Skravletråd

I AM BACK ❤️ Hvordan går det med dere fine mennesker her inne? Trøtt av å være gravid? :smiley-ashamed004
Elsker 3. trimester så langt, beste tiden som gravid! :love017 Gleder meg selvsagt til lille jenta vår er her da, men heldigvis bare 6 uker igjen til termin!!

Hvordan går det med deg og lille spiren? :Heartred
 
Elsker 3. trimester så langt, beste tiden som gravid! :love017 Gleder meg selvsagt til lille jenta vår er her da, men heldigvis bare 6 uker igjen til termin!!

Hvordan går det med deg og lille spiren? :Heartred
Så kjekt at du skal få jente :dummy1: Unnskyld, husker ikke så mye fra Desember:bag: og vil helst glemme mesteparten av den måneden, men hadde du fra før? Eller er dette den første?

Det går bra foreløpig om du ser bort fra trøttheten, utålmodigheten, smertene i korsryggen og kvalmen :happy090 MEN jeg fikk 2 - 3 på digital i kveld, så hcg stiger og blodprøve på tirsdag (usikker på hvor langt jeg er, så bare tipper foreløpig :schocked028) Holder meg i bakgrunnen denne gangen men følger med på dere her inne ;)
 
Så kjekt at du skal få jente :dummy1: Unnskyld, husker ikke så mye fra Desember:bag: og vil helst glemme mesteparten av den måneden, men hadde du fra før? Eller er dette den første?

Det går bra foreløpig om du ser bort fra trøttheten, utålmodigheten, smertene i korsryggen og kvalmen :happy090 MEN jeg fikk 2 - 3 på digital i kveld, så hcg stiger og blodprøve på tirsdag (usikker på hvor langt jeg er, så bare tipper foreløpig :schocked028) Holder meg i bakgrunnen denne gangen men følger med på dere her inne ;)
Det er vårt første, så veldig stas :love017 Sikkert derfor 3. trimester er deilig også, slipper å bruke masse energi på andre barn haha!

Åh så godt å høre! Stigning liker vi :Heartred Synes første trimester var helt forferdelig, usikkerheten og frykten i tillegg til alle symptomene.. men det er verdt det. Håper du holder deg fin i formen og får en indre ro etterhvert, på tross av tidligere dårlig erfaring. Håper så for deg og lille spiren :love017
 
I AM BACK ❤️ Hvordan går det med dere fine mennesker her inne? Trøtt av å være gravid? :smiley-ashamed004
Ikke i det hele tatt, trøtt av å ikke få sove gjennom hele natten, men ikke av å være gravid :laughing002
Jeg er så glad du er tilbake! Bare si fra hvis du vil inn på skjult igjen, er alltid plass til deg der inne :Heartred
 
I AM BACK ❤️ Hvordan går det med dere fine mennesker her inne? Trøtt av å være gravid? :smiley-ashamed004
Hei og gratulerer ❤️
Jeg er skikkelig lei av å gå gravid, mye mer enn jeg trodde jeg skulle bli :P men samtidig utrolig takknemlig, så det går jo bra.. Bare 6 uker til termin i dag :D Så skal jeg aldri mer gå gravid :angelic: ellers så går det jo egt ganske bra, er bare at alt er litt tungt og slitsomt, ikke store problemer med bekken eller kvalme osv :)

Håper alt er bra med deg og at tiden som kommer går bra :D
 
Når pakker dere sykehusbagen? Kom til å tenke på det nå. For meg virker det liksom så "fjernt", tenker liksom at det er leeenge til. Men er jo faktisk bare 8 - 10 uker :p
Ble litt irritert på mora mi som begynte å mase om at jeg måtte sette sammen senga snart i går, jeg føler liksom at det er så langt frem at det ikke er noe å mase etter :laughing002
 
Fikk høre på ultralyd i dag at fødeloftet mest sannsynlig er sommerstengt når jeg skal føde :sad015
Tanken har ikke streifet meg. Kjenner at jeg bekymrer meg litt for dette.
Har født på loftet de andre gangene og det føltes trygt å tenke på at sistemann og skulle fødes der :(
Litt samme her! Det nærmeste sykehuset (hvor jeg har født tidligere) er fødeavd. sommerstengt i hele juli... så må reise mye lengre, og til et sykehus vi aldri har vært på før :nailbiting: :arghh:
 
Når pakker dere sykehusbagen? Kom til å tenke på det nå. For meg virker det liksom så "fjernt", tenker liksom at det er leeenge til. Men er jo faktisk bare 8 - 10 uker :p
Ble litt irritert på mora mi som begynte å mase om at jeg måtte sette sammen senga snart i går, jeg føler liksom at det er så langt frem at det ikke er noe å mase etter :laughing002
6 uker til termin her, og tenker å begynne å pakke så smått til uken. Målet er å være ferdig innen 37+0 :love017 Men mangler fortsatt litt diverse, som står på ønskelisten til babyshower (som enda ikke har vært, om jeg får..), så venter i spenning på de siste tingene :knegg::Heartred
 
Det er vårt første, så veldig stas :love017 Sikkert derfor 3. trimester er deilig også, slipper å bruke masse energi på andre barn haha!

Åh så godt å høre! Stigning liker vi :Heartred Synes første trimester var helt forferdelig, usikkerheten og frykten i tillegg til alle symptomene.. men det er verdt det. Håper du holder deg fin i formen og får en indre ro etterhvert, på tross av tidligere dårlig erfaring. Håper så for deg og lille spiren :love017
Hahaha, ja, det er sant, høygravid og løpe etter en annen unge som ikke forstår at mamma ikke har noen energi til overs, bare vent du ;)

Ja, den veien har vært lang men er heldig og har en sønn fra før som jeg har kost meg masse med de siste månedene :shy:

Syns og det første trimesteret er verst, kvalmen og den evige symtomjakten, finne dem og hvilke du eventuelt har… Jeg er mer forsiktig og roper ikke hurra for noe lenger, har legetime imorgen og har fått vite at jeg kan få ta en blodprøve for å sjekke hcg-nivået, så gleder meg faktisk litt til det :D Formen er på bærtur på fjellet og plukker bær som ikke finnes der opp :laughing021

Når jeg var i tredje trimester, var jeg trøtt og sliten, ville bare møte ungen, lå for det meste på sofaen og ventet utålmodig :happy090
 
Ikke i det hele tatt, trøtt av å ikke få sove gjennom hele natten, men ikke av å være gravid :laughing002
Jeg er så glad du er tilbake! Bare si fra hvis du vil inn på skjult igjen, er alltid plass til deg der inne :Heartred
Hahaha typisk, du klarer aldri å hente deg inn etter graviditeten heller, dessverre :smiley-ashamed004
Takk, har faktisk vurdert å søke om det, vil så gjerne følge den skjønne gjengen min men så får jeg dårlig samvittighet siden jeg ikke har noe barn som er født i juli xsmile14
 
Hahaha, ja, det er sant, høygravid og løpe etter en annen unge som ikke forstår at mamma ikke har noen energi til overs, bare vent du ;)

Ja, den veien har vært lang men er heldig og har en sønn fra før som jeg har kost meg masse med de siste månedene :shy:

Syns og det første trimesteret er verst, kvalmen og den evige symtomjakten, finne dem og hvilke du eventuelt har… Jeg er mer forsiktig og roper ikke hurra for noe lenger, har legetime imorgen og har fått vite at jeg kan få ta en blodprøve for å sjekke hcg-nivået, så gleder meg faktisk litt til det :D Formen er på bærtur på fjellet og plukker bær som ikke finnes der opp :laughing021

Når jeg var i tredje trimester, var jeg trøtt og sliten, ville bare møte ungen, lå for det meste på sofaen og ventet utålmodig :happy090
Haha ja de fleste sier at 3. trimester var tungt. Men er 34+2 og i dag og har det ganske bra :knegg: Håper det holder seg lengst mulig mot termin!

Spennende! Jeg har trua. Masse lykke til hos legen :smiley-angelic001:Heartred
 
Hei og gratulerer ❤️
Jeg er skikkelig lei av å gå gravid, mye mer enn jeg trodde jeg skulle bli :p men samtidig utrolig takknemlig, så det går jo bra.. Bare 6 uker til termin i dag :D Så skal jeg aldri mer gå gravid :angelic: ellers så går det jo egt ganske bra, er bare at alt er litt tungt og slitsomt, ikke store problemer med bekken eller kvalme osv :)

Håper alt er bra med deg og at tiden som kommer går bra :D
Gratulerer vennen, så stas ❤️ Føler du deg klar? Du har vært gjennom dette før så du vet jo hva du går til ;) Alle kommer til den delen når de ikke orker mer av graviditeten, stor mage, vanskelig å komme seg opp, må ha hjelp til å ta på sko eller å bare reise seg opp fra bilen, eller kanskje den siste bare gjaldt meg på slutten med sønnen :laughing021

Alt går bra med meg tatt i betraktning, graviditeten kom litt brått på, vi tenkte å prøve igjen i August men kroppen hadde andre planer :dance011
 
Hahaha typisk, du klarer aldri å hente deg inn etter graviditeten heller, dessverre :smiley-ashamed004
Takk, har faktisk vurdert å søke om det, vil så gjerne følge den skjønne gjengen min men så får jeg dårlig samvittighet siden jeg ikke har noe barn som er født i juli xsmile14
Du skal ikke ha noe dårlig samvittighet i det hele tatt! Du hører jo til der sammen med oss ❤️
 
I AM BACK ❤️ Hvordan går det med dere fine mennesker her inne? Trøtt av å være gravid? :smiley-ashamed004
Ble så glad for å se det, og heier sånn på deg og spiren!! :Heartred:Heartred:Heartred

Men ja siden du spør da, føles jo litt teit for er jo glad for at vi skal ha en til... men er SÅ LEI! Og har vært det siden uke 20 denne gangen, sist ble jeg ikke lei før typ sånn to dager før termin liksom. Og til og med da var jeg jo aller mest spent på å møte lille, ikke sånn lei på ordentlig :hilarious::Heartred Men for all del, 8 uker igjen, skal tåle det! Bekkenet er ok, er ikke kvalm, jobber lite så jeg har mye mer energi til førstemann nå i tredje trimester, enn det jeg hadde i første trimester, og det er jo godt å kjenne på da! :Heartred:love017
 
Noen som gar prøvd moonie-bamse (sånn med hjerte/fosterlyder) til baby? Ser de er ganske dyre.. er de verdt det?
Vi har den og har brukt den masse helt siden nyfødtperioden. Synes likevel det er vanskelig å si om det er verdt det eller ikke, for vi har liksom alltid brukt den og har hatt lite problemer med innsovning og soving. Men det kan jo hende vi bare har et enkelt «sovebarn» og at bamsen ikke har hatt noe med det å gjøre.
Når jeg tenker meg om så følte jeg han kanskje ble roligere av den i kolikkperioden, men da funket også White eller pink noise på Spotify.
Bamsen i seg selv har han vært lite interessert i. Den ser bare litt finere ut enn å ha en mobil eller høyttaler liggende ved baby :p
Ville kjøpt den med kaninører eventuelt, for venninna mi brukte ørene til å knytte den fast i bilstolen, mens vi sleit litt med å plassere vår bamse om vi var på farten.
Jeg er fortsatt i tankeboksen på om jeg skal kjøpe Moonie. Føler det i såfall er noe man bør ha fra start, da det kanskje ikke hjelper når lille allerede er 2 måneder... Endte du med å kjøpe den @Mor33? :love017
 
Jeg endte opp med å kjøpe en billigere variant :) sånn jeg forstår det (ut ifra beskrivelse ihvertfall) så har de like funksjoner..
Jeg kjøpte denne https://www.babybanden.no/products/zazu-don-the-donkey-soft-plush-with-sound?gad_source=1
Kjøpte Moonie nå jeg :knegg: Gikk for denne: https://scandiroom.no/nettbutikk/11...eam-----------sovekanin-med-lyd-od-nattlampe/

Tenkte det var smart med ørene, så den kan "knytes" til senga (Stokke Sleepi) og bilsete for eksempel. Synes den er så himla søt, så gikk på en smell til slutt.... :love017
 
Back
Topp