Skravletråd

Hadde veeeldig lyst til å kjøpe den jeg også. Men syns prisen var litt stiv :bag: :arghh:
Ja er enig, men jeg har siklet på den siden før jeg ble gravid, så da tenkte jeg bare kjør :knegg: :Heartred Så også at det lå noen par på tise, både ubrukt og såvidt brukt, så det er jo en mulighet. Men vil tro at den du har kjøpt holder mer enn godt nok for sitt formål. Og hvis du finner ut at babyen er helt avhengig av sånne lyder og en sånn type bamse, så får du heller investere i en moonie da. Mest sannsynlig er det fullstendig overflødig :angelic:
 
Kjøpte Moonie nå jeg :knegg: Gikk for denne: https://scandiroom.no/nettbutikk/11...eam-----------sovekanin-med-lyd-od-nattlampe/

Tenkte det var smart med ørene, så den kan "knytes" til senga (Stokke Sleepi) og bilsete for eksempel. Synes den er så himla søt, så gikk på en smell til slutt.... :love017
Den virker jo helt genial, har veldig lyst på en sånn selv, men samtidig er jeg så redd for å ha bamser og annet i senga til baby siden det ikke er anbefalt med tanke på krybbedød. Jeg er sikkert helt hysterisk her, men kommer jo kun til å ha dyne/sovepose i senga med baby og ikke noe annet det første året. Mannen himler litt med øynene over det da.. Men kan jo knytte den så den henger på utsiden av senga kanskje, det burde vel ha samme effekt.
 
Den virker jo helt genial, har veldig lyst på en sånn selv, men samtidig er jeg så redd for å ha bamser og annet i senga til baby siden det ikke er anbefalt med tanke på krybbedød. Jeg er sikkert helt hysterisk her, men kommer jo kun til å ha dyne/sovepose i senga med baby og ikke noe annet det første året. Mannen himler litt med øynene over det da.. Men kan jo knytte den så den henger på utsiden av senga kanskje, det burde vel ha samme effekt.
Ja jeg tenkte å knyte den i senga - redd for å ha kosebamser og slikt i sengen selv, spesielt i starten. Har Stokke Sleepi, så tror det er helt perfekt. Kan også knytes til bilsetet! :love017 Derfor jeg valgte kanin og ikke bamse også, for bamsen må man nesten ha frittstående eller liggende i senga, med mindre man vil knyte bånd rundt den, og tenker at å halshenge en bamse blir litt brutalt :knegg:
 

Vedlegg

  • Screenshot 2024-06-04 at 12.11.16.png
    Screenshot 2024-06-04 at 12.11.16.png
    1,4 MB · Visninger: 26
Ja jeg tenkte å knyte den i senga - redd for å ha kosebamser og slikt i sengen selv, spesielt i starten. Har Stokke Sleepi, så tror det er helt perfekt. Kan også knytes til bilsetet! :love017 Derfor jeg valgte kanin og ikke bamse også, for bamsen må man nesten ha frittstående eller liggende i senga, med mindre man vil knyte bånd rundt den, og tenker at å halshenge en bamse blir litt brutalt :knegg:
Uff ja, halshengt bamse kan kanskje bli mer traumatisk enn bra :laughing001
Sende melding til mannen med link og beskjed om at baby ønsker seg den kaninen, sår se hva han sier
 
Uff ja, halshengt bamse kan kanskje bli mer traumatisk enn bra :laughing001
Sende melding til mannen med link og beskjed om at baby ønsker seg den kaninen, sår se hva han sier
Haha nydelig!! Du får holde meg oppdatert :knegg: Bestilte den jo for bare noen timer siden, og den er allerede på vei - så får den sikkert i løpet av uken. Gleder meg :D
 
Haha nydelig!! Du får holde meg oppdatert :knegg: Bestilte den jo for bare noen timer siden, og den er allerede på vei - så får den sikkert i løpet av uken. Gleder meg :D
Ja, han kommer sikkert bare til å si ok og bestille den :p Eller jeg håper det i alle fall.
 
Åh for en drøm av en mann. Min mann må ha betenkningstid...... på flere dager ofte :smiley-ashamed004
Vel, jeg har ikke spurt om så veldig mye til baby, så når jeg først sier at baby vil ha noe, så tror jeg han går med på det.
Jeg tror han har fått mer nesting symptomer enn meg så langt da :p
Her var det jeg som måtte sette ned foten og si at Ikke pokker om vi kjøper en stellematte til nesten 1500,- (Han hadde veldig lyst på Leander stellematte)
 
Vel, jeg har ikke spurt om så veldig mye til baby, så når jeg først sier at baby vil ha noe, så tror jeg han går med på det.
Jeg tror han har fått mer nesting symptomer enn meg så langt da :p
Her var det jeg som måtte sette ned foten og si at Ikke pokker om vi kjøper en stellematte til nesten 1500,- (Han hadde veldig lyst på Leander stellematte)
Hahah vi har Leander :happy090 Synes den er såååå fin! Men den koster ja..
 
Hahah vi har Leander :happy090 Synes den er såååå fin! Men den koster ja..
Ja, veldig fin, men vet ikke om den er såååå fin at jeg er villig til å betale 5 ganger så mye som for en stellematte fra Ikea :whacky011
 
Ja, veldig fin, men vet ikke om den er såååå fin at jeg er villig til å betale 5 ganger så mye som for en stellematte fra Ikea :whacky011
Nei, det er det... Jeg synes den passet så fint inn på kommoden vår, at jeg bare mååååtte. Har til og med kjøpt håndklær som følger med som kan ligge på stellebordet - har tre stk :smiley-ashamed004 :Heartpink
 
Ooi, den Moonie-bamsen virker jo genial!! Den går rett på ønskelista :cool:
Ja den er sååå fin :love017 Skal legge ut bilde når jeg får den her også. Har aldri sett kaninen i virkeligheten, kun sett bamsen i butikken (Sprell) :Heartpink
 
Ble moonie bamse på oss også ja :happy093
 
Kjøpte Moonie nå jeg :knegg: Gikk for denne: https://scandiroom.no/nettbutikk/11...eam-----------sovekanin-med-lyd-od-nattlampe/

Tenkte det var smart med ørene, så den kan "knytes" til senga (Stokke Sleepi) og bilsete for eksempel. Synes den er så himla søt, så gikk på en smell til slutt.... :love017
Ååh, moonie har jeg og lyst på. Mamma nevnte i går om det er noe vi ønsker oss til den lille. Kanskje jeg skal nevne den. Trenger det jo på ingen måte, men høres så stas ut for den lille å ha :laughing002 Så kan hende det er en fin gave å få :hilarious:
 
Ååh, moonie har jeg og lyst på. Mamma nevnte i går om det er noe vi ønsker oss til den lille. Kanskje jeg skal nevne den. Trenger det jo på ingen måte, men høres så stas ut for den lille å ha :laughing002 Så kan hende det er en fin gave å få :hilarious:
Jaa er en veldig fin gave synes jeg, og veldig "personlig" - kan brukes lenger enn klær hvertfall :knegg: :Heartpink
 
Ååh, moonie har jeg og lyst på. Mamma nevnte i går om det er noe vi ønsker oss til den lille. Kanskje jeg skal nevne den. Trenger det jo på ingen måte, men høres så stas ut for den lille å ha :laughing002 Så kan hende det er en fin gave å få :hilarious:
Ble moonie bamse på oss også ja :happy093
Ooi, den Moonie-bamsen virker jo genial!! Den går rett på ønskelista :cool:
Fikk den i dag, og den er så utrolig myk, søt og nydelig - og blir søvnig selv av lydene :knegg: Herreguud så fornøyd jeg er med det kjøpet, se så søt!
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    1,8 MB · Visninger: 32
Back
Topp