Babygledee
Flørter med forumet
Tusen takk for svar! Da tar jeg medJa, det tror jeg du skal. Jeg fikk iallefall beskjed om å ta med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for svar! Da tar jeg medJa, det tror jeg du skal. Jeg fikk iallefall beskjed om å ta med
Ææææh Hva tenker du om den situasjonen da? Jeg drømmer også veldig mye rart for tiden, men ikke drømt om akkurat det. TENKER mye på det da. Lurer på hvordan jeg hadde tatt det om det var tilfelletDrømte i natt at jeg hadde tvillinger inni der
Er det lov å si at jeg håper det ikke er tvillinger der Tenker sikkert mye på det fordi jeg går på medisiner som øker sjansen for at flere egg slipper samtidig, så hun satte meg opp på tul for «å se hvor mange som er der»Ææææh Hva tenker du om den situasjonen da? Jeg drømmer også veldig mye rart for tiden, men ikke drømt om akkurat det. TENKER mye på det da. Lurer på hvordan jeg hadde tatt det om det var tilfellet
Skal ha tidlig ul i uke 9+0. Er i morgen 6+5 og vurderer ul. Har vært mye bekymret til nå. Hva tenker dere? Verdt 1800 kr eller komme seg gjennom 2,5 uke til?
Takk for at du tok deg tid til å svareHvis du går rundt og er mye bekymret, så tenker jeg det er verdt det Har selv ul neste uke på 6+1, og lurte på å vente lengere for å se "mer", men kom frem til at psyken trenger den tidlige timen
Men hva tenker du selv? Tror du at en positiv ul gjør at mye av bekymringene forsvinner, eller tror du at bekymret kommer du uansett til å være så en ul time kommer ikke til å gjøre noen endring der?
Medi3 har ikke ledig før ett stykke uti desember. Ikke på Austadklinikken heller.. har ikke funnet noen andre steder som tar før uke 12 :/Noen som har tips til en bra plass og ta tidlig ultralyd i Ålesund? Som helst ikke har så lang ventetid
I mitt første svangerskap tok jeg også første UL (offentlig) i uke 12+x.Det er litt fascinerende at i mitt første svangerskap var tidlig ultralyd uke 12, nå virker det som om "alle" tar før det og
Ja her ogI mitt første svangerskap var det bare ordinær ultralyd rundt uke 19. #gammel
Jeg fikk ul i uke 7 som en del av IVF pakkenDet er litt fascinerende at i mitt første svangerskap var tidlig ultralyd uke 12, nå virker det som om "alle" tar før det og
Haha, neiPrøver å se etter gravid-klær jeg kan kjøpe brukt, men det finnes altså ikke noen pakker uten stripete gensere
Vi er ikke kommet så langt enda. Samboer vil ikke fortelle før det er mer sikkert og det er greit nok. Min familie er litt der at sier man noe til en så vet alle det, så for vår del er det ikke aktuelt å fortelle min familie noe som helst før vi er klare for at "alle" skal vite det..hans familie tror jeg kanskje det er litt annerledes med, men det er vel noe med det at vi gjerne ønsker selv å være de som deler nyheten og det føler vi ikke at vi med stor sannsynlighet får - så vi venter.Når tenker dere å fortelle familie og de man har kontakt med om den store nyheten?
Jeg er ca. 11+4 på juleaften, og ila julen skal vi i flere familieselskap. På det ene selskapet skal blant annet alle fra den ene siden min treffes (noe som ikke skjer så ofte lengre), så tenker at det hadde vært perfekt å si det da (på dette tidspunktet er jeg ca. 12+1). Men det som får meg til å tvile litt er at jeg ikke skal på offentlig ultralyd før i starten av januar, så har ikke fått bekreftelse på at alt er som det skal med den lille i magen.
Var på privat ultralyd forrige uke, da var jeg ca. 8+4, og alt sto bra til. Men så vet jeg jo aldri hva som kan ha skjedd i mellomtiden frem til julen. Evt er det en mulighet med en til privat ultralyd. Men det er jo så dyrt, og siste de har ledig før jul er midten av neste uke. Som gjør at det bare hadde vært 2 uker mellom ultralydene mine. Så vet ikke om det hadde vært verdt det, da jeg er student. Til info blir dette vårt første barn.
Det ble en lang tekst, beklager for det. Men hva tenker dere, og hva hadde dere gjort i denne situasjonen?