå jeg Fikk time 9. desember. Men har heldigvis UL om en ukeJeg tok kontakt etter tidlig ul i uke 7. Ringte på en fredag og fikk time hos jordmor mandagen etter veldig sentralt i Oslo
Ja. Det ender nok opp med at vi tar en til privat, selv om vi egentlig ikke har så lyst til å ta den kostnaden...Jeg er litt stresset for akkurat det samme. Er i uke 12 uken før jul, og neste mulighet på nyåret er vi i uke 14+4. Synes det er sent mtp. å kunne oppdage utviklingsavvik. Har fått henvisning så venter på å få time.
Ja, vi har allerede bestilt time privat, for å være sikker på at vi får en i uke 12. Så får vi heller avbestille om vi får en time før julJa. Det ender nok opp med at vi tar en til privat, selv om vi egentlig ikke har så lyst til å ta den kostnaden...
Ja. Jeg sendte melding til gyn for å bestille time i uke 12 nåJa, vi har allerede bestilt time privat, for å være sikker på at vi får en i uke 12. Så får vi heller avbestille om vi får en time før jul
Wiii! Så fint banneret bleDa er skjult gruppe oppe for juli 2024
HurraDa er skjult gruppe oppe for juli 2024