Skravletråd

Ja det varierer, vi fikk blankt nei sist gang men svigerinna mi fikk vite hva de trodde :love017
Ikke sant! Får bare krysse fingrene for at vi møter «riktig» jordmor, da :shy:
 
Ikke sant! Får bare krysse fingrene for at vi møter «riktig» jordmor, da :shy:
Spurte litt sånn forsiktig jeg "det er vel for tidlig å se kjønn enda når de er så små vel?" Hun svarte vel egentlig ja på det men tok hun en rask titt allikevel, hun gjettet på at det er en liten lillebror, men de kan jo også fortsatt se like ut der nede så tidlig, så det tar vi med en klype salt :happy:
 
Er så utrolig trøtt og sliten etter jobb at jeg ikke kommer meg opp av sengen resten av kvelden.
Har 3 barn under 8 år så er nødt til å ha noe energi igjen.
Hvordan får dere dagene til å gå rundt?
Har du vurdert sykemelding, evt jobbe redusert? Kan være en grei løsning så du ikke blir totalt utslitt :Heartred
 
Spurte litt sånn forsiktig jeg "det er vel for tidlig å se kjønn enda når de er så små vel?" Hun svarte vel egentlig ja på det men tok hun en rask titt allikevel, hun gjettet på at det er en liten lillebror, men de kan jo også fortsatt se like ut der nede så tidlig, så det tar vi med en klype salt :happy:
Blir spennende å høre om det er rett gjetning :D
 
Spurte litt sånn forsiktig jeg "det er vel for tidlig å se kjønn enda når de er så små vel?" Hun svarte vel egentlig ja på det men tok hun en rask titt allikevel, hun gjettet på at det er en liten lillebror, men de kan jo også fortsatt se like ut der nede så tidlig, så det tar vi med en klype salt :happy:

Spennende! Sist fikk vi vite kjønn privat da jeg var 13+1. Hun sa: der er kjønnsleppene. Det er en jente. Jeg spurte: hvor stor usikkerhet vil du si det er mtp at det fortsatt er tidlig? Hun lo og sa: nei nei - dette er en jente :hilarious: Men tror de er rimelig drilla på det på klinikken der. 90% kommer sikkert for å fof få vite kjønn. Pluss at jeg tror det er ganske stor forskjell på uke 11 og 13 feks. Men jeg kjenner flere som har fått vite feil på TUL, så sikkert lurt å ha et lite forbehold fram til OUL :happy:
 
Ja det blir det virkelig :happy: har selv hatt veldig følelse på gutt frem til OTUL også så det blir gøy og se om magefølelsen er rett også!
Ja, det blir det! Er det første barnet? Tenkte på om du har noen fra før du også har hatt følelsen av kjønn på, og om det stemte da :D
 
Noen som har erfaring med at de ser etter kjønn på OTUL? Jeg er 13+3 når jeg skal dit, så burde absolutt være mulig, men har hørt at noen nekter å sjekke så tidlig i det offentlige :shifty: Varierer sikkert fra sted til sted, men
Det var ikke et tema når vi var på OTUl på tirsdag, ble ikke nevn en enste gang enda hun gikk jo grundig gjennom hele kroppen :angel11
 
Ja, det blir det! Er det første barnet? Tenkte på om du har noen fra før du også har hatt følelsen av kjønn på, og om det stemte da :D
Har to barn fra før med veldig ulike svangerskap :Heartred Knallform i første svangerskap, fra begynnelsen til slutt. Men full av kviser da.. Hadde jentefølelse hele veien, visste ikke kjønn før fødsel heller, og jente var det :love017

Svangerskap nr 2... en annen historie!:nailbiting: Dårlig fra dag én til baby ble født. Kvalme hele veien, evig vondt i bekkenet, evig utslitt, klarte ikke jobbe. Men alle sa at jeg strålte, hud og hår var bedre enn noen gang, hehe. Var sikker på at dette var en liten guttekropp, fikk tidlig den følelsen. Og på OUL var det ingen tvil om at det var gutt.:Heartred spinnvill "liten" kar, født 58cm lang og meget høylytt.. fortsatt like høylytt :greet025

Denne gangen.. føler meg helt lik som med nr to! Så det forsterker vel litt magefølelsen på gutt, MEN jeg kan jo ta feil.. alt det her kan jo bare være tilfeldigheter.
 
Har to barn fra før med veldig ulike svangerskap :Heartred Knallform i første svangerskap, fra begynnelsen til slutt. Men full av kviser da.. Hadde jentefølelse hele veien, visste ikke kjønn før fødsel heller, og jente var det :love017

Svangerskap nr 2... en annen historie!:nailbiting: Dårlig fra dag én til baby ble født. Kvalme hele veien, evig vondt i bekkenet, evig utslitt, klarte ikke jobbe. Men alle sa at jeg strålte, hud og hår var bedre enn noen gang, hehe. Var sikker på at dette var en liten guttekropp, fikk tidlig den følelsen. Og på OUL var det ingen tvil om at det var gutt.:Heartred spinnvill "liten" kar, født 58cm lang og meget høylytt.. fortsatt like høylytt :greet025

Denne gangen.. føler meg helt lik som med nr to! Så det forsterker vel litt magefølelsen på gutt, MEN jeg kan jo ta feil.. alt det her kan jo bare være tilfeldigheter.
Spennende - hører flere fortelle om ulike svangerskap ved ulike kjønn, så det kan jo ligge noe i det :D Vil du vite kjønn denne gangen?
 
Har to barn fra før med veldig ulike svangerskap :Heartred Knallform i første svangerskap, fra begynnelsen til slutt. Men full av kviser da.. Hadde jentefølelse hele veien, visste ikke kjønn før fødsel heller, og jente var det :love017

Svangerskap nr 2... en annen historie!:nailbiting: Dårlig fra dag én til baby ble født. Kvalme hele veien, evig vondt i bekkenet, evig utslitt, klarte ikke jobbe. Men alle sa at jeg strålte, hud og hår var bedre enn noen gang, hehe. Var sikker på at dette var en liten guttekropp, fikk tidlig den følelsen. Og på OUL var det ingen tvil om at det var gutt.:Heartred spinnvill "liten" kar, født 58cm lang og meget høylytt.. fortsatt like høylytt :greet025

Denne gangen.. føler meg helt lik som med nr to! Så det forsterker vel litt magefølelsen på gutt, MEN jeg kan jo ta feil.. alt det her kan jo bare være tilfeldigheter.
Så spennende! Jeg får ikke følelse av hverken det ene eller det andre, men jeg har tenkt litt at siden selve svangerskapet føles annerledes med bedre form, qå kanskje det betyr motsatt kjønn denne gangen. Blir spennende å se!
 
I går virkelig jobbet det nede i magen hele dagen, i dag kjenner jeg ikke noe. Blir koko. Tenker jo at det er dødt med en gang. Sukk.
 
TW!

Jeg gruer meg til å komme over til 2 trimester, går egentlig og håper at jeg mister nå i 1 trimester. Barnet er høyt ønsket altså!

Vi mistet vår lille sønn i uke 25 nå i august og fått beskjed om at jeg har livmorhals inkompetanse, slik at livmora mi har problemer med å holde på foster fra og med 2 trimester..

Håper så at jeg blir å glede meg over svangerskapet, men ser ikke helt hvordan jeg skal klare det.

Vet ikke hvor jeg vil med dette, men ja
Klem til deg :Heartred
 
God jul alle sammen!
 
  • Elsker
Reactions: Tia
Har du vurdert sykemelding, evt jobbe redusert? Kan være en grei løsning så du ikke blir totalt utslitt :Heartred
Har tidligere jobbet 100% fram fødsel, så føler at jeg har satt en viss standart for meg selv og hva jeg skal klare. Men får se hvordan det blir framover :cat:
 
Back
Topp