Skravletråd

Noen som vet om det er ok å bade i boblebad eller stamp som gravid. Søkte litt på nett men stod mest at det går bra men ikke skal være for varmt. Men hva er for varmt da :laughing002 Tar ikke sjangsen om det er noe risiko for baby
 
Noen som vet om det er ok å bade i boblebad eller stamp som gravid. Søkte litt på nett men stod mest at det går bra men ikke skal være for varmt. Men hva er for varmt da :laughing002 Tar ikke sjangsen om det er noe risiko for baby
Jeg satte meg aldri i boblebad i forrige svangerskap, nettopp fordi jeg ikke turte. Men jeg deltok i trening i varmebasseng, og det var fantastisk :love7 Så tenker at så lenge det ikke overstiger tempen som bruker å være der går jo bra :joyful:
 
Noen som vet om det er ok å bade i boblebad eller stamp som gravid. Søkte litt på nett men stod mest at det går bra men ikke skal være for varmt. Men hva er for varmt da :laughing002 Tar ikke sjangsen om det er noe risiko for baby

Det blir ubehagelig for deg lenge før det blir det for bebis, skal mye til for å øke kroppstemperaturen din såppas mye at det er skadelig var rådet jeg fikk av jordmor sist vertfall :Heartred Jeg var en del på spaavdelingen her sist, og tok bare en pause når jeg merka jeg ble for varm :love2
 
Det blir ubehagelig for deg lenge før det blir det for bebis, skal mye til for å øke kroppstemperaturen din såppas mye at det er skadelig var rådet jeg fikk av jordmor sist vertfall :Heartred Jeg var en del på spaavdelingen her sist, og tok bare en pause når jeg merka jeg ble for varm :love2
Samme har jeg fått beskjed om. Hjelper også om du drikker litt kaldt vann inn i mellom ☺️
 
Jeg tenker at jeg blir nok dårlig før den lille i magen blir dårlig. Kroppen er god på å varsle i fra :)
 
Noen som gar prøvd moonie-bamse (sånn med hjerte/fosterlyder) til baby? Ser de er ganske dyre.. er de verdt det?
 
Noen som gar prøvd moonie-bamse (sånn med hjerte/fosterlyder) til baby? Ser de er ganske dyre.. er de verdt det?
Vi har den og har brukt den masse helt siden nyfødtperioden. Synes likevel det er vanskelig å si om det er verdt det eller ikke, for vi har liksom alltid brukt den og har hatt lite problemer med innsovning og soving. Men det kan jo hende vi bare har et enkelt «sovebarn» og at bamsen ikke har hatt noe med det å gjøre.
Når jeg tenker meg om så følte jeg han kanskje ble roligere av den i kolikkperioden, men da funket også White eller pink noise på Spotify.
Bamsen i seg selv har han vært lite interessert i. Den ser bare litt finere ut enn å ha en mobil eller høyttaler liggende ved baby :p
Ville kjøpt den med kaninører eventuelt, for venninna mi brukte ørene til å knytte den fast i bilstolen, mens vi sleit litt med å plassere vår bamse om vi var på farten.
 
Hei, vi har lyst å bruke bæresjal når vi blir foreldre, men det ser dustete dyrt ut på finn synes jeg. Er det noen som har erfaring med å lage selv?
Ser ut som at 5m. X 60-70 cm er en grei størrelse på nett. Tenkte å handle stoff på Stoff og stil i Oslo, noen som har greie på hvilket stoff som er lurt å velge?
 
Ja tenk det!! Jeg er 21+2 i dag, så det går fremover - men himmel og hav det er lenge til hun er her :knegg: :Heartred
Ja
Sykemeldt sist uke og denne pga mistanke om svangerskapsdepresjon, så huet er ikke helt på rett sted om dagen :(
Så godt å se at tiden går selv om det ikke føles sånn. Enda godt at våren nærmer seg. Her er det bare is og livsfarlig å gå tur. Det hjelper ikke på huet.
 
Ja
Sykemeldt sist uke og denne pga mistanke om svangerskapsdepresjon, så huet er ikke helt på rett sted om dagen :(
Så godt å se at tiden går selv om det ikke føles sånn. Enda godt at våren nærmer seg. Her er det bare is og livsfarlig å gå tur. Det hjelper ikke på huet.
Uff, du må ta vare på deg selv og gjøre ting som gjør deg glad! Det fortjener du :Heartred

Våren kommer snart, er under to uker til vi er i Mars - og kveldene blir allerede lengre og lengre! :love017
 
Uff, du må ta vare på deg selv og gjøre ting som gjør deg glad! Det fortjener du :Heartred

Våren kommer snart, er under to uker til vi er i Mars - og kveldene blir allerede lengre og lengre! :love017
Ja :) kjenner det hjelper på humøret. To svangerskap tidligere og ikke vært no trøbbel før.

Kjenner disse dagene hjemme har vært godt ❤️
Elsker våren og håper tiden går litt raskere da :)
 
Ja :) kjenner det hjelper på humøret. To svangerskap tidligere og ikke vært no trøbbel før.

Kjenner disse dagene hjemme har vært godt ❤️
Elsker våren og håper tiden går litt raskere da :)
Håper fine vårdager hjelper på psyken. Ikke godt når hjernen kverner og livet føles tungt ❤️
 
Back
Topp