Skravletråd

Var det noen som hadde festeblødning? Jeg hadde ikke blødning, men er slimklump som kom. Om det var et tegn til ar spiren festet seg, vet jeg ikke:) Bare litt nysgjerrig
Nei, jeg hadde ingenting. Jeg hadde litt mer vondt, men om det var egget som festet seg eller ikke vet jeg ikke.

Idag har mannen fri etter jobbhelg, og det er så deilig å vite vi er 2 voksne på 1 minimenneske i ettermiddag og deilig å slippe å levere/hente i bhg idag :shy:

Hei! Jeg melder meg inn her etter å ha sett at alt står foreløpig bra til på tul. Hadde beregnet 8+4 med termin 2.6, men så fikk jeg med meg lapp der det står 8+5 og termin 29.5 :think005 vet ikke om de beregner termin annerledes her i Finland, eller om hun blingsa.

Hei! Jeg melder meg inn her etter å ha sett at alt står foreløpig bra til på tul. Hadde beregnet 8+4 med termin 2.6, men så fikk jeg med meg lapp der det står 8+5 og termin 29.5 :think005 vet ikke om de beregner termin annerledes her i Finland, eller om hun blingsa.
Jo de beregner termin annerledes i flere land, norge beregner med flere dager enn andre feks. Så om du feks bruker gravid apper fra andre land kan du få helt annen termin enn den du har fått beregnet selv pga de bruker litt ulike beregningsmetoder.

Gratulere med vellykket TUL :Heartred

De regner nok 40+0 mens i Norge er det mest vanlig å regne termin 40+3 (noen regner 40+2 også)

De regner nok 40+0 mens i Norge er det mest vanlig å regne termin 40+3 (noen regner 40+2 også)
Gratulerer med at alt står bra til :Heartred
Jo de beregner termin annerledes i flere land, norge beregner med flere dager enn andre feks. Så om du feks bruker gravid apper fra andre land kan du få helt annen termin enn den du har fått beregnet selv pga de bruker litt ulike beregningsmetoder.

Gratulere med vellykket TUL :Heartred
Takk for det!

Hva spiser dere som sliter med kvalme? Her går det mye i tomatsuppe, ritz kjeks med kremost og druer.. :oops:

Hva spiser dere som sliter med kvalme? Her går det mye i tomatsuppe, ritz kjeks med kremost og druer.. :oops:
Ristet brød med smør og gulost, ritzkjeks og superchips og eple :smiley-ashamed004 Det hjelper litt å drikke en blanding av farris og eplejuice, det er omgangssykedrikken min. Får i seg litt mineraler, salter og sukker.

Spennende :) er det innvendig ultralyd apparat da? :) du er 8 uker om 3 uker?
Det er utvendig, hun sa hun kunne se fra uke 9, så om 3 uker (fra i går) er jeg 8+6 :) Men hun kan ikke høre hjerteslag med det, bare se fostersekk, at hjertet slår og at det er et foster med bevegelse :) Første svangerskap måtte jeg betale 1200kr for privat UL i uke 10, så dette var veldig gøy :D

Hei! Kan jeg spørre hvordan får man den taggen med Junispirene24? Har glemt halvparten av hvordan ting og tang fungerer her inne :hilarious:

Hei! Kan jeg spørre hvordan får man den taggen med Junispirene24? Har glemt halvparten av hvordan ting og tang fungerer her inne :hilarious:
Ja! Den får du når du kommer inn på skjult!

Back
Topp