Gøy! Må vist ha flere innlegg først, så her kommer de!Da er skjult gruppe oppe for juli 2024
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gøy! Må vist ha flere innlegg først, så her kommer de!Da er skjult gruppe oppe for juli 2024
Hehehe, samme!! Har tross alt termin 30. juli, så er late to the party (denne emojien beskriver meg hest når jeg danser)Gøy! Må vist ha flere innlegg først, så her kommer de!
Bare å få opp innlegg her inne da så man får blitt mesDa er skjult gruppe oppe for juli 2024
JaBare å få opp innlegg her inne da så man får blitt mes
Jeg prøver å finne balansen med noe som er friskt men også litt fettJeg er 7+2 i dag. De siste ukene har jeg ikke hatt matlyst, og er uggen/kvalm. Er det noen som har noen gode tips?
Forstår hva du sier. Tagga deg i en egen tråd ang det sammeNår planlegger dere å fortelle venner og familie om graviditeten? Hvor langt på vei er dere når dere forteller? Aller helst ønsker vi å vente til jeg er 12 uker, men hvis kvalmen blir ille er jeg redd vi ikke kan vente så lenge Litt i tvil mtp. barna vi har fra før, om det er lurt å fortelle til dem så tidlig.. Mange tanker i dag
Tenker selv litt på dette i forhold til når barna skal få vite det. Minstemann skjønner nok ikke så veldig mye, men eldste på snart 4 kommer til å forstå og glede seg veldig, for han har lyst på en til baby i familienNår planlegger dere å fortelle venner og familie om graviditeten? Hvor langt på vei er dere når dere forteller? Aller helst ønsker vi å vente til jeg er 12 uker, men hvis kvalmen blir ille er jeg redd vi ikke kan vente så lenge Litt i tvil mtp. barna vi har fra før, om det er lurt å fortelle til dem så tidlig.. Mange tanker i dag
Tusen takk for svarJeg prøver å finne balansen med noe som er friskt men også litt fett
Typ, fiskekaker med pomfrittes - og en digg salat med mango og avokado osv.
Da klarer jeg å få i meg en del. Hehe.. Men det er veldig vanskelig! Brødmat er nesten håpløst. Er veldig glad i salami - og ikke så glad i vanlig skinke. Så de siste dagene har det egentlig bare blitt ristet brød med nugatti og banan. Haha..
eller klare litt eggerøre og avokado i dag morges faktisk!
Jeg har gutt som nr 1 og 3, var veldig kvalm med begge de. Mye bedre med jenta i midten.Dere som har tre eller flere barn, hvordan var graviditeten med 3 i forhold til de to første? Første min var som en dans på roser, mens andre spydde jeg fra morgen til kveld i 3 mnd
Lurer på om når man først har hatt et svangerskap med mye kvalme, om da denne kvalmen fortsetter å følge en, eller om det er sjangs for at svangerskap nr 3 blir like nydelig som nr 1
Jeg har gutt som nr 1 og 3, var veldig kvalm med begge de. Mye bedre med jenta i midten.
Det regner jeg med du skal ha! Jeg fikk beskjed om å ta det med på alle timene, inkludert den førsteJeg har første time med jordmor imorgen og jeg lurer på om jeg skal ha med meg urinprøve på denne timen? Noen som vet?
Ja, det tror jeg du skal. Jeg fikk iallefall beskjed om å ta medJeg har første time med jordmor imorgen og jeg lurer på om jeg skal ha med meg urinprøve på denne timen? Noen som vet?
Tusen takk for svar. Da gjør jeg detDet regner jeg med du skal ha! Jeg fikk beskjed om å ta det med på alle timene, inkludert den første