Skravletråd

Skjønner det!
Bor maange timer unna Oslo, så det er ikke et alternativ for oss desverre.. Her vi bor er det nesten ingen som tilbyr privat ul..
Det er synd at det er så store variasjoner i avstand og pris. Jeg var hvertfall glad jeg kunne finne ett sted ca en time unna og "bare" betale 1400,- privat. Ellers tror jeg at jeg hadde blitt sprø (vanskelig å ha noe tro når det har gått galt mange ganger!).
 
Jeg å mannen vurderer sterkt å reise til Thailand om et par mnd. Vet Norge ikke «anbefaler» gravide å reise til Thailand. Men alle andre nordiske land har ingen restriksjoner mot det så vidt jeg vet :oops: Siste ferien bare vi to, og kunne sprade rundt med ei liten kule på magen! ❤️
 
Jeg å mannen vurderer sterkt å reise til Thailand om et par mnd. Vet Norge ikke «anbefaler» gravide å reise til Thailand. Men alle andre nordiske land har ingen restriksjoner mot det så vidt jeg vet :oops: Siste ferien bare vi to, og kunne sprade rundt med ei liten kule på magen! ❤️
Hvorfor ikke dra et annet sted? Thailand er virkelig frarådet med god grunn :Heartred
 
Hvorfor ikke dra et annet sted? Thailand er virkelig frarådet med god grunn :Heartred
Jeg spurte min gynekolog om det, og hun syntes at anbefalingen var litt streng. Altså jeg skjønner anbefalingen, men syntes det er rart når ingen andre land så vidt jeg vet har den anbefalingen :laughing002 Men det er vel sikkert dumt å ta en sjanse på det.
Det er rett å slett fordi Thailand er Thailand og ingen andre land har like deilig klima midt på vinteren. ❤️ Men det koster da, er jo mye vi trenger til bebis kommer også :bag:
 
Last edited:
Jeg spurte min gynekolog om det, og hun syntes at anbefalingen var litt streng. Altså jeg skjønner anbefalingen, men syntes det er rart når ingen andre land så vidt jeg vet har den anbefalingen :laughing002 Men det er vel sikkert dumt å ta en sjanse på det.
Det er rett å slett fordi Thailand er Thailand og ingen andre land har like deilig klima midt på vinteren. ❤️ Men det koster da, er jo mye vi trenger til bebis kommer også :bag:
Hva med Gran Canaria? Helt fantastisk der om vinteren :love017 Reiser selv årlig dit i desember eller januar.
 
Ja. Det er en mulighet det også. ❤️
Et alternativ til Gran Canaria er Tenerife.
Jeg har bare vært en gang på hver av de to øyene, men skulle jeg reist tilbake så ville jeg valgt Tenerife.
 
Våknet av en femåring som spydde overalt i dag tidlig. Kun en gang, men må holdes hjemme fra bhg i morgen. Jeg pleier alltid å bli smittet når ungene har det så krysser fingrene
 
Fikk med en graviditetstest da jeg bestilte Doppler, og tok den for gøy, men er den defekt? :laughing002 Har ikke fått så svak test siden jeg var 3+4, og jeg er 11+0 i dag, og hørte i tillegg babyens hjertelyd istad:think005
 

Vedlegg

  • AAF9E0C8-8C17-4F40-B6EF-40D9D4E023FC.jpeg
    AAF9E0C8-8C17-4F40-B6EF-40D9D4E023FC.jpeg
    23 KB · Visninger: 12
Fikk med en graviditetstest da jeg bestilte Doppler, og tok den for gøy, men er den defekt? :laughing002 Har ikke fått så svak test siden jeg var 3+4, og jeg er 11+0 i dag, og hørte i tillegg babyens hjertelyd istad:think005

Den såg litt defekt ut med fargestoffet sånn, men når man er så langt på vei må man vel blande ut urin med like mye vann mener jeg på, for å få det ordentlig :laughing002
 
Den såg litt defekt ut med fargestoffet sånn, men når man er så langt på vei må man vel blande ut urin med like mye vann mener jeg på, for å få det ordentlig :laughing002
Tok en til nå for å få ro i sjela :laughing002 Tror den andre var defekt
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    1,2 MB · Visninger: 6
Jeg også var spent! Endringen de foreslår er veldig liberale :) stikk i strid med nesten resten av Europa, og ikke minst USA!
Ja! Jeg er fortsatt nysgjerrig på hva som kan bli bedre av feks rett til oppfølging. Det er jo ikke spikra enda, bare foreslått.
 
Ja! Jeg er fortsatt nysgjerrig på hva som kan bli bedre av feks rett til oppfølging. Det er jo ikke spikra enda, bare foreslått.
Oppfølgingen MÅ bli bedre! Det er tøft å ta et sånt valg uansett vil jeg tro :Heartred
 
Back
Topp