Skravletråd

Noen som har tips til å få en liten kar på 20 måneder til å sove i sin egen seng hele natta?

Han er kjempe flink til å legge seg og legger seg i senga si hver kveld, men våkner en eller annen gang iløpet av natta og blir tatt med inn til oss.

Så det er jo vår feil :hilarious:

Vi syntes det er koselig og har ikke noe problem med det, selvom man ikke sover sånn helt optimalt.

Meeeeen nå som magen min skal begynne å vokse så lurer jeg på om det ikke er på tide å ha senga for oss selv :bag:

Noen som har tips til å gå frem på en myk måte? Vi har jo gjort han vandt til det, så kan ikke plutselig bare snu helt på flisa.
 
Noen som har tips til å få en liten kar på 20 måneder til å sove i sin egen seng hele natta?

Han er kjempe flink til å legge seg og legger seg i senga si hver kveld, men våkner en eller annen gang iløpet av natta og blir tatt med inn til oss.

Så det er jo vår feil :hilarious:

Vi syntes det er koselig og har ikke noe problem med det, selvom man ikke sover sånn helt optimalt.

Meeeeen nå som magen min skal begynne å vokse så lurer jeg på om det ikke er på tide å ha senga for oss selv :bag:

Noen som har tips til å gå frem på en myk måte? Vi har jo gjort han vandt til det, så kan ikke plutselig bare snu helt på flisa.
Vi la madrass inn på gulvet ved siden av deres seng, så istedenfor at hn kommer og legger seg i voksensengen, så kommer en voksen å legger seg ved siden av :)
På den måten kan den voksne også sove videre og slipper å sitte å vente på at lille sovner :)
 
Noen som har tips til å få en liten kar på 20 måneder til å sove i sin egen seng hele natta?

Han er kjempe flink til å legge seg og legger seg i senga si hver kveld, men våkner en eller annen gang iløpet av natta og blir tatt med inn til oss.

Så det er jo vår feil :hilarious:

Vi syntes det er koselig og har ikke noe problem med det, selvom man ikke sover sånn helt optimalt.

Meeeeen nå som magen min skal begynne å vokse så lurer jeg på om det ikke er på tide å ha senga for oss selv :bag:

Noen som har tips til å gå frem på en myk måte? Vi har jo gjort han vandt til det, så kan ikke plutselig bare snu helt på flisa.
Helt likt som hos oss, skal følge med på svarene her :smiley-ashamed004 :)
 
Noen som bruker bbhugme pute allerede? Jeg hadde ikke ved forrige svangerskap, men føler allerede nå at jeg vil ha en. Eller tips til andre puter.
 
Noen som bruker bbhugme pute allerede? Jeg hadde ikke ved forrige svangerskap, men føler allerede nå at jeg vil ha en. Eller tips til andre puter.
Jeg bruker det og har brukt den siden første svangerskap i 2019 :hilarious: elsker den og kan virkelig anbefale den :joyful:
 
Skal på. Ul nr 2 på onsdag, da er jeg 8+4, kjenner nesten jeg angrer for at jeg ordnet ekstra ul pga stresset jeg hadde i januar da det gikk galt og jeg måtte gjennom. MA❤️ kjenner jeg frykter det er tomt på onsdag :(

Jeg håper du kjenner hbor betryggende en uke kan være på onsdag når alt er fint ❤️
 
Vi la madrass inn på gulvet ved siden av deres seng, så istedenfor at hn kommer og legger seg i voksensengen, så kommer en voksen å legger seg ved siden av :)
På den måten kan den voksne også sove videre og slipper å sitte å vente på at lille sovner :)
Det gjorde vi også, jeg syns det fungerte fint. Etterhvert så fulgte vi han bare inn og gikk og la oss igjen. Det må vi fremdeles gjøre, nå er han 7 år :hilarious: Han tar for stor plass i senga vår nå, ingen av oss sover noe godt når han ligger inne hos oss.
 
Noen som bruker bbhugme pute allerede? Jeg hadde ikke ved forrige svangerskap, men føler allerede nå at jeg vil ha en. Eller tips til andre puter.
Tok den fram i uke 5/6 tror jeg :angelic: Brukte den i svangerskapet med lillegutt i 2018/2019 og sverger til den de kveldene/nettene ryggen slår seg vrang :notworthy
 
Vi la madrass inn på gulvet ved siden av deres seng, så istedenfor at hn kommer og legger seg i voksensengen, så kommer en voksen å legger seg ved siden av :)
På den måten kan den voksne også sove videre og slipper å sitte å vente på at lille sovner :)
Det var en god idé! Høres ut som det kan være en riktig fremgangsmåte for oss :)
 
Godt tips. Farris med eplejuice skal jeg teste ut :D
Av drikke så synes jeg faktisk pink tonic var helt super mot kvalme. Den er jo litt ‘sur’ da, men funket utrolig bra her! (De andre fikk gin tonic, men kun tonic til meg da)
 
Noen som har eldre barn som har fattet mistanke?
Litt usikker, men begynner å misteke at 12 åringen min skjønnerdet. Er bare 6+1 så planen er å vente litt.
 
Vi er a mennesker. Men leverer rundt da til vanlig vi. Da har vi god tid til kos på morgenen.
 
Guttungen levert 0910 i bhg, vi er liksom ikke skapt for å komme før 9 som de ønsker. Det går bare ikke med b-mennesker :hilarious:
Det blir spennende på skolen :hilarious: Der begynner de når de begynner, ingen venter :hilarious:
 
Back
Topp