Oi! Det var raskt! Håper det går like fort her ogsåBor i Arendal og fikk den bare 2-3 dager etter at vi bestilte så veldig rask leveringstid!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi! Det var raskt! Håper det går like fort her ogsåBor i Arendal og fikk den bare 2-3 dager etter at vi bestilte så veldig rask leveringstid!
Woohoo! Ble det kanin eller bamse på dere?Nå har vi endelig kjøpt Moonie her også, gleder meg til den kommer!
Kanin! Den var jo såå søt, og helt genial som kan henges opp med øreneWoohoo! Ble det kanin eller bamse på dere?
Ja den er så søt Elsker den!!Kanin! Den var jo såå søt, og helt genial som kan henges opp med ørene
DagensVi har bestemt oss for å presse på navelen frem til fødselen så at vi kan si at det å presse på den satte igang fødsel.
Jeg har gitt videre til venninnerEtter å ha ryddet litt i noen skuffer og skap på badet innser jeg at jeg sitter igjen med en god del eggløsningstester og noen graviditetstester som jeg nok ikke kommer til å bruke i fremtiden.
Så da er spørsmålet mitt hva ville dere gjort med disse testene?
Jeg har dessverre ingen venninner som prøver, ellers ville jeg også gjort det.Jeg har gitt videre til venninner
Du kan legge de ut gratis på finn i mot henting.Jeg har dessverre ingen venninner som prøver, ellers ville jeg også gjort det.
Ja det er ikke så dumtDu kan legge de ut gratis på finn i mot henting.
Hvis det er mange så kan du jo legge dem gratis mot frakt også, helthjem er jo innmari lettvint med sånne små ting. Men med mindre du bor veldig øde så vil sikkert noen hente dem!Ja det er ikke så dumt
Jeg hadde graviditetstester liggende som jeg ga til søsteren min til tross for hennes «men vi skal ikke ha barn ennå!», noen mnd senere forteller hun at hun er 8 uker gravid Hihi!Etter å ha ryddet litt i noen skuffer og skap på badet innser jeg at jeg sitter igjen med en god del eggløsningstester og noen graviditetstester som jeg nok ikke kommer til å bruke i fremtiden.
Så da er spørsmålet mitt hva ville dere gjort med disse testene?