Skravletråd

Har veeldig lyst å finne ut kjønn❤️. Er ledig privat ul 30/12 og vurderer ta den. Er da 13+1. tror dere det er sjangs å se kjønn sikkert da eller bør jeg vente litt til?
Jeg skal til Lundring 13+6 (2/1) for å se kjønn, sendte ham melding og spurte om han kunne se det da. Du kan jo evt. spørre klinikken du vurderer om de har sjangs til å se kjønn ved 13+1?
 
Jeg skal til Lundring 13+6 (2/1) for å se kjønn, sendte ham melding og spurte om han kunne se det da. Du kan jo evt. spørre klinikken du vurderer om de har sjangs til å se kjønn ved 13+1?
På deres nettside står det at etter fullgåtte uke 13 så kan man vanligvis se kjønn. Så virker som det skal gå. Men sender de nok en melding ja!
 
Jeg tenkte å gi en oldemor/oldefar-kopp til besteforeldre når vi skal annonsere graviditeten på julaften, så tegnet på koppene selv med porselenstusjer fra panduro. De både lukter og ser jo ut som spraylakk, er det egentlig innafor som gravid? Nå har jeg tegnet på kopper i tre timer, så er evt for sent nå :laughing002 Men lukta er så sterk! Hun på panduro visste ikke, og får ikke opp noe når jeg søker:think005
Det går nok bra. :) Og ikke noe du skal holde på med hver dag. Er vel ferdig nå. :)
 
Er så utrolig trøtt og sliten etter jobb at jeg ikke kommer meg opp av sengen resten av kvelden.
Har 3 barn under 8 år så er nødt til å ha noe energi igjen.
Hvordan får dere dagene til å gå rundt?
 
Er så utrolig trøtt og sliten etter jobb at jeg ikke kommer meg opp av sengen resten av kvelden.
Har 3 barn under 8 år så er nødt til å ha noe energi igjen.
Hvordan får dere dagene til å gå rundt?
Gjør det jeg absolutt MÅ, og på kvelden sover jeg meg gjennom alt av julekalendere og annet som ungene eller gubben ser på :laughing002 Hun på 12 er flink til å hjelpe til med matlaging, tror nesten ikke jeg hadde klart meg uten henne enkelte dager
 
Er så utrolig trøtt og sliten etter jobb at jeg ikke kommer meg opp av sengen resten av kvelden.
Har 3 barn under 8 år så er nødt til å ha noe energi igjen.
Hvordan får dere dagene til å gå rundt?

Jeg er selv ekstremt trøtt på kvelden, jeg klarer å lage enkel middag og kanskje legge ungene (har to, 3 og 5) men etter det er det sjanseløst. Så det er litt bombet her
 
Har veeldig lyst å finne ut kjønn❤️. Er ledig privat ul 30/12 og vurderer ta den. Er da 13+1. tror dere det er sjangs å se kjønn sikkert da eller bør jeg vente litt til?
Det er mulig, spesielt med Nub theory, men det krever jo at man får noen gode bilder i riktig vinkel på ultralyden, men er jo ingen garanti for at man klarer å se kjønn.
 
Noen som har erfaring med at de ser etter kjønn på OTUL? Jeg er 13+3 når jeg skal dit, så burde absolutt være mulig, men har hørt at noen nekter å sjekke så tidlig i det offentlige :shifty: Varierer sikkert fra sted til sted, men
 
Noen som har erfaring med at de ser etter kjønn på OTUL? Jeg er 13+3 når jeg skal dit, så burde absolutt være mulig, men har hørt at noen nekter å sjekke så tidlig i det offentlige :shifty: Varierer sikkert fra sted til sted, men

Ja det varierer, vi fikk blankt nei sist gang men svigerinna mi fikk vite hva de trodde :love017
 
Back
Topp