Skravletråd

Det er så mange ulike vognposer. Hva er en fornuftig pose til tidlig høst? Eksempelvis flere fra Voksi som i mine øyne ser ganske like ut?
 
Det er så mange ulike vognposer. Hva er en fornuftig pose til tidlig høst? Eksempelvis flere fra Voksi som i mine øyne ser ganske like ut?
Forvirret selv av alle disse posene:knegg: Er visst forskjell på om de kan brukes i bil eller ikke, hvordan de åpnes/lukkes og om de har forlenger.

Ble anbefalt å ikke kjøpe Voksi urban, da den må åpnes på siden, og det var visst irriterende. Vinterpose var visst Voksi City det beste. Kan også brukes i bil.

Vi har kjøpt Voksi Sky Light (som jeg aldri har hørt noe annet enn skryt om), og denne tenker vi å bruke tidlig høst og vår. Denne kan også brukes i bil.

Men er førstegangs, så ingen egne erfaringer. Samler bare inn masse meninger og gjør litt research, men det er hvertfall det vi endte opp med - Sky Light og City! :Heartpink
 
Det er så mange ulike vognposer. Hva er en fornuftig pose til tidlig høst? Eksempelvis flere fra Voksi som i mine øyne ser ganske like ut?
Det er en jungel! Til storesøster har vi Voksi Urban til høst/vinter og Easygrow Lyng til vår/sommer :) Vi er veldig fornøyd med begge to, men har ikke prøvd noen andre heller da :p Synes også mange virker ganske like og har venninner som har mange forskjellige og alle er egentlig fornøyd!

Ser at du spør om tidlig høst og da kan det jo fortsatt være varmt. Til storesøster har vi da brukt Easygrow Lyng posen vår og heller supplert med lammeskinn og teppe/ekstra klær, før vi etter hvert har gått over til Voksi Urban posen vår :)
 
Forvirret selv av alle disse posene:knegg: Er visst forskjell på om de kan brukes i bil eller ikke, hvordan de åpnes/lukkes og om de har forlenger.

Ble anbefalt å ikke kjøpe Voksi urban, da den må åpnes på siden, og det var visst irriterende. Vinterpose var visst Voksi City det beste. Kan også brukes i bil.

Vi har kjøpt Voksi Sky Light (som jeg aldri har hørt noe annet enn skryt om), og denne tenker vi å bruke tidlig høst og vår. Denne kan også brukes i bil.

Men er førstegangs, så ingen egne erfaringer. Samler bare inn masse meninger og gjør litt research, men det er hvertfall det vi endte opp med - Sky Light og City! :Heartpink
Vi kjøpte den nettopp fordi den åpnes på siden, liker det best! Morsomt at man har så ulike preferanser :D
 
Hører mange snakke om lammeskinn. Tenker dere bruke det helt fra start, også i juli? Og finner man ett skinn som kan brukes i både vogn, bil og f eks nest? :signs001
 
Det er så mange ulike vognposer. Hva er en fornuftig pose til tidlig høst? Eksempelvis flere fra Voksi som i mine øyne ser ganske like ut?
Ja, det er virkelig så mye å velge i! Med første brukte vi teppe, dyner og god påkledning, syns det funka veldig bra på våren og høsten, også kjøpte vi en voksipose som har bodd i barnehagen. Tenker å kjøpe en til vognpose, så spurte de i bhgen om den vi har, og de anbefalte å gå for en annen en. Hva de kommenterte var at det var dårlig snøring rundt halsen, så de må tette med tepper der, så det er jo noe å være obs på. Gjelder ikke alle voksiposene altså, men typisk ikke mulig å snøre igjen imellom glidlåsene hvis det er to glidlåser tror jeg. Men den har funka helt fint både høst, vinter og vår sånn ift fôret bare at man da må huske å passe på at det ikke blir for åpent i halsen.

Ellers fikk jeg tips av ei venninne om at easygrow er bra, og vi har etter hennes tips bestemt oss for easygrow nord, der kan fôret byttes slik at den kan brukes året rundt.
 
Jeg hadde saueskinnspose til de to eldste (og voksi). Mer fornøyd med saueskinnsposen enn voksi! Så jeg anbefaler det til senhøst/ vinter. Super temperaturregulering i ull når man har på ungen ull i tillegg :)
 
BLIR GAL! Får ikke til å koble opp Owlet… smart sokk 3. Fungerer å koble til nettet, men når appen skal kobles til basen, så får jeg bare feilmelding.. forsøkt i flere dager…. Noen som har opplevd det samme?

IMG_8890.png
 
Fikk den i dag, og den er så utrolig myk, søt og nydelig - og blir søvnig selv av lydene :knegg: Herreguud så fornøyd jeg er med det kjøpet, se så søt!

Ble fristet til å kjøpe Moonie etter å ha sett bildet ditt:hilarious: så jeg endte med å bestille en kanin jeg også til lillebror! Håper vi rekker å få den før han kommer :love017

Var det lang leveringstid?
 
Ble fristet til å kjøpe Moonie etter å ha sett bildet ditt:hilarious: så jeg endte med å bestille en kanin jeg også til lillebror! Håper vi rekker å få den før han kommer :love017

Var det lang leveringstid?
Så koselig! Jeg fikk den etter to dager levert på døren, men bor i Oslo da. Så synes leveringstiden var ekstremt bra! :love017
 
Så koselig! Jeg fikk den etter to dager levert på døren, men bor i Oslo da. Så synes leveringstiden var ekstremt bra! :love017

Det går nok litt raskere da ja :love017 mannen i hus ristet på hodet og lo over kjøpet av en bamse til over 600 kr. Da sa jeg at dette blir jo første skikkelige bamsen han får, så dette måtte jeg bare kjøpe:laughing002:Heartred
 
Det går nok litt raskere da ja :love017 mannen i hus ristet på hodet og lo over kjøpet av en bamse til over 600 kr. Da sa jeg at dette blir jo første skikkelige bamsen han får, så dette måtte jeg bare kjøpe:laughing002:Heartred
Den er faktisk såpass søt, at mannen ikke klagde lenger så fort han så den. Satser på samme hos dere :knegg: :Heartred
 
Ble fristet til å kjøpe Moonie etter å ha sett bildet ditt:hilarious: så jeg endte med å bestille en kanin jeg også til lillebror! Håper vi rekker å få den før han kommer :love017

Var det lang leveringstid?
Bor i Arendal og fikk den bare 2-3 dager etter at vi bestilte så veldig rask leveringstid!
 
Back
Topp