Skravletråd

Noen som har hatt munnskold og erfaring med denne? Kan jeg stole på at det står på boots sin nettside at gravide og ammende kan bruke den? Sendte inn til trygg mammamedisin men ikke fått svar enda. Hilsen hysterisk hysterisken :))IMG_6601.jpeg
 
Noen som har hatt munnskold og erfaring med denne? Kan jeg stole på at det står på boots sin nettside at gravide og ammende kan bruke den? Sendte inn til trygg mammamedisin men ikke fått svar enda. Hilsen hysterisk hysterisken :))
Ikke erfaring med som gravid, men synest den er kjempedårlig.. ikke å anbefale. Liker myye bedre oralmedic (svir i noen sekunder og så dannes en hinne slik at du ikke merker aften) og delvis fornøgd med corsodyl salve. Meen!! Aner ikke om de er trygge for gravide!
 
Ikke erfaring med som gravid, men synest den er kjempedårlig.. ikke å anbefale. Liker myye bedre oralmedic (svir i noen sekunder og så dannes en hinne slik at du ikke merker aften) og delvis fornøgd med corsodyl salve. Meen!! Aner ikke om de er trygge for gravide!
Åh typisk! Håper jeg blir fornøyd med den, for så at oralmedic ikke kunne tas av gravide. Har også corsodyl munnskyll for jeg er plaget i nesten hele munnen:oops: Tusen takk for tilbakemelding uansett! Dette er noe av det absolutt verste jeg har opplevd, herregud for en smerte
 
Åh typisk! Håper jeg blir fornøyd med den, for så at oralmedic ikke kunne tas av gravide. Har også corsodyl munnskyll for jeg er plaget i nesten hele munnen:oops: Tusen takk for tilbakemelding uansett! Dette er noe av det absolutt verste jeg har opplevd, herregud for en smerte
Åh, kjipt! Er jo et håp om at det funker for deg! Vi er jo ulike. Vennina mi skyller med corsodyl og dagen etter er aften/-e borte.. sånn er det ikke her. Synest salve fungerer bedre enn skyll, bedøver litt mer på en måte..
Håper det går over snart, after er grusomt!! :Heartred
 
Åh, kjipt! Er jo et håp om at det funker for deg! Vi er jo ulike. Vennina mi skyller med corsodyl og dagen etter er aften/-e borte.. sånn er det ikke her. Synest salve fungerer bedre enn skyll, bedøver litt mer på en måte..
Håper det går over snart, after er grusomt!! :Heartred
Herlighet, da skal jeg så prøve den hvis ikke jeg merker noe bedring innen imårra! Men syntes noen av de typisk inni kinnene og inni leppa har blitt litt mindre, men tunga og tannkjøttet er altså vondt. Godt å vite noen andre også har dette, aldri opplevd det før.. tusen takk for at du bruker tiden din på å svare, setter stor pris på det :Heartred
 
Driver egentlig bare å samler innlegg i dag så jeg kan søke om å få bli med i skjult termingruppe :angelic: føler jeg er late too the party og at jeg går glipp av noe!
Du kommer veldig fort inn i det der , er ikke så mye spesielt som skjer enda ❤️
 
Må bare gi en skrøyt til alle dere flotte damer her inne❤️. Dette forum er så godt å ha for en førstegangsgravid. Og er godt å kunne stille alt av rare spørsmål man har, og ikke føle seg så alene i alle forandringer så skjer med kroppen. Takk for at dere fins!
 
Jeg tenkte å gi en oldemor/oldefar-kopp til besteforeldre når vi skal annonsere graviditeten på julaften, så tegnet på koppene selv med porselenstusjer fra panduro. De både lukter og ser jo ut som spraylakk, er det egentlig innafor som gravid? Nå har jeg tegnet på kopper i tre timer, så er evt for sent nå :laughing002 Men lukta er så sterk! Hun på panduro visste ikke, og får ikke opp noe når jeg søker:think005
 
Jeg tenkte å gi en oldemor/oldefar-kopp til besteforeldre når vi skal annonsere graviditeten på julaften, så tegnet på koppene selv med porselenstusjer fra panduro. De både lukter og ser jo ut som spraylakk, er det egentlig innafor som gravid? Nå har jeg tegnet på kopper i tre timer, så er evt for sent nå :laughing002 Men lukta er så sterk! Hun på panduro visste ikke, og får ikke opp noe når jeg søker:think005
Vi lagde tantekopp til søstrene til mannen, jeg reagerte ikke på lukta på de tusjene fra panduro.. satt ikke i 3 timer heller da så kanskje derfor?
 
Kjøpte formet ost og sjokolade av oster og en smokk på julemarkede. Så det blir gøy se hvor fort girene snurrer.
 
Har veeldig lyst å finne ut kjønn❤️. Er ledig privat ul 30/12 og vurderer ta den. Er da 13+1. tror dere det er sjangs å se kjønn sikkert da eller bør jeg vente litt til?
 
Har veeldig lyst å finne ut kjønn❤️. Er ledig privat ul 30/12 og vurderer ta den. Er da 13+1. tror dere det er sjangs å se kjønn sikkert da eller bør jeg vente litt til?
Hvis babyen ligger riktig til kan du se det! Har selv TOUL 2. juledag (13+1), og fått inntrykk av at det absolutt er mulig om baby lar deg!
 
Back
Topp